Vapaa kuvaus

Aloituksia

33

Kommenttia

1853

1. tuon perusteella voisin jo uhmatakin avantokammoa. Varmasti tulisin kehua retostelemaan palstoille olleeni avannossa ja saamaan ihailuja osakseni kuinka rohkea olinkaan ollut. :))

Hyvää Ystävänpäivää!
    Ystävyys on tärkeää, ystävän seurassa mieli virkistyy :).
  2. Juuh otin talviloman tähän alkutalveen, oli hiljaisempaa ja halvempaa noissa hiihtokeskuksissa. Oli mukavaa luisutella kun rinteissä oli tilaa ja kun pääsi jutun juonesta kiinni. Mulla oli kypärä päässä niin ei pahasti sattunut kun muksahdin nurin. Nykyään pidän sitä aina kun kuitenkin tulee ainakin kerran otettua kunnon lipat.

Kävi hyvä tuuri säiden suhteen, koko ajan oli alle 10 astetta pakkasta paitsi viimesenä aamuna mittari näytti -30.

Pyhän mäet näyttää ihan hurjilta. Olen korkeanpaikankammoinen, en uskaltanut nousta ylös asti. En olis laudalla päässyt sieltä alas. Tai lauta kainalossa niinkuin tulin Luostolla eka kerran tunturin yläosan kun en tiennyt miten jyrkkä se on kun tuuli tuiversi lunta niin paljon. Ei nähnyt oikein mitään.

Luoston parketeilla ei tullu käytyä, Pyhällä kävin kuuntelemassa kun Timo Rautiainen (Trio Niskalaukauksesta) ja Jussi Lampi esiintyivät 'skipubissa' ja lauloivat rallejaan.

Levihotellin parketilla kävin tanssimassa. Siellä oli hyvä meininki. Taidan paljastaa sulle että tuli vahingossa otettua pari lasillista liikaa niinpä siinä kävi vanhanaikaisesti. Ja seuraavana päivänä oli kunnon lapinkankkunen. Harmittaa aivan vietävästi, mulla ei ole vuosiin käynyt noin. Rinteisiin ei ollut asiaa. Levin rinteet jäi nyt korkkaamatta.
    Hullu Poro Areena oli suljettu, sekin jäi tällä kertaa näkemättä.

Vähän petyin kuinka rinteet siellä oli niin hajallaan. Odotin että yhdessä rykelmässä olis ollut enemmän valinnan varaa. Kyllä kannattaa käydä katsastamassa sekin paikka.

Haaa vai cha-chaata olet harjoitellut. Chachaa on mun lempparirytmejä. Tulen mielelläni harkkakaveriksi ;). En olekaan pari-chachaata koskaan tanssinut. Sitä ois kiva oppia. Bailatinossa tanssittiin sellaista solo-versioita. Askelia saa kyllä jauhaa monta monta kertaa. Kyllä se siitä joskus alkaa sujumaan, tsemppiä. :)
  3. on Rosa Meriläinen :), mielenkiintoinen persoona hänkin.

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/tanssiitahtienkanssa2008/parit.shtml?782213

Eihän näitä meinaa tunnistaa kun on laitettu niin hienoiksi :).