Tässä ois alkuun vaihtoehtoja. Listaa saa jatkaa.
Omakotitalo vai rivitalo
Yrittäjyys vai palkkatyö
Jazz vai rock
Pop vai iskelmä
Punainen vai vihreä
Valkoinen vai musta
Häränsisäfile vai lohifile
Omena vai appelsiini
Tv vai tietokone
Kumpi ensin leivälle, juusto vai makkara
Moottorivene vai moottoripyörä
Vappu vai juhannus
Joulu vai uusi vuosi
Perjantai vai lauantai
Blondi vai brunette
Punaviini vai valkoviini
Piano vai viulu
Meili vai tekstiviesti
Jalkapallo vai jääkiekko
Murtomaahiihto vai laskettelu
Kuntosali vai lenkkipolku
Elokuvailta vai kynttiläillallinen
Rakasteluun makuuhuone vai kylpyhuone
Aamu vai ilta
Valssi vai tango
Kumman valitset
25
1722
Vastaukset
- kukas sykolooki
nää sitten tulkitsee? :)
Ei taida löytyä sellasta sykoloogia joka näitä tulkitsee. Oisit vaan ihan rauhassa tehny valinnat.
- ehdottomasti
CONTROLin
- pehronen
Omakotitalo vai rivitalo: Omakotitalo
Yrittäjyys vai palkkatyö: palkkatyö
Jazz vai rock: rock
Pop vai iskelmä: Pop
Punainen vai vihreä: vihreä
Valkoinen vai musta: musta
Häränsisäfile vai lohifile: Häränsisäfile
Omena vai appelsiini: Omena
Tv vai tietokone: tietokone
Kumpi ensin leivälle, juusto vai makkara: makkara
Moottorivene vai moottoripyörä: Moottorivene
Vappu vai juhannus: juhannus
Joulu vai uusi vuosi: joulu
Perjantai vai lauantai: perjantai
Blondi vai brunette: brunette
Punaviini vai valkoviini: ei kumpikaan yök..
Piano vai viulu: piano
Meili vai tekstiviesti: tekstiviesti
Jalkapallo vai jääkiekko: jääkiekko
Murtomaahiihto vai laskettelu: laskettelu
Kuntosali vai lenkkipolku: lenkkipolku
Elokuvailta vai kynttiläillallinen: elokuvailta
Rakasteluun makuuhuone vai kylpyhuone: makuuhuone
Aamu vai ilta: ilta
Valssi vai tango: ei kumpikaan.Kiitos vastauksistasi.
Mainio juttu muuten kun osa laittaa leivän päälle ensin makkaran ja sitten juuston. Minä laitan ensin juuston ja sitten makkaran tai kinkun viipaleen. Aina ehdottomasti noin päin :).- pehronen
Mariet kirjoitti:
Kiitos vastauksistasi.
Mainio juttu muuten kun osa laittaa leivän päälle ensin makkaran ja sitten juuston. Minä laitan ensin juuston ja sitten makkaran tai kinkun viipaleen. Aina ehdottomasti noin päin :).kyllä se juusto pitää päällä olla ehdottomasti!juuston maku se pitä tuntua kitalaella.heh. no ei vaan kullakin on makunsa..pitäsköhän tuosta tehdä oma galluppi. kumpikohan voittas. :)
pehronen kirjoitti:
kyllä se juusto pitää päällä olla ehdottomasti!juuston maku se pitä tuntua kitalaella.heh. no ei vaan kullakin on makunsa..pitäsköhän tuosta tehdä oma galluppi. kumpikohan voittas. :)
Kerran kasasin leivän just noin päin että kinkkuviipale ensin sitten juusto, niiden päälle tomaatti, kurkku, ja paprikaviipale. Kun haukkasin huomasin pahan erehdykseni. Ei maistunut ollenkaan niin herkulliselta kuin ennen.
Eihän siinä auttanut muu kuin purkaa leipä alkutekijöihin ja kasata uudelleen oikein päin.
Tämä keskustelu aiheutti sen että nyt menen tekemään iltapalavoileivän tuolleen väärinpäin ja kokeilen oikein ajatuksella voisiko sitä noinkinpäin syödä.- pehronen
Mariet kirjoitti:
Kerran kasasin leivän just noin päin että kinkkuviipale ensin sitten juusto, niiden päälle tomaatti, kurkku, ja paprikaviipale. Kun haukkasin huomasin pahan erehdykseni. Ei maistunut ollenkaan niin herkulliselta kuin ennen.
Eihän siinä auttanut muu kuin purkaa leipä alkutekijöihin ja kasata uudelleen oikein päin.
Tämä keskustelu aiheutti sen että nyt menen tekemään iltapalavoileivän tuolleen väärinpäin ja kokeilen oikein ajatuksella voisiko sitä noinkinpäin syödä.pystyitkö syömään niin päin? vai jouduitko taas purkamaan leivän?
pehronen kirjoitti:
pystyitkö syömään niin päin? vai jouduitko taas purkamaan leivän?
Söin leipäpalan ihan kokonaan, en purkanut. Tosin olen nyt flunssassa, eikä mikään maistu miltään. Kasaan jatkossa kuitenkin leivän edelleen vanhan järjestyksen mukaan.
Jänskä tapa tämäkin, kuka mitenkin leipänsä kokoaa :).
Hyvää yötä sinulle. Mulla taitaa taas lämpö nousta, viluttaa ja joka paikkaa särkee.- pehronen
Mariet kirjoitti:
Söin leipäpalan ihan kokonaan, en purkanut. Tosin olen nyt flunssassa, eikä mikään maistu miltään. Kasaan jatkossa kuitenkin leivän edelleen vanhan järjestyksen mukaan.
Jänskä tapa tämäkin, kuka mitenkin leipänsä kokoaa :).
Hyvää yötä sinulle. Mulla taitaa taas lämpö nousta, viluttaa ja joka paikkaa särkee.toivotaan että et tuu kipeeks.
- ex-koltis
Omatalo
Yrittäjyys
Jazz
Iskelmä
Punainen
Valkoinen
Lohi
Omppu
Tietsikka
Juusto
Prätkä
Jussi
Joulu
Lauantai
Brunette
Valkkari
Piano
Meili
Lätkä
Mutkamäki
Polku
Kynttilä
Kylppäri
Aamu
Valssimullakin kivoja kokemuksia kylppäristä ;).
Kohtahan sitä päästään mutkamäkeen. Lumitilanne alkaa näyttää hyvältä :).
Kiitoksia vastauksistasi.- ex-koltis
Mariet kirjoitti:
mullakin kivoja kokemuksia kylppäristä ;).
Kohtahan sitä päästään mutkamäkeen. Lumitilanne alkaa näyttää hyvältä :).
Kiitoksia vastauksistasi.Se lumitilanne kohta. Täällä tulee lunta vaakatasossa. Saattaa päästä vaikka pulkkamäkeen.
Hauska nähdä virtuaali sinua pitkästä aikaa. Kuinkas olet pärjäillyt. ex-koltis kirjoitti:
Se lumitilanne kohta. Täällä tulee lunta vaakatasossa. Saattaa päästä vaikka pulkkamäkeen.
Hauska nähdä virtuaali sinua pitkästä aikaa. Kuinkas olet pärjäillyt.Ihan ok nyt. Olin kuumeflunssassa alkuviikon, yskää, kuumetta, kurkkukipua, lihassärkyä. Yskä on enää jäljellä.
Käväisin Tallinnan risteilyllä. Merenkäynti oli kova. Menomatkalla makoilin pari tuntia hytissä kun oli huono olo.
Olin vähän huolissani kun sua ei ole hetkeen näkynyt. Piditkö vähän palstalomaa?- ex-koltis
Mariet kirjoitti:
Ihan ok nyt. Olin kuumeflunssassa alkuviikon, yskää, kuumetta, kurkkukipua, lihassärkyä. Yskä on enää jäljellä.
Käväisin Tallinnan risteilyllä. Merenkäynti oli kova. Menomatkalla makoilin pari tuntia hytissä kun oli huono olo.
Olin vähän huolissani kun sua ei ole hetkeen näkynyt. Piditkö vähän palstalomaa?On kinkkistä, varsinkin pienemmillä purkeilla. Muutama drinkki tasoittaa kummasti keinumista, mutta silti tanssiminen on taidetta kovalla myräkällä. Siitä onkin jo aikaa kun risteilyllä on tullut käytyä, että tarvinnee tuo paikata pikapuoliin. Hyvä, että tunnet olosi jo paremmaksi. Sitä kun on puolikuntoisena vähän veto joka paikasta pois.
Vähän palstalomasia on näköjään aika moni pidellyt. Eiköhän tämä taas tästä kevään edetessä vilkastu. Nyt ulos pienelle kävelylle kun on näin mahtavan kaunis talvipäivä. ex-koltis kirjoitti:
On kinkkistä, varsinkin pienemmillä purkeilla. Muutama drinkki tasoittaa kummasti keinumista, mutta silti tanssiminen on taidetta kovalla myräkällä. Siitä onkin jo aikaa kun risteilyllä on tullut käytyä, että tarvinnee tuo paikata pikapuoliin. Hyvä, että tunnet olosi jo paremmaksi. Sitä kun on puolikuntoisena vähän veto joka paikasta pois.
Vähän palstalomasia on näköjään aika moni pidellyt. Eiköhän tämä taas tästä kevään edetessä vilkastu. Nyt ulos pienelle kävelylle kun on näin mahtavan kaunis talvipäivä.Mulle tulee kamalan paha olo kun laivaa keinuu aallokossa. Jotenkin selviän kun makoilen hytissä. En ymmärrä miten joidenkin pää kestää vielä tanssiakin.
Kerran olin laivalla syömässä kun Naissaaren ristiaallokossa laiva alkoi keinua sivulta toiselle, ylös ja alas. Ei auttanut muu kuin äkkiä selviytyä hyttiin ja sänkyyn pötkölleen. Ruoka jäi lautaselle ja lasku maksamatta.
Matkakaverit kyllä hoitelivat laskun.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465877Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6102326Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä541006Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778