TYTTÖJEN SARJAT

tyttö 15-v

Meillä oli koulussa äskettäin melko rento tunti ja pojat saivat luvan laatia listan todellisista "tyttöjen ohjelmista" jotka siis kiinnostavat vain naispuolisia katsojia.
Tarkoituksena oli melko sovinistinen ilkeily, eli pojat näyttivät mitkä ohjelmat eivät saisi ollenkaan katsojia ilman naisia.

Tältä se lista näytti:

1. Täydellisen naiset
2. Siskoni on noita
3. Krisse Show
4. Gilmoren tytöt
5. O.C.
6. Salatut Elämät
7. Emmerdale
8. Everwood
9. Kauniit ja rohkeat
10. Sinkkuelämää
11. Sisko ja sen sisko
12. Kotikatu
13. Pokka pitää
14. Muodon vuoksi
15. Huippumalli haussa
16. Teinitytön kasvatusopas
17. Perheen kalleudet
18. Inno ja T.I.L.A.
19. Lost
20. Sicsac

Pitääkö tuo teidän mielestänne paikkansa?
Ovatko nuo ohjelmat vain tyttöja/naisia varten?
Tunnustaako joku tyttö katsovansa juuri näitä sarjoja?

15

1002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noista ohjelmista en tiedä edes mitä lajityyppiä ne edustavat. Todennäköisesti ovat amerikkalaisia valtaosa.

Mikäli tv sattuu olemaan auki ja huomaan sieltä tulevan Pokka pitää, saatan katsoa sen. Muutamia puolikkaita jaksoja Innosta olen myös katsonut.

• Kotisovinisti

Vaikka suhtaudukin naisiin heikompana asitiana, niin katselen monia akkojen ja lasten ohjelmia.

Salkkarit, Sinkkuelämää, Kotikatu ja kaiken huippuna Täydelliset naiset. Kyllä vaimoa ja kavereita naurattaa.

Niin ja kesällä tulee varmaan taas se jalkapalloilijoiden vaimoista kertova sarja ja ehdoton suosikkini L-koodi.

• Macho'

Taisit saada listattua surkeimmat tv-sarjat. Luultavasti pitää paikkansa.

• nnainen

Kerros mulle sitten jos tiedät mitä 15v. pojat katsovat. Mahtaa olla yhtä "tasotonta" showta.

• Jack
        nnainen kirjoitti:

Kerros mulle sitten jos tiedät mitä 15v. pojat katsovat. Mahtaa olla yhtä "tasotonta" showta.

Näistä asioista löytyy meille ammattilaisille mittaritutkimukseen liittyvää faktaa. Joka päivä tulee uudet katsojaluvut.

en muuten ymmärrä mitä helkkarin aihetta on pillastua tuosta ohjelmalistasta, miksi se on järkytys jollekin tai mitä se tekee tällä alustksena.

En tiedä voinko riittävästi vakuuttaa, mutta TV:n mainostulot perustuvat katsojalukuihin, joten ne mitataan ristiin ja rastiin erittäin tarkkaan. Tarkasteltavia sosiodemografisia muuttujia on vaikka miten paljon asuinpaikkakunnasta perheen kokoon.

P.S. ei se poikien lista sen kummallisempi ole kuin tyttöjen, siinä on vain hieman erilaista viihdettä ja enemmän urheilua.

• ,,,..

Moni mies on katsonut hyvinkin ahkerasti ainakin Salattuja elämiä ja O.C:ta. Olen nähnyt joidenkin miesten katsoneen myös Huippumalli haussa, Teinitytön kasvatusopasta ja Kauniita ja rohkeitakin. Eiköhän noille muillekin löydy mieskatsojia.

Mielenkiintoinen yksityiskohta asiaan liittyen: omien havaintojen ja kuulemieni juttujen perusteella Salkkarit on monessa varuskunnassa katsotuimpia ohjelmia, onko siellä ehkä niin paljon naisia... "Intissä on tylsää" ei riitä selitykseksi, onhan kanavissa valinnanvaraa.

• mmies

Näitä ainakin tulee katsottua:

2. Siskoni on noita - pantavan näköiset naiset siisteissä vaatteissa
      3. Krisse Show - hassu muija
      4. Gilmoren tytöt - pantavannäköinen äiti
      13. Pokka pitää - hauska
      16. Teinitytön kasvatusopas - toi blondi on aika sexy
      18. Inno ja T.I.L.A. - ei aavistusta miksi nämä tule joskus katsottua???
      19. Lost - jostain syystä ei ole vielä kyllästynyt ja toi raskaana oleva on aika sexy,

• Malice

Enpä juuri katso tv:tä kun pelkkää paskaa sieltä vaan suolletaan jatkuvana virtana, niinkuin kyseisen listan ohjelmat esim. Kyllä tiedän mieshenkilöitä jotka katsovat ihastuksissaan mitä vain noista kun tv on niin elämän perusasioita heille. Tiedän kyllä naisiakin. Mitä helvetin väliä sillä on? Itseä ei voisi juuri vähempää kiinnostaa.

• jebujee

Siis 15 vuotiaat tytöt katsovat lostia mutta pojat eivät. No huh huh. Losthan on toiminta/scifi/draamaa, mikä tuosta tekee tyttöjen ohjelman??

Ai niin joo 15v pojat, kapinaa...

• ^**^

1. Täydellisen naiset joo
      2. Siskoni on noita joo
      3. Krisse Show en
      4. Gilmoren tytöt en
      5. O.C. en
      6. Salatut Elämät en
      7. Emmerdale en
      8. Everwood en
      9. Kauniit ja rohkeat en
      10. Sinkkuelämää joo
      11. Sisko ja sen sisko en
      12. Kotikatu en
      13. Pokka pitää joskus
      14. Muodon vuoksi en
      15. Huippumalli haussa joo
      16. Teinitytön kasvatusopas en
      17. Perheen kalleudet en ole kuullutkaan
      18. Inno ja T.I.L.A. joskus
      19. Lost KYLLÄ
      20. Sicsac en ole kuullutkaan

• ex--lotta

Varsin moni noista sarjoista on suunniteltu niin, että ne tarjoavat virikkeitä molemmille sukupuolille, eli lähinnä toimintaa ja draamaa naisille ja vähäpukeisia kauniita naisia miehille. Eli valtaosa noista sarjoista kiinnostaa jopa enemmän mies- kuin naiskatsojia. Poikkeuksena tuolla taitaa olla tuo Pokka pitää, mutta ainakin omassa lähipiirissäni ko. ohjelman huumori vetoaa myös joihinkin miehiin.

• Pokka pitää se on hauska juttu samoin brittisarja näkemiin vain muru.
        Ainakin aikuisten makuun.

• Jack

"Eli valtaosa noista sarjoista kiinnostaa jopa enemmän mies- kuin naiskatsojia"

tämä on täyttä roskaa, mutta se osoittaa miten hatarilla tiedoilla täällä heitetään "totuuksia ja näkemyksiä". Luokan pojat olivat aivan oikeassa, nämä ohjelmat on suunnattu lähes poikkeuksetta naisille ja he myös muodostavat enemmistön katsojaprofiilissa. Voi taivas!

tässä se taas nähdään miten hatarasti täällä feministit laukovat totuuksia ilman mitään faktapohjaa. Saan joka päivä katsojaluvut ruudulleni ja voin vakuuttaa että esim. Krissen suurin katsojaryhmä on naiset 25-34.

Voit tarkistaa asian vaikka keneltä mainonnan ammattilaiselta. En tiedä miten pitkälle pääset ilman ammattitunnareita, mutta kokeile vaikka näitä linkejä. Eiköhän siltäkin löydy jotakin faktaa luulojesi tilalle.

http://www.nelonen.fi/
        http://www.mtv3.fi/

P.s. suurin osa kaupallisten kanavien ohjelmatarjonnasta suunnataan naisille, koska he käyttävät suurimman osan talouden rahoista. Ilman naiskatsojia ei kaupallinen kanava voi olla kannattava.

• ja olen mies!

Pokka pitää, satunnaisesti teinitytön kasvatusopasta ja gilmoren tyttöjä, loput ovat kyllä aika sontaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      106
      3014
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1874
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1855
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      394
      1723
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1631
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1287
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1049
    Aihe