Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
se vessakäynti ennenkuin juhlat alkaa. Paitsi kun mulla on viinilasillinen se juoksuttaa ohjelman aikanakin vessaan.
Kiitos samoin sinulle myös hyvää Itsenäisyyspäivän iltaa.
Nyt täytyy tässä välissä hoitaa tiskit pois ja se vessakäynti ja valmistautua illan juhliin :).
06.12.2008 18:21
ehkä ne tiukat pikkumustat ei ehtiskään olla päällä ;).
Ihoa myötäilevat boxerit olis kans kivat. Sellaset jotka myötäilee etumusta, reisiä ja pakaroita ;).
06.12.2008 18:04
silloin henkilö saisi itse sopivan ja tarvitsemansa lahjan.
Kaikki oli hyviä ideoita, tulee jo valinnan vaikeus. Nyt pitäis olla enemmän miehiä joille täytyis lahja hankkia.
06.12.2008 18:00
Mua jännittää Matti Vanhasen ja Sirkka Mertalan saapuminen. Mikael ja Maria Jungner kiinnostaa myös. Muistaakseni Maria Jungner oli norMixin suosikki ;).
06.12.2008 17:50
silmiäkään ei voi räpäyttää kun kamerat vaihtuu niin nopeesti seuraavaan vieraaseen. Ehtiikö tarkistaa puvun, kampauksen ja seuralaisen :).
Utelias kyllä olen keitä siellä tänä vuonna on kutsuttuina.
06.12.2008 17:46
Ostin elokuussa 2008 kaappipakastimen johon säilöin marjat kun huoneiston oma pakastin oli täynnä. Nyt tämä uusi pakastin on paksussa huurussa ja pakastinrasiat kans. Ovea avaan tosi harvoin. Jotain häikkää laitteessa on. Korjaaja tulee tiistaina.
Pyykinpesukone on 2 vuotta vanha. Pidemmällä ohjelmalla koneesta tulee kumma metallin käry. Varmaan syttyy joku päivä palamaan.
Herätyskellon huitasin yks aamu lattialle. Kyllä se vielä herättää mutta herätystä ei saa sammumaan kuin ottamalla pariston pois.
Mielenkiinnolla odotan mikä seuraavaksi on hajalla.
06.12.2008 12:19
en minäkään tarvinnut munaa, ei ollut kyllä saatavillakaan.
Pari ruisleipäviipaletta keiton kanssa kyllä maistui.
06.12.2008 12:08
noi on just hyviä. Niitä tarvii ja ne kuluu pois. Mun poitsu ottaa mielellään vastaan tuollaset lahjat. Säästyy hänen omat rahat :).
05.12.2008 22:27
Miehet on kaikki urheilullisia. Eivät kylläkään erähenkisiä.
On vaan niin vaikeaa keksiä lahjaa kun eivät kai tarvii mitään. Kaikkea tarpeellista taitaa olla ennestään. Tietty sellasta pois kuluvaa vois ostaa. Jota ei tarviis säilöä kaapeissa.
05.12.2008 22:21
sellaset tiukat trikoot, namm.
Boxerit on hyvät kans. :)
05.12.2008 22:16
tätä kalenteria en muistanutkaan. Ei auennu kaikki luukut :(.
Kolmos luukun ajatus herätti:
"Ei aika pysähdy odottamaan.
Se haluaa sinut mukaansa.
Tämä hetki on olemassa vain kerran
ja sen aika on tässä ja nyt".
05.12.2008 22:11
yksi on poitsuni. Kaikki ovat tärkeitä ihmisiä mulle, kaikki ovat auttaneet minua ja kaiken lisäksi he kaikki tykkäävät minusta :)). Haluan muistaa heitä jouluna jotenkin. Miehille vaan on niin vaikea keksiä lahjaa. Ihan mahdottomia ne ei saa maksaakaan.
05.12.2008 16:54
Hierontalahjakortti. Tuo on hyvä. Se tulee takuulla tarpeeseen. Kun saa lahjakortin silloin on pakko mennä hoitamaan jumiutunutta yläselkää.
05.12.2008 16:03
Kuulostaa liian hyvältä.
Taitaa mun pakastepinaattikeitto jäädä toiseksi.
Huomennapa syön sisäfilepihvin :).
05.12.2008 15:56
pakastepinaattikeittopaketin. Tuolla on nyt sulamassa.
05.12.2008 15:37
kolme varttuneempaa ja oma poitsuni.
Beckham tuoksun olen joskus muistaakseni poitsulle ostanutkin.
Kävin tänään yhdessä kosmetiikkaliikkeessä. Siellä oli hyvin avulias myyjä ja kertoi että aika monesta merkistä on jäänyt After Shave Lotion pois, eau de toiletteja pelkästään löytyy tai sitten partabalsami.
Miehet on kuulema oppineet käyttämään ihonhoitotuotteita ja yhtäaikaa ei silloin käytetä "partavettä". Tuoksu muuttuu iholla tällöin olennaisesti.
05.12.2008 15:34
että voi chatkustella silleen ettei tarvii koko ajan olla näppäimillä. Voi toimittaa välillä asiota vaikka ulkona ja palata taas juttuun saman henkilön kanssa.
Chattailu chathuoneissa taas on niin hektistä että pitää olla koko ajan näppäimillä kun viestit vilisee ruudulla ja häviää hetken päästä. Sillee se kait menee.
Chatkustelu oli jonkun palstalaisen, en muista kenen, antama termi jos keskustelupalstalla viesteillään saman henkilön kanssa pitempää haaraa. Öh...saikohan tästä nyt mitään tolkkua...
04.12.2008 21:19
Kiva oli nähdä.
04.12.2008 21:10
tyhjällä renkaalla pitkät pätkät tuossa joku aika sitten. En voinut kuvitellakaan että rengas oli puhjennut. Ihmettelin vaan kauheesti mikä vika autossa on kun vääntää koko ajan penkalle. ja tärähtää möykyissä ikävästi.
Kun tulin autoparkkiin naapuripaikalle tuli samaan aikaan mieshenkilö ja kysyi olenko huomannut että auton rengas on puhki.
Rengas oli ihan lytyssä ja pullistunut vanteesta.
Hyvä minä !!!
Poitsu kävi katsomassa rengasta mutta mitään naulaa tai vikaa renkaasta ei löytänyt. Epäili että oli tyhjentynyt omia aikojaan.
04.12.2008 21:00
valkosipulia koskaan hernekeittoon laitettua. Kiitos vinkistä, taidan joskus kokeilla. Valkosipulia mulla ei yleensä ole varastossa mutta saatanpa sitä ostaa kun seuraavan kerran hernariurakkaan ryhdyn.
04.12.2008 20:25
9 / 93