Tänä iltana Tv-2:lla klo 19.30 tulee eurotanssien Suomen karsinta.
Luvassa jälleen kerran näyttäviä tansseja ja upeita pareja. Näyttää olevan kilpailijoiden joukossa Aleksi Seppäläkin joka voitti tänä vuonna Marikon kanssa Tanssii Tähtien Kanssa ohjelmassa. Mukana on myös Erik ja Sanna Hento ja Jussi Väänänen ja Katja Koukkula. Olivat mukana viime vuoden Tanssii Tähtien kanssa - ohjelmassa.
Katsokaa jos kiinnostaa.
Eurovision Dance Contest
12
698
Vastaukset
- hiphiphurraa
Suomalaiset voittivat maailmanhistorian ensimmäiset Euro-tanssikisat! Upeeta ja mahavaa myös sikäli, ettei seuraavia kisoja vielä tarvitse voittajamaan järjestää.
Niinhän siinä kävi että Suomi meni voittamaan ensimmäiset Euro-tanssikilpailut :). Olipahan jännää seurata äänestystä kun Suomelle annettiin heti ensimmäisenä 12 pistettä ja pistesaalis jatkui korkeana pitkin matkaa. Välillä meni Ukraina edelle sitten taas Suomi. Melkoista kaksintaistelua, huh.
Paljon oli erilaisia tansseja, todella mukavaa katsottavaa. Vaikea oli etukäteen arvata mikä eniten miellytti eurooppalaisia katsojia.
Olisin kyllä mielelläni nähnyt seuraavat kisat Suomessa. Olis päässyt itsekin paikan päälle.
Paljon Onnea Katjalle ja Jussille. Tanssinne oli upeaa katsottavaa.- hurlumi, ejk
Mariet kirjoitti:
Niinhän siinä kävi että Suomi meni voittamaan ensimmäiset Euro-tanssikilpailut :). Olipahan jännää seurata äänestystä kun Suomelle annettiin heti ensimmäisenä 12 pistettä ja pistesaalis jatkui korkeana pitkin matkaa. Välillä meni Ukraina edelle sitten taas Suomi. Melkoista kaksintaistelua, huh.
Paljon oli erilaisia tansseja, todella mukavaa katsottavaa. Vaikea oli etukäteen arvata mikä eniten miellytti eurooppalaisia katsojia.
Olisin kyllä mielelläni nähnyt seuraavat kisat Suomessa. Olis päässyt itsekin paikan päälle.
Paljon Onnea Katjalle ja Jussille. Tanssinne oli upeaa katsottavaa.ihanaa katsottavaa koko kisa. Laitoin sulle jo vastauksen aikaisemmin, mutta jostain toistaiseksi minulle käsittämättömästä syystä, siitä tulikin erillinen avaus, minähän en tehnyt tietenkään mitään väärin. Olikohan tuo kauniisti toteutettu koreografia myös parin käsialaa?
- hiphiphurraa
Mariet kirjoitti:
Paljon Onnea Katjalle ja Jussille. Tanssinne oli upeaa katsottavaa.Jotain tuttua tulosluettelossa: Viimeiseksi 0-pisteille jääneen nimi alkoi S:llä. Tällä kertaa Sveitsi.
Kivalta tuntui, taas. :) hurlumi, ejk kirjoitti:
ihanaa katsottavaa koko kisa. Laitoin sulle jo vastauksen aikaisemmin, mutta jostain toistaiseksi minulle käsittämättömästä syystä, siitä tulikin erillinen avaus, minähän en tehnyt tietenkään mitään väärin. Olikohan tuo kauniisti toteutettu koreografia myös parin käsialaa?
Olis mukava tietää kenen käsialaa heidän koreografiansa oli. Luulisin että itse ovat aika paljon siihen myötävaikuttaneet.
- hiphiphurraa
Mariet kirjoitti:
Olis mukava tietää kenen käsialaa heidän koreografiansa oli. Luulisin että itse ovat aika paljon siihen myötävaikuttaneet.
..niin aiemmin illalla tulleessa haastattelussa kertoivat noista omista suunnitteluprosesseistaan. Veikkaisin, että itse suunnittelivat nämäkin.
hiphiphurraa kirjoitti:
Jotain tuttua tulosluettelossa: Viimeiseksi 0-pisteille jääneen nimi alkoi S:llä. Tällä kertaa Sveitsi.
Kivalta tuntui, taas. :)heidän heidän tunnelmiaan ja valmistautumistaan kisoihin TV-2:lla 20.30. Tuli puolen tunnin mittainen ohjelma Lontoosta. Oikein miellyttävästi ja hillitysti esiintyivät sielläkin.
Mun tuli vähän sääli Sveitsiä, ei pisteen pistettä :(.- hurlumi, ejk
hiphiphurraa kirjoitti:
Jotain tuttua tulosluettelossa: Viimeiseksi 0-pisteille jääneen nimi alkoi S:llä. Tällä kertaa Sveitsi.
Kivalta tuntui, taas. :)...hyvä näin! Kyllä sitä intohimoa ja suuria tunteita saa esiin ilman silmille iskevää beban pyöritystäkin. Tämä Suomen freestyle osuus oli tosi sensuellia katsottavaa.
- hip huraa
voittajille. Oli korkee aikakin suomen voittaa.
- hip huraa
voittajille. Oli korkee aikakin suomen voittaa edes jotakin.
- oikein kovasti!
toivottelee tämä katsoja myös!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465877Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6102326Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä541006Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778