Pitäis ostaa 4:lle mieshenkilölle joululahja. Ideat on vähän hakusessa.
Miten olis After Shave Balsam, käyttääkö miehet sellaista, siis balsamia. Sehän olis talviaikaan kait sopivampaa kun After Shave Lotion. Partabalsamissa olis samalla tuoksu ja kosteusvoide yhdessä.
Vai mitä sitten...auttakaa?
Mitä miehelle lahjaksi?
24
1091
Vastaukset
- Taika-Nainen
nuoremmat vai vaarttuneemmat miehet?
Nuorille miehille voi nykyään jo ihan reippaasti ostaa miesten tuoksuaineita, oma poikani tykkää BECKHAM tuoksuista.
Tuohon balsamijuttuun pitäisi jonkun miespuolisen vastata.kolme varttuneempaa ja oma poitsuni.
Beckham tuoksun olen joskus muistaakseni poitsulle ostanutkin.
Kävin tänään yhdessä kosmetiikkaliikkeessä. Siellä oli hyvin avulias myyjä ja kertoi että aika monesta merkistä on jäänyt After Shave Lotion pois, eau de toiletteja pelkästään löytyy tai sitten partabalsami.
Miehet on kuulema oppineet käyttämään ihonhoitotuotteita ja yhtäaikaa ei silloin käytetä "partavettä". Tuoksu muuttuu iholla tällöin olennaisesti.- Taika-Nainen
Mariet kirjoitti:
kolme varttuneempaa ja oma poitsuni.
Beckham tuoksun olen joskus muistaakseni poitsulle ostanutkin.
Kävin tänään yhdessä kosmetiikkaliikkeessä. Siellä oli hyvin avulias myyjä ja kertoi että aika monesta merkistä on jäänyt After Shave Lotion pois, eau de toiletteja pelkästään löytyy tai sitten partabalsami.
Miehet on kuulema oppineet käyttämään ihonhoitotuotteita ja yhtäaikaa ei silloin käytetä "partavettä". Tuoksu muuttuu iholla tällöin olennaisesti.asiantuntijathan tuon tietävät.
Jos tiedät miesten harrastuksista, niin voisi ostaa myös jotain harrastukseen liittyvää ja voihan miehelle ostaa hierontalahjakortinkin.
Nahkahansikkaat ? Taika-Nainen kirjoitti:
asiantuntijathan tuon tietävät.
Jos tiedät miesten harrastuksista, niin voisi ostaa myös jotain harrastukseen liittyvää ja voihan miehelle ostaa hierontalahjakortinkin.
Nahkahansikkaat ?Hierontalahjakortti. Tuo on hyvä. Se tulee takuulla tarpeeseen. Kun saa lahjakortin silloin on pakko mennä hoitamaan jumiutunutta yläselkää.
- Puhurix
suhteessa sä olet näihin miehiin? Sillä on aika paljon merkitystä, kun miettii lahjaa.
yksi on poitsuni. Kaikki ovat tärkeitä ihmisiä mulle, kaikki ovat auttaneet minua ja kaiken lisäksi he kaikki tykkäävät minusta :)). Haluan muistaa heitä jouluna jotenkin. Miehille vaan on niin vaikea keksiä lahjaa. Ihan mahdottomia ne ei saa maksaakaan.
- Puhurix
Mariet kirjoitti:
yksi on poitsuni. Kaikki ovat tärkeitä ihmisiä mulle, kaikki ovat auttaneet minua ja kaiken lisäksi he kaikki tykkäävät minusta :)). Haluan muistaa heitä jouluna jotenkin. Miehille vaan on niin vaikea keksiä lahjaa. Ihan mahdottomia ne ei saa maksaakaan.
ostin pojalle semmosen setin, mis on suihkugeeli, dödö ja partavesi. Aika lailla mielikuvituksetonta.
Puhurix kirjoitti:
ostin pojalle semmosen setin, mis on suihkugeeli, dödö ja partavesi. Aika lailla mielikuvituksetonta.
noi on just hyviä. Niitä tarvii ja ne kuluu pois. Mun poitsu ottaa mielellään vastaan tuollaset lahjat. Säästyy hänen omat rahat :).
- Puhurix
Mariet kirjoitti:
noi on just hyviä. Niitä tarvii ja ne kuluu pois. Mun poitsu ottaa mielellään vastaan tuollaset lahjat. Säästyy hänen omat rahat :).
lahjakortti jonnekin vaik Dressmanille?
Puhurix kirjoitti:
lahjakortti jonnekin vaik Dressmanille?
silloin henkilö saisi itse sopivan ja tarvitsemansa lahjan.
Kaikki oli hyviä ideoita, tulee jo valinnan vaikeus. Nyt pitäis olla enemmän miehiä joille täytyis lahja hankkia.- Puhurix
virma...
on paljon vaikeampi ostaa lahjaa ku naiselle.Aina on vaihtoehtona noi kaikki tuoksut sun muut..nii ja kalsarit..:DDD
- Taika-Nainen
lahjoja myös erä-ja kalastustarvikeliikkeistä ja autotarvikeliikkeistä :) Turkissuojus autonrattiin vaikka...Tai uudet karvanopat *nauraa*
Taika-Nainen kirjoitti:
lahjoja myös erä-ja kalastustarvikeliikkeistä ja autotarvikeliikkeistä :) Turkissuojus autonrattiin vaikka...Tai uudet karvanopat *nauraa*
karvanopat onkin jo mennyt kulahtaneen näkösiks..:DD
Mariet kirjoitti:
sellaset tiukat trikoot, namm.
Boxerit on hyvät kans. :)tiukat pikkumustat..;)
mii-su kirjoitti:
tiukat pikkumustat..;)
ehkä ne tiukat pikkumustat ei ehtiskään olla päällä ;).
Ihoa myötäilevat boxerit olis kans kivat. Sellaset jotka myötäilee etumusta, reisiä ja pakaroita ;).Mariet kirjoitti:
Ihoa myötäilevat boxerit olis kans kivat. Sellaset jotka myötäilee etumusta, reisiä ja pakaroita ;).aattelin ekaks nii,mut en sit tohtinu kirjoittaa..:DDD
Noi bokserit tosiaan menis,mut vaan tiukkoina..;)- Satutätix
Mariet kirjoitti:
Ihoa myötäilevat boxerit olis kans kivat. Sellaset jotka myötäilee etumusta, reisiä ja pakaroita ;).sä sitä lahjaa ootkin ostamassa? ;D Silmiesi iloksi siis. :))
Mä täs mietin, jotain miehen harrastukseen liittyvää ajattelin itse ostaa.
Pojalleni lahjakortit kenkäkauppaan ja parturiin, vaikka ne kuuluis saaha muutenkin kyl, mut...
Hieroja ois yks hyvä vaihtoehto, mikäli selkää kolottelee, tai hartioita. :)
Tuoksuja en menis ostamaan, siks että saattaa olla ettei ne miestä sitten miellytäkkään, varsinkin jos ei satu tietämään just sen miehen mielituoksua, jolle lahjan ostaa.
Viinipullo nätissä viinipullotelineessä vois kans olla kiva? :) Satutätix kirjoitti:
sä sitä lahjaa ootkin ostamassa? ;D Silmiesi iloksi siis. :))
Mä täs mietin, jotain miehen harrastukseen liittyvää ajattelin itse ostaa.
Pojalleni lahjakortit kenkäkauppaan ja parturiin, vaikka ne kuuluis saaha muutenkin kyl, mut...
Hieroja ois yks hyvä vaihtoehto, mikäli selkää kolottelee, tai hartioita. :)
Tuoksuja en menis ostamaan, siks että saattaa olla ettei ne miestä sitten miellytäkkään, varsinkin jos ei satu tietämään just sen miehen mielituoksua, jolle lahjan ostaa.
Viinipullo nätissä viinipullotelineessä vois kans olla kiva? :)on todella vaikeita ostaa. Jos ei varmuudella tiedä mitkä on lahjansaajan mieltymyksiä aika uhkarohkeaa on umpimähkään mennä ostamaan.
Uskoisin että Aqua di Gio ja Hugo Boss ovat melko takuuvarmoja merkkejä jotka käy kaikille miehille.
- -Maiggu-
minkä tyylisistä miehistä on kyse. Onko erähenkinen, vai sliipattu liimatukka, vai jotain ihan muuta.
Sen mukaan on varmasti helppoa päättää mitä kukin vois haluta.Miehet on kaikki urheilullisia. Eivät kylläkään erähenkisiä.
On vaan niin vaikeaa keksiä lahjaa kun eivät kai tarvii mitään. Kaikkea tarpeellista taitaa olla ennestään. Tietty sellasta pois kuluvaa vois ostaa. Jota ei tarviis säilöä kaapeissa.
- Ninniniinuska
lahjakortti hierojalle, jalkahoitoon tai kasvohoitoon?
Tiedän että heidän kaikkien pitäis päästä hierojalle. Eivät vaan saa sitä aikaiseksi. Tällä lahjakortilla vois pukata heitä alkuun :).
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465787Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6042265Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821171Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61936- 61905
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778