Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ystävänpäivätoivotukset lämmitti kovasti.
Sinulle myös Hyvää Ystävänpäivää.
14.02.2009 13:34
tuon perusteella voisin jo uhmatakin avantokammoa. Varmasti tulisin kehua retostelemaan palstoille olleeni avannossa ja saamaan ihailuja osakseni kuinka rohkea olinkaan ollut. :))
Hyvää Ystävänpäivää!
Ystävyys on tärkeää, ystävän seurassa mieli virkistyy :).
14.02.2009 13:26
en koske partaasi. Olkoot tuommonen :D
Ihan ok kledjut sulla on vaikka voisinhan mä sut uudelleenkin stailata.
Hyvää yötä, kauniita unia.
14.02.2009 00:21
avantoon et saa yllytettyä.
hmmm...tai eihän sitä koskaan tiedä, vannomatta paras.
Mulla on niin hidas kone, vai foorumiko takkuaa, ei meinaa viestit aueta millään. Tässähän ehtii aamu tulla ennenkuin yhden viestin saa auki.
14.02.2009 00:17
että tuommonen parta sulla...
Voi että mun sormet syyhyää tulla vähän stailaamaan sitä. :)
14.02.2009 00:01
katos kun sitä ei ole lumihangessa kokonaan upoksissa, pääsee nopeemmin ponkasemaan sieltä ylös. Avannosta ei pääse, kestää liian kauan kun sieltä pääsee ylös.
Mä en käsitä kuinka jotkut ui pienen lenkin avannossa. Kuinka ne pystyy.
13.02.2009 23:56
tuohon en osaa ottaa kantaa...en nyt saa mielikuvaa miltä parta leuan alla näyttää.
Tässä olis muita partamalleja, löytyskö näistä vaihtoehtoja:
http://www.iltalehti.fi/viihde/200901048844625_vi.shtml
13.02.2009 23:45
A. Olen tehnyt tänä talvena
B. Olen tehnyt joskus
C. En ole tehnyt koskaan
Kysymykset:
1. Oletko hiihtänyt? - B
2. Oletko lasketellut suksilla/laudalla? - A
3. Oletko laskenut hyppyrimäestä? - B , jos lasketaan mukaan laskeminen hyppyrimäen alastulorinteestä. :)
4. Oletko luistellut? - B
5. Oletko ollut pulkkamäessä? - B
6. Oletko pelannut jääkiekkoa/jääpalloa/ringetteä? - B
7. Oletko harrastanut curlingia? - C
8. Oletko tehnyt lumiukon/lumilinnan? - B
9. Oletko ollut lumisodassa/heittänyt jotakuta lumipallolla? - B
10. Oletko ollut pilkillä? - C
11. Oletko yöpynyt talvella ulkona teltassa/laavussa/iglussa tms.? - C
12. Oletko uinut avannossa? - C , enkä taida uidakaan...hui
13. Oletko kieritellyt nakuna lumessa? - A
14. Oletko ollut rekiajelulla/koiravaljakkoajelulla? - B
15. Oletko ajanut moottorikelkkaa tai ollut kyydissä? - B
16. Onko tullut lunta tupaan? - tuleehan sitä kintuille silloin tällöin
13.02.2009 23:29
Juuh otin talviloman tähän alkutalveen, oli hiljaisempaa ja halvempaa noissa hiihtokeskuksissa. Oli mukavaa luisutella kun rinteissä oli tilaa ja kun pääsi jutun juonesta kiinni. Mulla oli kypärä päässä niin ei pahasti sattunut kun muksahdin nurin. Nykyään pidän sitä aina kun kuitenkin tulee ainakin kerran otettua kunnon lipat.
Kävi hyvä tuuri säiden suhteen, koko ajan oli alle 10 astetta pakkasta paitsi viimesenä aamuna mittari näytti -30.
Pyhän mäet näyttää ihan hurjilta. Olen korkeanpaikankammoinen, en uskaltanut nousta ylös asti. En olis laudalla päässyt sieltä alas. Tai lauta kainalossa niinkuin tulin Luostolla eka kerran tunturin yläosan kun en tiennyt miten jyrkkä se on kun tuuli tuiversi lunta niin paljon. Ei nähnyt oikein mitään.
Luoston parketeilla ei tullu käytyä, Pyhällä kävin kuuntelemassa kun Timo Rautiainen (Trio Niskalaukauksesta) ja Jussi Lampi esiintyivät 'skipubissa' ja lauloivat rallejaan.
Levihotellin parketilla kävin tanssimassa. Siellä oli hyvä meininki. Taidan paljastaa sulle että tuli vahingossa otettua pari lasillista liikaa niinpä siinä kävi vanhanaikaisesti. Ja seuraavana päivänä oli kunnon lapinkankkunen. Harmittaa aivan vietävästi, mulla ei ole vuosiin käynyt noin. Rinteisiin ei ollut asiaa. Levin rinteet jäi nyt korkkaamatta.
Hullu Poro Areena oli suljettu, sekin jäi tällä kertaa näkemättä.
Vähän petyin kuinka rinteet siellä oli niin hajallaan. Odotin että yhdessä rykelmässä olis ollut enemmän valinnan varaa. Kyllä kannattaa käydä katsastamassa sekin paikka.
Haaa vai cha-chaata olet harjoitellut. Chachaa on mun lempparirytmejä. Tulen mielelläni harkkakaveriksi ;). En olekaan pari-chachaata koskaan tanssinut. Sitä ois kiva oppia. Bailatinossa tanssittiin sellaista solo-versioita. Askelia saa kyllä jauhaa monta monta kertaa. Kyllä se siitä joskus alkaa sujumaan, tsemppiä. :)
09.02.2009 22:59
tässä puhua pulputtaa. Katsokaa ja naurakaa :).
http://nettitv.mtv3.fi/maksuttomat/index.shtml/maksuttomat/mtv3viihde/tanssiitahtienkanssaextra?155853#155853
07.02.2009 20:49
Viikko sitten torstai-iltana pakkasin auton Rovaniemen yöjunaan ja itse tein matkaa mukavasti makuuvaunussa. Eilen aamulla kotiuduin reissulta. Luosto, Pyhä ja Levi tuli koluttua pikaisesti. Ensimmäinen päivä rinteissä oli tosi uuvuttava. Olin ensimmäistä kertaa laudalla tänä talvena. Yhden kerran kumautin pääni rinteeseen. Tuuli tuiversi lunta niin että rinteen profiili katosi silmistä. Tuli vähän paniikki. En oikein hallinnut tilannenopeutta ja niin sitä mentiin kumoon että kopsis vaan.
Seuraavana päivänä Pyhällä menikin paljon paremmin. Ihan tunturin laelle en uskaltanut nousta senverran haastavia ne rinteet siellä on. Jalkoja ja kroppaa särki niin ettei mäkeen ollut seuraavana päivänä asiaa.
Sullapa on ollut liikunnallinen viime viikonloppu. Eiks ollukin ihanan rentouttava olo moisen urakan jälkeen? :)
Mitä tansseja olette harjoitelleet tanssiharkoissa? Minä tanssin "juoksuhumppaa" Levillä. Souvarit oli Levihotellissa esiintymässä. Nyt muistan yhden heidän ihanan kauniin kappaleen josta joskus taisin sulle mainita, en vain silloin muistanut nimeä. Se oli "Lumiperhonen", oletko kuullut sitä koskaan?
07.02.2009 14:07
ei siitä tanssista taida tulla mitään. Katselen vaan jumaloivasti opettajaani. :)
29.01.2009 14:39
tuolta yle areenalta näet ohjelman.
Ekku sanoi niin kivasti Airasta että se on hänen loppuelämänsä ihmetyksen aihe miten Aira on niin liikunnallinen, vois olla fyysisesti kuin kolmekymppinen ja miten hyvämuistinen hän on.
http://yle.fi/inhimillinentekija/
29.01.2009 14:36
hermot olis koetuksella kun joutuisi vaan pystyssä mua pitämään. Jättäisi todennäköisesti tanssiharjoitukset sikseen. Vaihtaisi oppilasta :).
29.01.2009 12:41
miten komea tanssinopettaja Pirkko Mannolalla on.
Jos tuollanen opettaja sattuisi itselleni jalat ei kantais yhtään. :)
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/tanssiitahtienkanssa2008/parit.shtml?782208
29.01.2009 11:33
miten nämä pulputuskoneet, Rosa ja Simo, kotioloissaan analysoivat harjoituksiaan. Saavatko koneet pysähtymään ollenkaan. :)
Wilson Kirwa on myös yks ilopilleri porukassa. Ja mikä positiivinen asenne. Lainan hänen kommenttiaan:
" Mies toteaa elämänilon olevan tanssiparin yksi kantavista voimista.
– Tähtään kuuhun, ja vaikka en osu, laskeudun tähtitien joukkoon. Täytyy ajatella joka aamu, että tämä on minun päiväni. Asenne ja positiivisuus tarttuvat, ja siksi me ollaan hyvä pari."
29.01.2009 11:28
kuka olis mun suosikkimissi kautta aikain mutta enhän mä muista yhtäkkiä misseistä muita kuin Anne Pohtamon, Riitta Väisäsen ja Lola Odusogan. Ja yhden missin joka käy samalla kuntosalilla kuin missä itsekin.
Katsoin äsken Inhimillisen tekijän. Mielenkiintoista oli kuunnella Aira Samulinin ja Ekku Peltomäen elämänkertaa. Rautarouva se Aira on vaikka elämä on koetellut rankasti.
28.01.2009 23:14
olinko rivien välistä lukevinani että Satu Tuomisto on sinun suosikkisi ;).
Onkohan plastiikkakirurgi Rolf Nordström harrastanut tanssiliikuntaa aikaisemmin kun on ohjelmaan rohjennut mukaan lähteä.
Rosaa en aikasemmin ole blondina nähnytkään. En meinannu tunnistaa.
28.01.2009 22:09
en minäkään heti ensi näkemältä häntä tunnistanut. :)
Tässä Miia Nuutila
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/tanssiitahtienkanssa2008/parit.shtml?782217
28.01.2009 22:04
on Rosa Meriläinen :), mielenkiintoinen persoona hänkin.
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/tanssiitahtienkanssa2008/parit.shtml?782213
Eihän näitä meinaa tunnistaa kun on laitettu niin hienoiksi :).
28.01.2009 21:59
4 / 93