Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
olemaan aika samanlainen musiikkimaku. Satutko syttymään latinomusiikista :)?
Mun täytyy katsoa bb:tä senkin takia että töissä pystyn ottamaan osaa bb-keskusteluihin :). Tyttärenkin kanssa pitää siitä keskustella.
Ohjelman tiivis seuranta kiinnostaa senkin takia miten porukka tulee toimeen keskenään noinkin suljetussa tilassa ja minkälaista nuorisoa sinne on tiensä löytänyt.
Olishan se mukava sättimessäkin jutella mutta arvaat varmaan - minä tekniikan ihmelapsi - en osaa käyttää sättiä :(.
13.10.2008 21:47
Tässä Jannen kappale. Kuuntelehan.
Eikös olis ihana kappale illan viimeiseks ;).
Lähekkäin, poski poskea vasten...
http://www.youtube.com/watch?v=sNX_-AgylPQ&feature=related
13.10.2008 21:28
vastata viimeksi sun kysymykseen kotimaisista suosikeista.
Tykkään ihan hirveesti Janne Raappanasta. En muista hänen bändinsä nimeä. Jannella on ihan mielettömän hyvä ääni.
Charles Plogmanilla on kans miellyttävä ääni. On myös yksi suosikkini.
Vicky Rosti ja Menneisyyden Vangit on hyvä bilebändi.
Yölintua en oikein diggaa. Kuuntelen kyllä jos on pakko. Onhan noita heidänkin levyjään hyllyssä, mistä lie tullut.
Kamalan vaikee kirjoittaa kun tuo kirjainkohdistin vai mikä lie väpättää koko ajan. Mikähän siinä vois olla vikana. Väpättääkö se sulla koskaan kun kirjoitat jotain?
12.10.2008 20:34
eroissaan katkeruudesta huolimatta hoitamaan asiansa rauhallisesti ja järkevästi. Miten paljon helpommin asiat hoituisikaan.
Meidän lapsille ero oli järkytys vaikka he sen pitemmän aikaa olivat aavistaneetkin. Myös heidän takiaan meidän täytyi rauhallisesti ja sopuisasti tilanteen edessä edetä.
12.10.2008 20:17
kyllä mun mieliala ailahtelee, suuntaan jos toiseenkin. Tuntuu siltä että on surullinen olo vaikka mitään syytä ei oliskaan. Toisena hetkenä kulkee kummallisen onnellinen olo koko kehon läpi. Epäilen tätä tulevaa kaamosaikaa syyksi näihin mielialojen vaihteluihin.
Onkohan muilla kaamosväsymystä/-masennusta?
Luin jostain että siihen auttaisi ulkoili päivävalon aikaan. Ei aina onnistu. Kohta siirretään kelloja ja aina vaan on pimeempää kun tulee kotiin töistä.
Oiskohan muita konsteja tähän kaamosväsymykseen?
12.10.2008 19:51
se hierarkia...
Jään joka vuosi koukkuun BB-sarjaan. Katsoppa sinäkin tänään, siellä yks asukas vähän riehaantuu...Sai lähteä tänään talosta.
Yleensä katson hyvin vähän tv:tä. Nyt syksyllä tulee muutamia ohjelmia joita haluan katsoa. Ma-to iltaisin tulee Sairaala-sarja, se kertoo TAYS:in tapahtumista. Perjantaisin tulee sairaalan syke Jorvin sairaalasta. Maajussille morsian ja sinkkuäidille sulhanen pitää myös katsoa.
Heh, mistäs arvasit että se IT-pommi mullakin...Hankkiudun minäkin siitä seuraavan nousubuumin aikana eroon. Saan hyvät vähennykset :).
Löysin palstanne mutt en osaa sinne kirjoittaa. Linkit oli jonkun toisen laittamat. En tiennytkään että nyt siellä voi lukea useampaakin osiota.
Mulla on Yön tuplalevy. Siitä löytyy Joutsenlaulu, Laulu meille kahdelle, Laulu rakkaudelle, Hetki kahden... Harmi kun Rakkaus on lumivalkoinen-kappaletta siinä ei ole.
Mun mielestä tänne voi laittaa youtubelinkkejä, ihan varma en ole.
Finkkujen keikalla en muista käyneeni, televisiosta ainostaan kuunnellut.
No nyt se bb alkaa... :)
10.10.2008 22:07
Mahotonta sekamelskaa oli se äskeinen viesti.
Niin, sitä tulkitsee omalla tavallaan kun ei ihan varma ole miten ne asiat kulkee. Täällä on kuitenkin pieni piiri niin uskaltaa aika paljon paljastella hekilökohtaisia asioitaan. Itsekin olen uskaltanut paljon asioitani kertoa. En usko että monikaan niitä lukee. Ehkä muutama vanha palstatuttu.
Ymmärsinkö oikein että sun mitta alkaa olla täynnä. Toimi niinkuin sisimpäsi sanoo. Sinullakin on oikeus omaan tasapainoiseen elämään.
10.10.2008 21:48
elämän uudelleen virittämistä ja mielenkiintoista aikaa muutenkin.
Vaikka erosta on aikaa exä on aina auttanut kun on ehtinyt ja pystynyt. Olen jopa saanut lainata hänen kotiaan lasten kanssa esim. jouluna. On ollut enemmän tilaa kuin tässä mun kaksiossa. Hän itse on ollut silloin toisaalla. Nyt on haikea olo kun tiemme on eronneet. Eipä kyyneleiltä välttynyt exäkään vaikka uusi naisystävä elämässään onkin.
Ihmeellisesti aika kultaa muistot. Avioliitto ei ollut helppo. Ikävät asiat on unohtuneet.
09.10.2008 23:50
yks BB-jakso vähemmän. Hitsi kun oon jääny koukkuun moiseen ohjelmaan.
Heh, mulla killittää arvo-osuustilillä yks yhtiö josta on hävinnyt 99%. Se on ollut siellä jo vuosia.
Mukava kuulla ettet palstamorsiantasi ole unohtanut vaikket ole täällä käynytkään :).
Toisella palstalla on enemmän sun vanhoja kamuja. Silloin tietty siellä viihtyy paremmin.
Kävin lukemassa teidän "levyraatia". Löysin sun Yö-yhtyeen -linkin. Kuuntelin sitä kauittimet paukkuen :). Finlandersin Hiljaiset Sillat oli ihana kappale. En ole sitä aikaisemmin kuullutkaan. Nyt kuuntelin monta kertaa. Vaakun laittama Amado Mio-linkki seisautti veretkin, huh. Rita Hayworthin lanteiden keinunta oli mukavaa katseltavaa.
Kesä oli mulla aikamoista hulabaloota. Silloin palstailu jäi vähän vähemmälle.
09.10.2008 23:23
Ei ole helppoa läheisenä taistella eteenpäin miehesi sairauden kanssa. Paheneeko tilanne aina syksyisin? Eikö lääkkeistä ole apua?
Varmaankin olet löytänyt vertaistukea josta saat voimia jaksaa.
Toivotan sinulle sitä sisua jaksaa päiviin tuleviin. Pura täällä jatossakin tuntemuksia. Tiedä vaikka joku toinenkin joutuu kokemaan samanlaisia asioita. Voi vähän helpottaa että on täällä muitakin samanlaisten asioiden kanssa kamppailevia.
09.10.2008 21:56
Vastaukseni livahti ensin Siri-Innan kirjoituksen alle. Olipas haasteellista löytää oikee paikka :).
Minä en haasteellisiin ruokasessioihin edes ala. En juurikaan kokeile mitään uutta. Samat vanhat hyviksi koetut ruokareseptit pyörii kerrasta toiseen.
Paitsi jos vaikka täältä jotain helppoja ruokavinkkejä sais.
Punajuuripihvejä en yritä. Luulen että on niin sottasta puuhaakin :).
Työssäni koen aika ajoin haasteellisia caseja. Samoin kun tulee uusia työtekijöitä joita osan aikaa opetan ja perehdytän tehtäviin. Yritän neuvoa asioita niin maanläheisesti ja käytännöllisesti kuin pystyn.
Haasteellisena koen tekniikan ja asiat joita ex-mieheni aina hoiti. Apuja olen onneksi saanut tarvittaessa suunnalta jos toiseltakin. Myös exältä. Tosin "tiemme" ovat nyt etääntyneet hänen muuttaessaan toiselle paikkakunnalle.
09.10.2008 20:29
Mitenkä olet jaksellut?
09.10.2008 20:23
Mun poitsu kans nosti yhden kerran opintolainaeränsä ja sijoitti sen rahastoon.
Mulla on vielä pari toimeksiantoa odottamassa. Hintarajan laitoin eilen alemmaksi mitä silloin kauppaa käytiin. Saa nähdä toteutuuko kauppa parin viikon aikana.
Etkö oikeesti olis tullu moikkaamaan vanhoja palstakamuja ilman kutsua? Nyt torun sua tuimasti. Ei palstakamuja noin vaan saa unohtaa, nii.
Onneks Taikis tuli vierailulle ja välitti terveiseni :) :).
09.10.2008 19:59
aikaisempaa nukkumaanmenoa mut jos heräänkin sitten liian aikaisin. Eikä sitä kuitenkaan aina malta ajoissa nukkumaan mennä ;).
Kyllä mä aamuyölläkin nukahtelen vaikka kierinkin sängyssä aika paljon. Jos otan särkylääkettä nukun paremmin.
Mulla onkin huomenna vapaapäivä :).
En ihan tarkkaan muista koska ensimmäiset pörssiosakkeet ostin. Ehkä 15 vuotta sitten. Nyt täytyy varautua odottamaan muutama vuosi kurssien nousua. Osinkoja kyllä odotan joka vuosi.
Hyvää yötä jälleen.
Mahottoman mukavaa kun sua näkee täälläkin.
08.10.2008 23:20
on syöksyä miehen perässä täysin vieraaseen kulttuuriin. Itse olen jänishousu, vai olisko itsesuojeluvaistoa, mutten ole uskaltanu enkä uskalla parisuhteeseen ryhtyä liian erilaisesta kulttuurista olevan miehen kanssa.
Kyllä se suomalainen mies on mies minun makuuni :). Ei sitä voita mikään.
08.10.2008 22:02
mulla yleensä 3-4 tuntia yössä. Loppuaika menee venkoillessa kyljeltä toiselle ja etsiessä hyvää nukkuma-asentoa. Tyynykin pitää välillä etsiä lattialta kun se pyöriessä häviää sinne.
Vähän ennen seitsemää soi kello. Joskus menen klo 11.00 töihin silloin voin nukkua kahdeksaan.
Ens yönä varmaan mietin laskeeko pörssikurssit vielä kovastikin. Olen tehnyt vähän pörssiostoksia tässä alkuviikon. Tulikohan tehtyä ostokset liian aikaisin. Jos olis vielä odottanut olis voinut saada halvemmalla.
Eipä sitä sullakaan yöunia paljoa kerry. Oletko töiden jälkeen kovin väsynyt?
08.10.2008 21:53
myrkkysieniäkö neito oli syönyt kun menit ginillä suun huuhtelemaan?
08.10.2008 21:39
"rakkaus tekee sokeaksi ja vie harkintakyvyn"
-ainakin osittain.
Vaikka harkintakyky jossain määrin toimisikin rakastuneen ihmisen järki tekee tenän.
Onneksi monelle rakkauden kohde on sen arvoinen. Vahinkoa ei ole tapahtunut.
07.10.2008 23:54
sinäkin koukussa BB:hen :).
Onko sulla ketään suosikkia siellä?
Entäs kuka ei ole suosikkisi?
Mun suosikki on Tero. Marianne ja Andreas taas ei suosikkeja.
07.10.2008 23:18
Onpas kiva tälleen salaa tavata ;). Ollaankohan kohta tuossa Millanin juorulistalla.
No nyt nukkumaan siitä, ethän sä jaksa huomenna töissä pakertaa. :)
Hyvät yöt. Nuku hyvin.
07.10.2008 00:08
11 / 93