Vapaa kuvaus

Aloituksia

588

Kommenttia

837

1. En+tiedä,+onko+kyse+yhdestä+nimettömästä+vainoajasta+vai+useammasta,+koska+kirjoittajan+paikalla+lukee+vain+raukkamaisesti+ja+pelkurimaisesti+"Anonyymi".+Helppoahan+se+on+sieltä+piilosta+puskan+takaa+ampua+panettelevia+nuolia.Mutta+lähden+tässä+vastauksessani+siitä,+että+kyseessä+on+yksi+syyttäjä,+joka+isänsä+Perkeleen+(=+Syyttäjä)+hengessä+käy+päälleni+jatkuvasti+kuin+riivattuna+väittäen++valheellisesti,+että+minä+olen+täyttä+paskaa+kirjoittava++ja+vain+uskovaa+ja+profeettaa+näyttelevä++henkisesti+ja+hengellisesti+mielisairas+ja+häiriintynyt+sekopää+ja+valehteleva+rotta,+jolla+on+kieroutunut+ja+paatunut+mieli.Sanotaan+nyt+jälleen+kerran+sekin,+että+en+palvo+Trumpia.+Minä+palvon+vain+Jumalaa+ja+hänen+Poikaansa+Jeesusta.+On+kyse+vain+siitä,+että+minä+kannatan+Trumpin+politiikkaa.En+ole+erehtynyt+profetioissa.+Niiden+täyttymisen+aika+ei+vain+ole+vielä+tullut.+Trumpin+kohdalla+tapahtui+muutos,+joka+on+ylemmässä+kädessä+ja+jonka+kaikkia+merkityksiä+en+vielä+täysin+ymmärrä.Pyysin+eilen+Herralta+sanaa+parjaajalleni.+Hän+sanoi:+"Lue+Matt.+12:34.+Raamatunkohta+kuuluu+näin:+"Te+käärmeen+sikiöt,+kuinka+teidän+puheenne+voisi+olla+hyvää,+kun+itse+olette+pahoja!+Mitä+sydän+on+täynnä,+sitä+suu+puhuu."Varoitan+Anonyymiä+enää+jatkamasta+tällä+valitsemallaan+väärän+todistuksen+antamisen+ja+Jumalan+profeetan+vastustamisen+ja+halveksimisen++tiellä.+Sinä+joudut+tilille+kaikista+sanoistasi.
  2. Tuo+lyhyt+katkelma+ei+anna+oikeaa+kuvaa+tilanteesta.+Seuraavassa+on+pidempi+katkelma+kirjastani+Outo+tie.++"Pidin+tämän+päätökseni+pysyä+avioliitossani,+vaikka+se+olisi+helvettiä+kuolemaan+asti,+koko+avioliittoni+ajan,+yhtä+poikkeusta+lukuun+ottamatta.+Kesäkuussa+1973,+puolen+vuoden+avioliiton+jälkeen,+päätin+nimittäin+jättää+koko+surkeuden+ja+lähteä+livohkaan.+++Olimme+silloin+lomalla+Lahdessa+ja+asuimme+Mariankadulla.+Lähdin+erään+kerran+viemään+roskia+ulos+–+ja+jäin+sille+tielleni.+Alas+hissillä+mennessäni+alkoi+aivoissani+jyskyttää+houkutus:+pois,+pois,+pois+ja+äkkiä+tästä+helvetistä.++Kun+olin+vienyt+roskikset+laatikkoon,+en+mennytkään+takaisin+ylös+asuntoon,+vaan+juoksin+nopeasti+autolleni,+käynnistin+sen+ja+suuntasin+auton+nokan+kohti+Helsinkiä.+Mielessäni+takoi+vain+yksi+kiihkeä+ajatus:+nyt+tämä+on+loppu,+minä+en+ole+enää+päivääkään+tässä+vankilassa.++Kun+olin+aikani+kierrellyt+Helsinkiä,+juonut+pari+olutta,+ostanut+yhden+seksilehden,+runkannut+vessassa+sekä+käynyt+katsomassa+Marlon+Brandon+elokuvan+Viimeinen+tango+Pariisissa,+alkoi+mieleni+muuttua.+Päätin+palata+takaisin.+En+ollut+kuitenkaan+valmis+eroon.++Kotona+Eva-Marian+tueksi+oli+tullut+hänen+äitinsä.+Irja+Rokan+lähdettyä+alkoi+Eva-Marian+tuskan+ja+myös+epäluuloisuuden+purkaus.+Eva-Maria+huusi+ja+syytti+minua+sellaisestakin+mitä+en+ollut+tehnyt+läimäisten+minua+kovaa+kasvoille,+niin+lujaa,+että+sylissäni+ollut+9-kuukautinen+Mikael+putosi+käsistäni+lattialle.++Olin+kuitenkin+tullut+takaisin+enkä+sen+jälkeen+enää+koskaan+karannut+tai+eronnut+mihinkään."+Kyseessä+oli+siis+puoli+vuotta+siihen+asti+kestäneen+helvetillisen+avioliittoni+(jota+olen+kuvannut+raadollisen+rehellisesti+kirjassani+Outo+tie)+aikana+kesäkuussa+1973+tapahtunut+henkinen+romahdukseni,+jossa+minulle+tuli+yhtäkkiä+vain+ajatus,+että+tästä+helvetistä+pitää+päästä+pois.+Siksi+kalja+ja+siksi+itsetyydytys,+koska+millään+ei+enää+ollut+mitään+väliä.On+vain+uskomatonta,+että+vielä+47+vuotta+myöhemmin+eräs+nimetön+itseään+hyvänä+uskovana+pitävä+henkilö+pilkkaa+minua+tuon+heikkouteni+ja+äärimmäisen+epätoivoni+hetken+rehellisen+kertomisen+takia.Sitä+paitsi+olen+varma+siitä,+että+tämä+herjaaja+on+itsekin+tehnyt+itsetyydytystä.+Luin+kerran+väitteen,+että+99+%+miehistä+on+tehnyt+itsetyydytystä+ja+se+1+%,+joka+sanoo,+että+ei+ole+tehnyt,+valehtelee.Tässä+minua+jatkuvast+vainoavassa+henkilössä+vaikuttaa+Syyttäjän+eli+Saatanan+henki.+Jumala+häntä+armahtakoon.