Vapaa kuvaus

Aloituksia

14

Kommenttia

1602

1. kiitos äänestäsi.
  2. Ymmärrän kyllä mielipiteesi täydellisesti. Ei minustakaan kovin mahtavalta tunnu kutsua ylläpidon edustajaa yhteiseen keskusteluun kaiken tämän jälkeen. Ehkä he eivät tälläkään kertaa vastaa. Suoraan sanottuna halveksin sitä, joka sitä sairasta ja ala-arvoista kiusaa on jo kenties vuosia tehnyt. Miksi hänen annetaan jatkaa? - Minulla on oma teoriani siitä.

Toisaalta, mietittyäni viime viikolla asiaa tulin siihen tulokseen, että on yritettävä toimia niiden hyväksi, jotka eivät vielä tämän, sanotaanko naisvihaisen tai ihmisvihaisen kiusanteon uhreiksi ole joutuneet. Suomessa on vielä paljon tyttöjä ja naisia jotka jonain päivänä tutustuvat tähän foorumiin. He tulevat järkyttymään, pahoittamaan mielensä ja ihmettelemään, kuinka tällaista toimintaa voi olla, kuka voi sen sallia. Siksi yritän puuttua tähän kaikin mahdollisin keinoin.

Minäkin olen pessimistinen. Mutta ihme on tapahtunut, mikäli joku tätä palvelua ylläpitävän firman edustaja saapuu palstalle kommentoimaan JA kuuntelemaan palautetta.

Minusta nimittäin on ensisijaisen tärkeää, että palaute on esillä palstalla. Jokaisen itse lähettämä palaute ylläpidolle on näkymätöntä: poistopyyntö häviää jättämättä sen tekijälle dokumenttia itsestään, yksittäisiin sähköposteihin ei vastata.

Pyydän kaikkia, jotka palstan poisto- tai poistamattomuuspolitiikkaa pitävät asiattomana ja kummeksuttavana, keräämään huolellisesti esimerkkiaineistoa viesteistä, päivämääristä ja kellonajoista. On oltava yksilöityä tietoa. Tosin, jos monen käyttäjän kokemus asiasta on tismalleen sama, on jo siinäkin todistusvoimaa. Jos sitä todistusta ei kuuntele Eniro, sitä kuuntelevat kyllä tasa-arvovaltuutettu ja muutamissa muissa tapauksissa kuluttaja-asiamies ja tietosuojavaltuutettu.
  3. jumpittele joka asiassa.