Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
laura.piekkari
profiilit
laura.piekkari
laura.piekkari
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
503
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
jos vaikka näin saat selitetyksi pois itsellesi ja inhimilliseen ajatusmalliisi huonosti sopivan raamatunpaikan, kun jäljelle niitä samanlaisia jää edelleen kymmeniä?
'Niin ei teistä yksikään, joka ei luovu kaikesta, voi olla minun opetuslapseni'.
20.09.2006 17:56
se syntinen raato ei todellakaan elä ja hallitse, vaan makaa raatona kuopan pohjalla. Siitä ei potentiaalia löydy.
Ja jos kerran Jeesus Kristus minua hallitsee, niin miksi tekisin syntiä?
Joko Henki hallitsee ja liha on kuolleena
tai liha hallitsee ja Henki on kuolleena.
Näistä sinä valitset.
20.09.2006 17:46
että meillä tulee olemaan toinen toisiimme nähden erilainen kirkkaus Taivaassa.
Mitä enemmän Jumala saa kasvatetuksi uskollisuutta täällä, sitä enemmän kirkkautta siellä.
Ja ne, jotka monia autuuteen saattavat - joita Jumala pääsee täällä käyttämään - ne loistavat Raamatun sanan mukaan kuin tähdet taivaalla. Kirkkaana ja toinen toistaan kirkkaampana.
Eikä se tuota kateutta siellä, vaan pelkkää kiitosta ja Jumalan ylistystä!
'Mitä silmä ei ole nähnyt, eikä korva kuullut, ja mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut, sen Jumala on varannut niille, jotka häntä rakastavat'.
20.09.2006 11:30
sitä jaetta, joka on minulle rakkain kiittämisestä:
'Hiljaisuudessa kiitetään sinua Siionissa'.
20.09.2006 11:11
suoraviivaista diakrammia ylöspäin.
Usein voi olla tarvis niin suuri romahdus alas, että sitä ei kukaan Jumalan työksi käsitä.
Ja sitä se kuitenkin juuri on - jotakin kauheaa, mistä täysin rinnoin kiitetään vasta myöhemmin, kun asian ydin on selvinnyt.
'Mikään kuritus ei tosin silläkertaa näytä olevan iloksi, mutta jälkeenpäin se tuottaa vanhurskauden ja rauhanhedelmän niille, jotka sen kautta ovat harjoitetut'.
Eihän se itsekäs luonto ja liha ihan vähällä kuole, ja kuitenkin sitä on kuoletettava. Jumala sitä tekee.
20.09.2006 11:05
kommentoimaan.
Me olemme syntinen raato loppuun asti. Tähän raatoon Jeesus itse haluaa tulla henkensä välityksellä asumaan ja hallitsemaan. Hän tekee ne teot, jotka ovat hänen.
Jos olemme Jumalan Hengen ohjauksessa, niin hän vie meitä niitä teitä, jossa liha kuoleentuu ja pysyy pois hallituspaikalta.
'Kuritukseksenne te kärsitte, Jumala kohtelee teitä, kuin lapsia'
'joka lihassa kärsii, se lakkaa synnistä'
Jos tunnemme Jumalan, emme pyristele näistä ohjauksista pois, vaan tiedämme, että Isä viisaudessaan vie meitä sitä tietä, että todella kerran olemme perillä.
Sitten tahtoisin muistuttaa, että jos henkiä olisi vain yksi - eli Jumalan Pyhä Henki - olisi hurmos hyvä asia aina. Jumala olisi vaikuttamassa.
Mutta nyt elämmekin aikaa, jolloin kaikki paholaisen matkijahenget ovat lähteneet liikkeelle ja toimivat kovalla voimalla. Jumala on niille luvan antanut.
Kaikille niille se koituu kohtaloksi, jotka eivät ota vastaan rakkautta Totuuteen. Kaikille ihmisille Jumala tämän rakkauden haluaisi antaa. Ei vain joillekin.
20.09.2006 08:38
jos kerran enää ei tarvitse epäillä.
20.09.2006 08:12
yhteys on siellä missä Jumalan Henki saa olla yhdistämässä.
19.09.2006 21:50
mutta ne ovat eroituksena siihen kevyeeseen Jeesukseen turvautumiseen, joka nykyisin on vallalla.
19.09.2006 21:46
on se armo ja mahdollisuus, mitä aivan jokaiselle on Jumala tarjoamassa - ja miten halpana sitä pidetään! Itse ollaan oikeassa Jumalaa vastaan!
19.09.2006 20:33
että teille ei juuri niitä joitakin määrättyjä 'ahtaita' sanoja saa siinä olla mukana, vaikka ne Jeesuksen opetuksessa ovat.
Ne juuri tekevät erotuksen nykyiseen 'keveään' linjaan nähden, jossa tuntuu olevan mottona 'tämä kaikki ja taivas myös'.
Siihen on tehtävä ero, jos tahtoo kerran Taivaassa olla.
Miksi teitä haittaavat nämä sanat?
19.09.2006 19:56
herra Jeesus itse Henkensä kautta yhdistää kaikki ne (ei=sunilaiset) joiden sydämiin hän on saanut asuinpaikkansa. Näin se tapahtuu. Meillä on elävä Herra Jeesus. Miten voisimme kuvitella olevamme kerran samassa Taivaassa lähellä toisiamme, jos täällä on kommentti: aiheetta enempään!
19.09.2006 17:25
niinkuin huomaat, olemme täysin eri mieltä.
Johannes Kastaja on se tikari, joka sen mätäpaiseen puhkaisee. Jeesus on se, joka tämän jälkeen kaiken parantaa ja uudeksi tekee!
19.09.2006 12:12
tarvitaan aina tietä raivaamaan Vapahtajan edelle. Muuten tulee 'helppoja' uskovia, joita ei Jeesuskaan peräänsä tahtonut. Muistathan miten hän vastasi tylysti, vaikka into oli kova: minä seuraan sinua (siis Jeesusta!) mihin ikinä menet!
19.09.2006 11:57
ylempänä viestini Muukalainen 12 :lle
19.09.2006 10:56
mutta valitettavan usein vain 'omaa Jeesustansa', puhe ei paljasta rohkeasti sisimmässä hallitsevaa syntiä, vaan peittää sen juuri tuolla valhearmolla, eli ei puhkaise mätäpaisetta, koska se sattuu - joskus hyvinkin kovaa.
19.09.2006 10:53
että Henki, joka ohjaa, saisi olla itse Jumalan Pyhä Henki!
19.09.2006 10:48
jos Pyhä Henki on meissä.
Mutta jolla ei ole Hänen Henkeänsä, se ei ole Hänen omansa, eikä näin ole kelvollinen toista ohjaamaan. Tai siis automaattisesti ohjaa harhaan - omaan harhaansa.
19.09.2006 10:45
onkin juuri siinä, kiinnitetäänkö ihmiseen, vai todella ohjataanko ihmisistä POIS, yksin Vapahtajan Elävään Todelliseen yhteyteen. Tässä on mielestäni valtava puute nykyisissä julistuksissa!
19.09.2006 10:41
viimeisen lauseen.
Se kuuluu olla: pois sinusta, pois minusta, pois hänestä, Jeesukseen !
19.09.2006 10:35
2 / 26