Vapaa kuvaus

Aloituksia

33

Kommenttia

1853

1. Hih...tämä täytyy katsoa :)

Priima TV1 Klo: 18.30 Pvm: 26.02.2009 Onko pariskunnan ikäerosta hyötyä? Frederik suosittaa rakastumista nuorempaan. Ku
    Lifestyle
    21
    1461
  2. Tanssiparit 2009

Tanssii Tähtien Kanssa-tanssiparit löytyy allaolevasta linkistä. Siellä voi myös tutustua tanssipareihin tarkemmin. h
    Lifestyle
    20
    805
  3. Kuulkaas nyt miehet

Aiotteko noudattaa tätä Frederikin kannustusta jonka olen kopioinut Iltasanomien sivuilta? "Avopuolisoaan kolmekymmentä
    Lifestyle
    54
    2255
  4. Onnea Sauli

Niin sitä vietiin kuin vietiinkin "vallatonta poikamiestä" vihille. Kaksi vuotta onnistuivat salaamaan seurustelunsa. Pa
    Lifestyle
    27
    1155
  5. Palstalaisille joululahjoja

Tiedän että olen tästä joitakuita unohtanut ja pyydänkin jo etukäteen anteeksi. Lisään sitämukaa kun muistan kirjoittaji
    Lifestyle
    62
    3896
  6. Linnan juhlat 2008

Hyvää Itsenäisyyspäivää! Illalla jälleen näemme vuoden seuratuimman juhlan. Mielenkiintoisia vieraita tullaan ainakin n
    Lifestyle
    20
    1732
  7. Mitä miehelle lahjaksi?

Pitäis ostaa 4:lle mieshenkilölle joululahja. Ideat on vähän hakusessa. Miten olis After Shave Balsam, käyttääkö miehet
    Lifestyle
    24
    1092
  8. Olipa upea Eurotanssi Show

Satumaa-tango oli hyvä valinta Mikon ja Marian kilpailutanssiksi. Hieno esitys, toivotan heille onnea kilpailuun. Aira S
    Lifestyle
    2
    461
  9. Lyhyet vastaukset

Kiitos etukäteen vastauksista. Jos lista tuntuu liian pitkältä jätä huoletta osa vastaamatta. "Kanki-Kaikkonen" vai Nic
    Lifestyle
    9
    920
  10. Osanottoni

Jyrki Hämäläisen läheisille ja omaisille. Suru-uutisen kuultuani jäin hiljaisena ja surullisena muistelemaan hänen eläm
    Lifestyle
    2
    251
  11. Taas se alkaa

nimittäin nauliutuminen television ääreen pariksi tunniksi joka sunnuntai-ilta klo 19.10 toukokuuhun 11.5 asti. Tanssii
    Lifestyle
    9
    552
  12. Ärsytyskynnys

Mikä siinä oikein on kun joskus ärsyyntyy pienistäkin jutusta. Esimerkiksi tänään ärsyynnyin marketin ruokahyllyjen väli
    Lifestyle
    30
    1441
  13. Mikä Sinut saa iloiseksi?

Mikä asia on saanut sinut iloiseksi viime aikoina? Onko se joku ostos, sanat, tekeminen, loma, juhla, matka, tms.? Ta
    Lifestyle
    50
    3199
  14. Eurovision Dance Contest

Tänä iltana Tv-2:lla klo 19.30 tulee eurotanssien Suomen karsinta. Luvassa jälleen kerran näyttäviä tansseja ja upeita
    Lifestyle
    12
    699
  15. Kysymyksiä muistitikusta

Ajattelin ostaa muistitikun. Olisko joku niin ystävällinen ja viitseliäs ja kertoisi miten muistitikkuun kopioin tietoko
    Lifestyle
    18
    1717
  16. Kyyneleitä ja suuria tunteita

Olihan se odotettavissa, tunnemyrskyä ruudun molemmin puolin. Tuskin kummankaan tanssiparin esitykset jätti ketään kylmä
    Tanssii tähtien kanssa
    3
    799
  17. Vaikea valinta

Vaikea valinta tulee olemaan edessä ensi sunnuntaina mitkä kaksi paria äänestäisin finaaliin. Kun kaikki kolme paria ova
    Tanssii tähtien kanssa
    108
    24787
  18. Olen kyllästynyt

omiin poistoihin. Hyvät ihmiset, jotain tolkkua niihinkin. Olen todella vihainen GRRRRRRRRRRR......... Älkää enää ikinä
    Kahvikeskustelut
    6
    747
  19. Säkkijärven polkkaa

Nyt kaikki siellä koneiden ääressä verryttelemään jäykkiä ja pisteleviä hartioita. Tämä on aina mun hartiajumppaa koneen
    Kahvikeskustelut
    4
    539
  20. Kumman valitset

Tässä ois alkuun vaihtoehtoja. Listaa saa jatkaa. Omakotitalo vai rivitalo Yrittäjyys vai palkkatyö Jazz vai r
    Kahvikeskustelut
    25
    1723