Hyvää Itsenäisyyspäivää!
Illalla jälleen näemme vuoden seuratuimman juhlan. Mielenkiintoisia vieraita tullaan ainakin näkemään, Anna Abreu, Yö-yhtyeen Olli Lindholm, Tanja Karpela kihlattunsa kanssa ym.
Ja tietty vieraiden pukuvalinnat kiinnostaa ja julkkiksien seuralaiset, ne lienee juhlien puhutuimmat aiheet.
Ainahan ne puvut on pakko kritisoidakin :).
ÄÄNESTYS:
1. illan kaunein juhla-asu
2. illan mauttomin juhla-asu
3. illan kuningatar ja kuningas
Aänestys alkaa myöhään illalla, jatkuu huomenna sunnuntaina.
Linnan juhlat 2008
20
1731
Vastaukset
kyllä pakko katsoa noi juhlat tosi tarkasti..Kiinnostaa toi Annan puku ainaski....:)
silmiäkään ei voi räpäyttää kun kamerat vaihtuu niin nopeesti seuraavaan vieraaseen. Ehtiikö tarkistaa puvun, kampauksen ja seuralaisen :).
Utelias kyllä olen keitä siellä tänä vuonna on kutsuttuina.Mariet kirjoitti:
silmiäkään ei voi räpäyttää kun kamerat vaihtuu niin nopeesti seuraavaan vieraaseen. Ehtiikö tarkistaa puvun, kampauksen ja seuralaisen :).
Utelias kyllä olen keitä siellä tänä vuonna on kutsuttuina.mä mietinkin,et missä välissä käyn veskissä,ettei mitään tärkeetä mee ohi..;))
Mä oon kyllä kans tosi utelias sen suhteen ketä on kutsuttu..Toisinaan sitä ihmettelee sit sitä,että miksei jotakuta ihmistä ole kutsuttu ollenkaan...
Kivaa Itsenäisyyspäivää Marietillekkin..:)mii-su kirjoitti:
mä mietinkin,et missä välissä käyn veskissä,ettei mitään tärkeetä mee ohi..;))
Mä oon kyllä kans tosi utelias sen suhteen ketä on kutsuttu..Toisinaan sitä ihmettelee sit sitä,että miksei jotakuta ihmistä ole kutsuttu ollenkaan...
Kivaa Itsenäisyyspäivää Marietillekkin..:)se vessakäynti ennenkuin juhlat alkaa. Paitsi kun mulla on viinilasillinen se juoksuttaa ohjelman aikanakin vessaan.
Kiitos samoin sinulle myös hyvää Itsenäisyyspäivän iltaa.
Nyt täytyy tässä välissä hoitaa tiskit pois ja se vessakäynti ja valmistautua illan juhliin :).Mariet kirjoitti:
se vessakäynti ennenkuin juhlat alkaa. Paitsi kun mulla on viinilasillinen se juoksuttaa ohjelman aikanakin vessaan.
Kiitos samoin sinulle myös hyvää Itsenäisyyspäivän iltaa.
Nyt täytyy tässä välissä hoitaa tiskit pois ja se vessakäynti ja valmistautua illan juhliin :).Pitäsköhän kans napasta viiniä..:))
Nyt pitää tosiaan valmistautua ohjelmaa varten..;)- Satutätix
ois kiinnostanut, mut taisin käydä tupakalla ulkona just sillon, kun se kävi kättelemässä. Ja vielä en ole edes lehtiä ehtinyt katella netistä. Keltainen se kuulemma oli.
Muutenkin kattelin vähän vaan sivusilmällä sitä koko touhua telkusta. :)
- RiisuArkihuoli
näitä juhlia katsonut kahteen vuoteen, mutta kun äänestyksen kerran oot järkännyt, niin täytyyhän ne katsoa. Eipä tässä muutakaan tekemistä tälle iltaa ole :=))
Mua jännittää Matti Vanhasen ja Sirkka Mertalan saapuminen. Mikael ja Maria Jungner kiinnostaa myös. Muistaakseni Maria Jungner oli norMixin suosikki ;).
- Oppi ja ikä kaikki
Joopa joo".Katsellessaan:Linnan Tanssiaiset:
Ps:Ovatkuin:sillit purkissa/Ymmärrän.
Mutta se jatkolle meno:Ps:Olisi etes yksi pari"
ollut"jotka näyttää kuinka tanssitaan.
Nimim:Musiikki ja Tanssi jos ei käy,käsi kädessä".
Olen sitä mieltä:kirjan-oppineet ja fariseukset:
Eroa:on - Kaunista Katseltavaa
Karpela:Todella hieno hänen hius-tyylinsä.
ja kaunis pari:Tsemmpiä heille - RiisuArkihuoli
oli minusta sievin puku :=))
Myöskin tykkäsin Anneli-Laine- Näätäsen puvusta.
Mauttomia oli siellä useampikin, mutta en muista kantajien nimiä. Esimerkiksi nainen, jolla "allit" roikkuu ei saisi koskaan laittaa hihatonta pukua, jollaisia siellä muutaman näki.
Illan kuningattaria olivat ehkä Karpelan ja Maria Guzenina. Ovat ylvään näköisiä ,pitkiä suoraryhtisiä naisia, jotka osaavat kantaa pukujaan arvokkaasti.
Oli siellä kyllä muutamia nättejä, suoraryhtisiä voimistelijatyttöjäkin :=))
Tuosta kuninkaasta en osaa sanoa mitään. Olis kait pitänyt katsoa juhlat ihan loppuun :=)) - Mariet**
Ompas tällä kertaa valinta vaikeaa. Tänä vuonna ei yhtä ylitse muiden oikein löytynyt. Paljon oli kauniita asuja joskin esim. ruskea väri latisti puvun loistoa.
1. illan kaunein juhla-asu
- Tanja Karpelan, Anna Abreun. Ja Eija-Riitta Korholan valkoinen asu jonka yläosa oli kaunis.
kuvalinkin sivulta 2 löytyy Tanjan ja Annan kuvat. Sivulta 3 Eija-Riitta Korholan kuva. Pikkukuvaa napauttamalla saat viereen isomman kuvan.
http://yle.fi/linnanjuhlat/2008/index.php?p=etusivu&g=2&ph=12
2. illan mauttomin juhla-asu
- valitettavasti tämä Jörn Donnerin puolison asu.
http://yle.fi/linnanjuhlat/2008/index.php?p=etusivu&g=5&ph=3
3. illan kuningatar ja kuningas
- Sirkka Mertala ja Matti Vanhanen
http://yle.fi/linnanjuhlat/2008/index.php?p=etusivu&g=10mut minusta siellä ei ollut yhtään täydellisen kaunista pukua..Toisaalta taas ajattelin,että eihän välttämättä puvussa ollut vikaa vaan sen kantajassa...
- Satutätix
puolison asua mä nauroin vissiin kaikkein eniten. :D
Ja onks toi Vanhanen jo naimisissa ton "puolisonsa" kanssa??? - Satutätix
mii-su kirjoitti:
mut minusta siellä ei ollut yhtään täydellisen kaunista pukua..Toisaalta taas ajattelin,että eihän välttämättä puvussa ollut vikaa vaan sen kantajassa...
yks kaunis punainen juhlapuku, mut sitä ei näkynyt noissa kuvissa.
Satutätix kirjoitti:
yks kaunis punainen juhlapuku, mut sitä ei näkynyt noissa kuvissa.
mistä mä tykkäsin. Puku oli kauniisti uurettu, tummanpunainen ja mustaa koristetta molemmin puolin uumaa. Puvussa ei ollut mitään ylimääräisiä liehukkeita, miun maun mukainen. En tiedä kenen päällä se oli, kun vain sivusilmällä sain seurata.
- satutätix.
tintti.kotivintti kirjoitti:
mistä mä tykkäsin. Puku oli kauniisti uurettu, tummanpunainen ja mustaa koristetta molemmin puolin uumaa. Puvussa ei ollut mitään ylimääräisiä liehukkeita, miun maun mukainen. En tiedä kenen päällä se oli, kun vain sivusilmällä sain seurata.
se se oli! :)) En mäkä tiiä kenen päällä se oli.
- -Maiggu-
kun oli muuta niin; mulla oli pikkutonttu täällä :)
Eikä kauheena noi Linnan Juhlat jaksa kiinnostaa. - -Maiggu-
voisin ottaa tähän aiheeseen kantaa, että Tanja Karpela on ollut juhlien kauneinen niin asuissaankin.
Kiitos kaikille tähän mennessä linnan vieraista antamistaan kommenteista.
Tässä vielä kuvia juhlien mokista:
http://viihde.mtv3.fi/arkisto.shtml?761204
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465787Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6042265Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821171Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61936- 61905
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778