Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
s_lahti
profiilit
s_lahti
s_lahti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
90
Kommenttia
1259
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tää lienee vähän enemmän soitettu, kun tuttu mullekin.. laitan lyhyehkön version ;)
http://www.youtube.com/watch?v=dSpmEOSrTvU
10.07.2013 12:14
Tää voi olla paljon soitettu; laitan kuitenkin..koska kaunis ja 70 -luvulta.
http://www.youtube.com/watch?v=soDZBW-1P04
10.07.2013 11:30
En ole alalla, eikä asiasta puhuttu (ehditty) enempää.. ehkä hiukan pahoittelivat.
02.07.2013 19:15
Oma kokemus läheisen ihmisen ollessa terveyskeskusksen vuodeosastolla.
Katsomassa käytiin niin paljon kuin mahdollista, juuri syystä, että näki miten siellä vanhusta kohdellaan.
Jos halusi kysyä jotain, ja sai käytävältä napattua hoitajan.. tämä oli toisesta päästä rakennusta, ja jatkoi matkaansa, eiköhän olisi ehtinyt pyytää ketään asiasta tietävää paikalle, oisi jäänyt parempi kuva. Etsimällä joutui aina etsiin jonkun, joka jotain tiesi.
Hoitajat vaihtui paljon, kun oisi tietyt hoitajat, kaikki oisi ollut selkeämpää. Mutta itsekin myönsivät väen suuren vaihtuvuuden.
02.07.2013 19:05
Voi sitä pitää niin monenlaisesta, yksi ei sulje pois toista..
En menis koskaan mollaan toisen makua, musiikissakaan.
Ihania nää kesäyöt/aamut :)
http://www.youtube.com/watch?v=2pV2203HsQc
30.06.2013 04:18
Eipä mennyt kaverien kans tää tyttökään, jonka mainitsin.. siitä on jo jokunen vuosi.
Oiskohan sillon 70-luvulla ollu erilainen meininki, ainakin jätkien kesken.. ;)
Kovin "katu-uskottavaa" tuskin myöskään kirjoittaa täällä kesäisenä lauantai-iltana, mutta so what, tärkeintä kun itse tietää mitä missä milloin..:-D
29.06.2013 18:45
No mä oon pitäny Abbasta jollain tapaa aina.. Sitte saanu pari kertaa tilaisuuden "kaitsijana" lähteä mukaan, kun muutaman kymmenen vuotta nuorempi tyttö fanitti, musikaali Hartwall areenalla oli yksi niistä.
Syy tai ansio ei ollut mun ;)
Vaihtoehtoja ois, enempiä miettimättä tällanen.
http://www.youtube.com/watch?v=7Thvf6IxnQg
29.06.2013 17:15
Kostoa aloin seurata, mutta jäi pari jaksoa väliin niin seuraaminenkin jäi. Taitaa olla monien "vihaama" salkkarit ainoita, joita suht säännöllisesti katson.
Tännään tulee leffa, Forrest Gump.. yks parhaita joita tiedän. Sen tallennan, tarvii ensin tarkistaa, ettei jo ole mulla.
15.06.2013 11:27
Horsmaa ja koiranputkea maljakkoon, "todella tyylikäs asetelma", kunhan paikka on tarpeeksi arvostettu.. noin oon kuullut kehuttavan, ja miks ei, kait kaiken aina tarvii kallista olla.
Myös näitä ruusuja, joista Irwin aikanaan lauloi saisi sitte, jos kuka haluaa, sylikaupalla.
Mutta hehtaareja tuskin kuluis.. että viikatemies pitäis löytyä..
Ensin saunotaan, sitten syödään vasta!
09.06.2013 17:40
Niinpä, lähes joka kesän alussa haluais luonnon kauneuden ja tuoksujen kestävän pidempään.
Omenatkin ehtii kukkia lähes huomaamatta, jos kovin lämmintä. Nyt on jo lupiinit, ne villit, monin paikoin upeina rykelminä. Onko se enää maitohorsma jota "odotella".
Loppuviikosta vähän sateli, salamointia ei näkynyt.. jyrähteli kyllä.
Käen kukuntaa oon tuskin koskaan kuullut niin paljon kuin tänä kesänä. Vanhalla kansalla sille kait selityksiä.. montako kertaa kukkuu, niin monta elinvuotta, oisko ollu vielä sekin onko parillnen vai pariton määrä. Enpä oo taikauskoinen, ainakaan tuossa.
Vihta/vasta.. molemmat tuttuja, mutta kyllä vihta sopii paremmin suuhun; siis ihan sanana.. :)
09.06.2013 15:06
Jotain täytettä siihen lehteen kait vaan saatava, kun lähes joka päivä ilmestyy.
Oisin varmaan ollut huomaamatta koko juttua, ilman tuota linkkiäsi.. vaikka oisin lehden selannutkin.
Eri päivinä voi ärsyttää eri asiat.. joskus jopa päiviä, ettei ärsytä mikään :)
27.05.2013 12:00
Nyt jäi viisujen seuraaminen.. jopa vähemmälle kuin jääkiekko.
Lehtiä lukenut sen, että jotain kuullut suutelemisesta. On ylpeä tämä Krista, kun muutama vuos sitte venäläiset yrittäneet jotain vastaavaa, se kielletty, nyt tehty historiaa.. tosin jollain väliajalla nähty ruotsalaismiesten lavasuuteloa.. ja tytöt jääneet varjoon!? He kun vielä esiintyivät ensimmäisten joukossa, vaikkuttais lopputulokseen muutenkin kun alkupäässä esiintyy.. selityksiä löytyy!
Toivottavasti nykyään kun suomalaiset paljo matkustelee, edes joissain pienemmissä piireissä tulisi/jäisi hyvä kuva tästä kotimaastamme ja sen asukkaista. :)
20.05.2013 18:38
Konkamintti konskanapentti koppiiontti, konsentti konhanakinvantti koitaatantti.
Kollakyntti kohominenpuntti kojantti konsentti kommartaminenyntti konontti kolpointahentti.
Koitsipantti koidennointti koliitikoidenpontti.:)
05.05.2013 11:52
Koojontti, konontti koonvantti kohaväntti korilaistaentti korjoittaakintti kojantti kokealuntti.
03.05.2013 11:21
Kisa käyty.
Hyviä oli kaikki finalistit, paras voitti. :)
28.04.2013 20:46
Pari kertaa erehtyny, "kantapään kautta" oppinut. Riuhtaisin auki kuoren, ja ihmettelin mikä kutsu mulle tullut, olikin naapurin mummolle. Ei ollut pahoillaan, kun selitin hätäisen toimintani.
Toinen oli lehti, alalta, jota ihmettelin miks mulle tuo.. no, nimi oli toisen naapurin, jonka laatikkoon postin kiikutin ennenkuin sitä ehdittiin odottaakaan.
Nyttemminkin vielä taipumusta avata posti, mutta pikkusta hiljaa alkaa oppia katsoon ensin, kenelle kuuluu.. vaikkakin omassa laatikossa selkeät tiedot.
19.04.2013 17:16
On sympatioita Tapparaa kohtaan, penskana nuoremmalla veljellä, joka vähä pelaili itekin, oli ko joukkueen takit ja pipot.. mulla oli jossain vaiheessa KooVee samaisesta kaupungista suosikkina... yhden pelaajan vuoks kun oli niin komee ;) Kait siellä ainakin jossain liigassa joku sellanenkin joukkue on/on ollu..
Nykyisin ei juuri suosikkia, tietty jos oman lähikaupungin joukkue pärjäisi, oisin mukana kannustamassa.
Mutta tässä tilanteessa, kyllä "Tappara on on terästä". :)
15.04.2013 19:24
Toisaalta.. helppo sanoa, mutta mitä hyötyä on miettiä tulevaa negatiivisessa mielessä, se tulee mikä on tullakseen.
Kyllä oot vähillä lääkärireissuilla selvinnyt, tai sitte sisua.. pienistä ei mennä valittaan..
Tallentavasta digiboxista mäkin katson ohjelmat enimmäkseen, ja joitain nauhoitan.
Tuo leffa jäi mieleen, kun olin sen joskus nähnyt, ja sitte yks lauantai-ilta, kun sattumoisin kanavia surffaillessa tuli, mukaan pääsi, vaikka oli jo alkanut. Ja siitä romantiikasta.. kumppani netissä siinä vieressä...
Nimim. Sibonen takaportti ;)
15.04.2013 19:03
"Pessimisti ei pety", liioitellusti sanottu tuo, mutta voihan jokainen haaveilla.
Ihminen tekee omat valintansa; se missä toiselle sopii yksinelo, joku voi olla tyytyväinen arkisempaankin. Jakaa asioita toisen ihmisen kans ja ilahtua pienemmästäkin kuin kuusta taivaalla.
Laulujen sanoituksista löytyy romantiikkaa, jota usein vaikea yhdistää todellisuuteen.
Ja elokuvista, viimeisin kun katoin telkusta ja fiilistelin, 'Notting Hill'.. upea romanttinen komedia :)
15.04.2013 16:30
Kaunista, arvoituksellista..mitä tyhjyyden jälkeen..
mutta vielä enemmän, mitä kaloista.. :)
Kiitos, sopii tämänhetkiseen mielialaani.
10.04.2013 10:49
3 / 63