Vapaa kuvaus

Aloituksia

588

Kommenttia

837

1. Silloin+ei+utopistinen+positiivisuus+auta+yhtään+mitään,+kun+on+Jumalan+tuomion+aika+kansakunnan+syntimitan+tultua+täyteen.+Isänmaallisuuden+puutteen+kanssa+tällä+realismilla+ei+ole+mitään+tekemistä.
  2. Olen+julkaissut+myös+islamista+varoittavia+profetioita,+kuten+seuraavat+neljä+sanomaa,+jotka+on+julkaistu+kirjassani+Profetioita+sivuilla125-126.Islamista+varoittavia+profetioitaNimimerkin+”suomenkuningas”+v.+2008+näkemä+uni+islamista+ja+maahanmuuttajistaSuomeen+virtaa+valtavasti+ihmisiä+Venäjältä+ja+muista+maista.+Poliittinen+suunta+kääntyy+suomalaisia+vastaan+ja+maahanmuuttajille+otolliseksi.+Lait+säädetään+islamin+mukaan.Nimimerkin+"Muurinrakentaja"+näky+2010-luvun+alussa+islamin+vallan+leviämisestäJoskus+muutama+vuosi+sitten+näin+erämaan+tapaisen+alueen.+Keskellä+oli+iso+tornimainen+tiilirakennelma,+punavalkearaitainen,+kuten+moskeijoiden+minareetit.+Yhtäkkiä+torni+muuttui+ruoskaksi+ja+alkoi+viuhua+kohti+ihmisiä.+Kaikki+alkoivat+juosta+ja+itse+pakenin+maanalaiseen+tunneliin.+Sieltä+ajattelin+mennä+vielä+varoittamaan+ihmisiä.+Koen+että+tuo+oli+varoitus+alkavasta+islamin+vallan+leviämisestä+ja+sen+vaarasta+tavallisille+ihmisille.Nimimerkin+”Sisar+Kouvolasta”+uni+2.9.2015+islamin+oppikirjoistaHeräsin+aamulla+tämän+unen+nähtyäni.+Olin+koululuokassa,+ruotsin+tunti+oli+alkamassa.+Opettaja+kaivoi+hermostuneen+oloisena+uusia+oppikirjoja+muovipakkauksesta.+Kirjan+saatuani+järkytyin:+se+olikin+islamin+oppikirja,+koko+kirja+täynnä+islamin+opetusta!+Suutuin+ja+aloin+huutaa,+että+minä+en+mitään+islamia+ala+opiskelemaan.+Aloin+huutaa+luokalle,+että+tämä+maa+tarvitsee+Jeesuksen+Kristuksen+evankeliumien+opiskelemista+eikä+mitään+Allahia,+ja+teidän+maanne+on+vaarassa!+Koko+luokka+alkoi+myös+huutaa.+Tähän+heräsin.Liisa+Nuutisen+2.2.2016+saama+varoitus+islamin+soluttautujistaKoin+voimakkaasti,+että+Herra+haluaa+seurakuntien+ymmärtävän,+että+on+äärettömän+tärkeää+opettaa+seurakuntiin+tulleille+muslimeille+kristinuskon+ja+islamin+erot,+koska+ISIS+on+kehottanut+jihadistejaan+soluttautumaan+kristittyihin+seurakuntiin.Jokainen+seurakunnassa+käyvä+uskoontuloaan+vakuuttava+muslimi+ei+todellakaan+välttämättä+ole+aito+käännynnäinen.Olisi+hyvä+perustaa+muslimeja+varten+omia+ryhmiä,+joissa+heitä+opetetaan+syvällisesti+Jeesuksen+opetuksista+ja+paljastetaan+Raamattuun+tukeutuen+islamin+valheet.+Tähän+täytyy+käyttää+asiantuntemusta+ja+oltava+selvillä,+mitä+Koraanissa+opetetaan.Muuten+vaarana+ovat+pahimmat+kauhuskenaariot,+kun+uskonkiihkoiset+jihadistit+ovat+etukäteen+selvittäneet,+keitä+heidän+kohteensa+ovat.+Varoittaahan+Raamattu:+"Tulee+sekin+aika,+jolloin+jokainen,+joka+surmaa+jonkun+teistä,+luulee+toimittavansa+pyhän+palveluksen+Jumalalle."+(Joh.+16:2).