Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piho
profiilit
piho
piho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Alkukielessä+eli+kreikassa+käytetään+sanaa+"aionios",+joka+tarkoittaa+tietyn+ajan+kestävä.+Hieronymus+käänsi+sanan+väärin+Vulgata-latinannokseen+sanalla+"aeternus",+joka+tarkoittaa+ikuista.+Muut+käännökset+ovat+seuranneet+tätä+kohtalokasta+virhettä.
28.05.2019 15:07
Silloin+ei+utopistinen+positiivisuus+auta+yhtään+mitään,+kun+on+Jumalan+tuomion+aika+kansakunnan+syntimitan+tultua+täyteen.+Isänmaallisuuden+puutteen+kanssa+tällä+realismilla+ei+ole+mitään+tekemistä.
22.05.2019 12:00
Minä+olen+sekä+profeetta+että+poliitikko.+Sellainen+oli+Raamatun+aikana+hyvin+yleistä.+Nykyään+toki+harvinaisempaa,+joten+ihmiset+eivät+käsitä,+että+sellainen+on+mahdollista.
10.11.2018 19:14
Kyseessä+ei+ole+minun+profetiani,+vaan+kääntämäni+ja+välittämäni+Sue-nimisen+henkilön+saama+sanoma,+jonka+uskottavuus+ei+ole+kiinni+minusta+ja+minun+tekemisistäni.
10.11.2018 13:39
En+vaihda+nuttua.+Olen+sekä+profeetta+että+poliitikko.
10.11.2018 13:23
En+ole+Kansalaispuolueen+vaan+Siniristin+Liiton+johtaja.
10.11.2018 13:22
Maa+huojuu
Helsingin+Sanomat+kertoi+tänään+28.9.2018+Tiede-sivullaan,+että+jäätiköiden+sulamisella+on+yllättävä+seuraus:+maapallo+huojuu+uudella+tavalla.+Maan+pyörimisakseli+huojahtelee,+koska+massa+ei+jakaudu+planeetalla+tasaisesti.+Grönlannin+sulaminen+muuttaa+painopistettä.
Maapallo+ei+pyöri+akselinsa+ympäri+alati+samassa+asennossa+vaan+vaappuu+pyöriessään.+Yhdysvaltain+avaruusjärjestön+Nasan+ja+useiden+Euroopan+yliopistojen+tutkimuksessa+on+käynyt+ilmi,+että+jäätiköiden+sulaminen+Grönlannissa+vaikuttaa+merkittävästi+tähän+vaapuntaan.
Raamatussa+tämä+huojunta+on+kerrottu+jo+2700+vuotta+sitten,+kun+profeetta+Jesaja+kirjoitti+(Jes.+24:19-20):+”Maa+järisee,+maa+järisee,+maa+aaltoaa+ja+huojuu,+maa+aaltoaa+ja+sortuu,+maa+horjuu+kuin+juopunut,+vaappuu+kuin+vartiolava+tuulessa.”
28.09.2018 22:28
Harri+Veijonen+ei+ole+Tukholman+profetian+ilmoittama+Suomen+profeetta,+koska+se+profeetta+tekee+ihmeitä+ja+tunnustekoja,+joita+Veijonen+ei+ole+tehnyt.
Venäjä+miehittää+armeijallaan+osan+Suomesta+ennen+ylösottoa.
Aikaa+on.
19.05.2018 21:01
Jaakobin+ahdistus+ei+ole+vielä+tapahtunut,+vaan+toteutuu+Antikristuksen+hallitessa.
21.04.2018 23:17
Kyllä+on.++Teksti+viittaa+joko+Etnaan+tai+Vesuviukseen,+jotka+ovat+Välimeren+alueella+olevassa+maassa+eli+Italiassa.
19.03.2018 17:51
Avauksen+profetia+ei+ole+Paavon+mummolta,+joka+kylläkin+sanoi+Paavon+synnyttyä,+että+tästä+pojasta+tulee+Suomen+presidentti.
Avauksen+viittauksen,+että+Paavo+Väyrysestä+tulee+presidentti,+kun+Suomessa+on+vaikeita+aikoja,+sanoi+erään+tuntemani+uskovan+savolaisen+miehen+mummo.
22.01.2018 22:35
Ei+ole+ollut+vielä+noiden+profetioiden+toteutumisen+aika,+mutta+se+tulee.+Älä+ole+hätähousu.
01.10.2017 21:16
Olen+julkaissut+myös+islamista+varoittavia+profetioita,+kuten+seuraavat+neljä+sanomaa,+jotka+on+julkaistu+kirjassani+Profetioita+sivuilla125-126.
Islamista+varoittavia+profetioita
Nimimerkin+”suomenkuningas”+v.+2008+näkemä+uni+islamista+ja+maahanmuuttajista
Suomeen+virtaa+valtavasti+ihmisiä+Venäjältä+ja+muista+maista.+Poliittinen+suunta+kääntyy+suomalaisia+vastaan+ja+maahanmuuttajille+otolliseksi.+Lait+säädetään+islamin+mukaan.
Nimimerkin+"Muurinrakentaja"+näky+2010-luvun+alussa+islamin+vallan+leviämisestä
Joskus+muutama+vuosi+sitten+näin+erämaan+tapaisen+alueen.+Keskellä+oli+iso+tornimainen+tiilirakennelma,+punavalkearaitainen,+kuten+moskeijoiden+minareetit.+Yhtäkkiä+torni+muuttui+ruoskaksi+ja+alkoi+viuhua+kohti+ihmisiä.+Kaikki+alkoivat+juosta+ja+itse+pakenin+maanalaiseen+tunneliin.+Sieltä+ajattelin+mennä+vielä+varoittamaan+ihmisiä.+Koen+että+tuo+oli+varoitus+alkavasta+islamin+vallan+leviämisestä+ja+sen+vaarasta+tavallisille+ihmisille.
Nimimerkin+”Sisar+Kouvolasta”+uni+2.9.2015+islamin+oppikirjoista
Heräsin+aamulla+tämän+unen+nähtyäni.+Olin+koululuokassa,+ruotsin+tunti+oli+alkamassa.+Opettaja+kaivoi+hermostuneen+oloisena+uusia+oppikirjoja+muovipakkauksesta.+Kirjan+saatuani+järkytyin:+se+olikin+islamin+oppikirja,+koko+kirja+täynnä+islamin+opetusta!+Suutuin+ja+aloin+huutaa,+että+minä+en+mitään+islamia+ala+opiskelemaan.+Aloin+huutaa+luokalle,+että+tämä+maa+tarvitsee+Jeesuksen+Kristuksen+evankeliumien+opiskelemista+eikä+mitään+Allahia,+ja+teidän+maanne+on+vaarassa!+Koko+luokka+alkoi+myös+huutaa.+Tähän+heräsin.
Liisa+Nuutisen+2.2.2016+saama+varoitus+islamin+soluttautujista
Koin+voimakkaasti,+että+Herra+haluaa+seurakuntien+ymmärtävän,+että+on+äärettömän+tärkeää+opettaa+seurakuntiin+tulleille+muslimeille+kristinuskon+ja+islamin+erot,+koska+ISIS+on+kehottanut+jihadistejaan+soluttautumaan+kristittyihin+seurakuntiin.
Jokainen+seurakunnassa+käyvä+uskoontuloaan+vakuuttava+muslimi+ei+todellakaan+välttämättä+ole+aito+käännynnäinen.
Olisi+hyvä+perustaa+muslimeja+varten+omia+ryhmiä,+joissa+heitä+opetetaan+syvällisesti+Jeesuksen+opetuksista+ja+paljastetaan+Raamattuun+tukeutuen+islamin+valheet.+Tähän+täytyy+käyttää+asiantuntemusta+ja+oltava+selvillä,+mitä+Koraanissa+opetetaan.
Muuten+vaarana+ovat+pahimmat+kauhuskenaariot,+kun+uskonkiihkoiset+jihadistit+ovat+etukäteen+selvittäneet,+keitä+heidän+kohteensa+ovat.+Varoittaahan+Raamattu:+"Tulee+sekin+aika,+jolloin+jokainen,+joka+surmaa+jonkun+teistä,+luulee+toimittavansa+pyhän+palveluksen+Jumalalle."+(Joh.+16:2).
01.10.2017 21:14
En+ole+eri+mieltä.+Kun+Jeesus+tulee,+tulee+maailmaan+rauha.
01.10.2017 20:52
Väärä+väite.+En+tahdo+Suomen+liittyvän+Venäjään.
01.10.2017 20:51
Myös+Ruotsia+kuritetaan+ja+monia+muita+maita.+Lopulta+kurittaja+Venäjä+saa+itse+kovan+rangaistuksen.
08.09.2017 23:22
Profeetallisen+konferenssin+viides+video
Tämä+on+Helsingissä+26.8.2017+pidetyn+Profeetallisen+konferenssin+viides+video.
Alussa+Tracey+Taylor+johtaa+ylistykseen+ja+sen+jälkeen+Theo+Elsey+puhuu.+Kokouksen+lopussa+on+rukousta+ja+siunaamisia.
Tässä+on+linkki+videoon:+https://youtu.be/ZM0sUadyoZw+.
30.08.2017 15:32
Profeetallinen+konferenssi+4
+Tämä+on+neljäs+Helsingissä+26.8.2017+pidetyn+Profeetallisen+konferenssin+video.+Puhujina+ovat+Jouko+Piho,+Seppo+Linnanlehto+ja+Tracey+Taylor.+Kokous+pitkittyi+eikä+se+mahtunut+1½+tunnin+videoon,+mutta+kokouksen+loppuosan+video+julkaistaan+myöhemmin.
+Linkki+videoon:+https://youtu.be/gZMkm6OOhmk+.
29.08.2017 21:27
Profeetallisen+konferenssin+kolmas+video
+Helsingissä+pidettiin+Profeetallinen+konferenssi+26.8.2017.+Tässä+kolmannessa+videossa+johtaa+Tracey+Taylor+ensin+ylistystä+ja+sen+jälkeen+Theo+Elsey+puhuu.+Kokous+venyi+suunniteltua+pidemmäksi,+joten+valitettavasti+Theon+puhe+jää+hiukan+kesken,+koska+videotiedostolla+on+1½+tunnin+raja.
Linkki+videoon+on+tässä:+https://youtu.be/8gcSS6KwJfM+.
29.08.2017 17:06
Profeetallisen+konferenssin+toinen+video
Helsingissä+pidettiin+Profeetallinen+konferenssi+26.8.2017.+Tässä+toisessa+videossa+kuullaan+alussa+Jouko+Pihon+lyhyt+puhe,+sitten+Tracey+Taylorin+johtamaa+ylistystä+ja+lopuksi+Theo+Elsey+Britanniasta+puhuu.
Tässä+linkki+videoon:+https://youtu.be/N3P62waZmhs+.
29.08.2017 13:10
3 / 42