Satumaa-tango oli hyvä valinta Mikon ja Marian kilpailutanssiksi. Hieno esitys, toivotan heille onnea kilpailuun. Aira Samulin peräänkuulutti vähän huumoria esitykseen mukaan. Mun mielestä tähän Satumaa-tangoon ei sovi huumorisävytteinen tanssikoreografia. Suomalainen tango on aina dramaattinen.
Janne Tulkki yllätti jivellaan. Leukaluut meinas mennä sijoiltaan kun suu loksahti auki katsellessa Jannen ja Sanna Hennon menoa. En ikinä olis uskonut että Jannellakin tanssi taittuu. Jos kaveri joskus kohdalle osuu pyydänpä tanssilattialle.
Jos ette nähneet ohjelmaa tänään se tulee huomenna su 24.8 uusintana TV 2:ssa klo 22.55.
Mukava ohjelma, monta kivaa esitystä.
Mitähän tekis lottovoitolla jos se kohdalle olis osunut? En ole uskaltanut käydä katsomassa. Onkohan sitä kukaan voittanut?
Mitäs sinä sillä voitolla tekisit?
Olipa upea Eurotanssi Show
2
460
Vastaukset
ohjelmavinkki, yritän katsoa myös :)
Aira olisi halunnut huumoria tanssiin mukaan?
Mun mielestä dramatiikassa ja sen tajussa on jo huumoria pohjalla, ei sen tarvitse näkyä humoristisena tanssiesityksessä.Parempi olla kuitenkin suu supussa jahka ensin ohjelman katsoisi.Ohjelmassa on tosiaan menoa ja meininkiä.
Marian ja Mikon Satumaa-tango on hieno esitys. En tiedä mitä Aira Samulin tarkoitti että vähän huumoria mukaan, mun mielestä siihen ei missään nimessä sovi huumori. Tää on vaan mun mielipide, muilla voi olla toisenlainen.
Vauhtia ja vaaroja oli hip-hop tanssiryhmän pojilla. Hui mitä menoa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778