Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piho
profiilit
piho
piho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tilalle on perustettu uusi yhdistys, jonka nettisivuilla on seuraava teksti:
Uudistumista Herra haluaa tänä päivänä omiltaan ja sama tuli myös ajankohtaiseksi yhdistyksemmekin kohdalla. Joku varmasti ihmettelee, miksi hylätä vanha, jo tutuksi tullut, joka tunnettiin. Suurin syy on muutokseen se että toiminta alue olikin yhtäkkiä koko Suomi, eikä vain Kainuu
12.04.2010 23:18
Voi lukea aluksi vaikka alla olevien linkkien tietoja Suomen muinaisista kuninkaista.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_muinaiset_kuninkaat
http://www.suomalaisuudenliitto.fi/vanhatsivut/kuningaskunta.htm
http://victorian.fortunecity.com/christy/32/frnjtr.html
12.04.2010 22:17
Voi lukea aluksi vaikka alla olevien linkkien tietoja Suomen muinaisista kuninkaista.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_muinaiset_kuninkaat
http://www.suomalaisuudenliitto.fi/vanhatsivut/kuningaskunta.htm
http://victorian.fortunecity.com/christy/32/frnjtr.html
12.04.2010 22:16
Et ole siis lukenut kyseisiä tutkimuksia.
Mutta ei siitä sen enempää.
Näyssä oli paljon muutakin ja todella mielenkiintoisia asioita.
12.04.2010 20:39
Kyse ei ole viittauksesta viikinkiaikaan, vaan sitä vanhempaan aikaan, jolloin eräiden tutkijoiden mukaan Suomi oli laaja kuningaskunta. Minulla on asiasta tekstiä sivuillani, joten ei siitä tässä yhteydessä sen enempää.
12.04.2010 20:20
Ei sinun kommenttisi ole minua satuttaneet eikä aiheuttaneet närkästystä. Olen vain oikonut vääriä väitteitä.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi, että sinun mielestäsi en ole kansanedustaja-ainesta.
En ole varmaankaan sinun edustajasi, koska käsityksemme poikkeavat niin paljon toisistaan, mutta voin olla monien muiden ihmisten edustaja, jotka eivät ajattele kuten sinä vaan enemmänkin kuin minä.
Koska on erilaisia ihmisiä ja erilaisia mielipiteitä, tarvitaan myös erilaisia kansanedustajia.
27.03.2010 21:48
En verrannut itseäni Paavo Väyryseen muussa mielessä kuin siinä, että me olemme samanikäisiä eli 63-vuotiaita.
En ole rasisti kuten väität.
Minä teen oman elämäni päätökset.
On sinulla omituinen tarve neuvoa vierasta ihmistä sen suhteen, mitä hänen olisi parasta tehdä elämässään. Enhän minäkään neuvo sinua, miten sinun olisi paras järjestää elämäsi.
Heikko-osaisia voi auttaa monella tavalla, esim. oikeudenmukaisten lakien säätämisellä.
Lait säädetään eduskunnassa.
27.03.2010 20:57
Älä yleistä ihmisiä. Sinä niputat kaikki poliitikot samanlaisiksi. Se ei ole oikein.
Kovinpa tunnut tietävän, mikä minua kiinnostaa.
Olet kuitenkin täysin väärässä. Minua ei kiinnosta raha, vaan monien tärkeiden asioiden ajaminen.
Enkä ole siihen tehtävään sen vanhempi kuin Paavo Väyrynen, joka pyrkii vielä Keskustan puheenjohtajaksi. Vai oletko ikärasisti?
En paasaa uskontoa. Usko on minulle henkilökohtainen arvojeni lähtökohta.
Jokainen uskoo johonkin. Sinäkin uskot, jos et muuhun, niin sinä uskot siihen, että sinä et usko mihinkään.
Siinä olet oikeassa, että maailma ja ihmiset ovat turmeltuneita, mutta ei siitä pidä vetää sitä johtopäätöstä, ettei minua tarvittaisi turmeltuneisuuden vähentämisessä.
Kaiken pahuuden keskellä jotain ja paljonkin on tehtävissä, jos on poliittista tahtoa.
Minulla sitä on enkä aio jäädä statistiksi.
25.03.2010 19:38
Kyllä minä olen samalla planeetalla ja olen tosissani.
Olen vain visionääri, joka näen asioita vuosia ja vuosikymmeniä eteenpäin. Sellaisia on aina pidetty tärähtäneinä kylähulluina.
Minun nimeni ei ole muuten Hemmo vaan Jouko.
25.03.2010 16:38
Karjala palautuu aikanaan.
Suomen ei tule liittyä NATOon.
Venäjän kanssa ei tule helvetinmoista taistelua, vaan asioista voidaan sopia.
Joten lyhyessä lauseessa sait yhden asian oikein ja kaksi asiaa väärin.
23.03.2010 10:40
Tänään, 21.3.2010, KD:n Loviisan paikallisosasto hyväksyi minut eli esittää minua KD:n Uudenmaan piirille kansanedustajaehdokkaaksi. Piiri tekee sitten lopulliset päätökset syyskuussa ja marraskuussa 2010. Loviisasta hyväksyttiin toinenkin ehdokas eli elokuvaohjaaja Arto Lehkamo.
Mitä tulee teemoihini, niin ne ovat vasta alustavia, ei lainkaan lopullisia. Hion niitä vielä paljon ja osa teemoista tippuu varmasti pois.
21.03.2010 19:46
Kyseessä ei ollut minun profetiani, vaan nimimerkki "Mahatman" saama profetia, jonka toin tänne.
20.03.2010 15:29
Homoseksuaalisuus on poikkeama Jumalan alkuperäisestä luomistahdosta, kun hän loi miehen ja naisen ja kehotti heitä lisääntymään.
Homoseksuaalisuuden syistä kiistellään kovasti. On esitetty monenlaisia teorioita asiasta.
Transsukupuolisuuden kyseessä ollen olen tullut siihen tulokseen, että sukupuoli-identiteetin aiheuttajana on jokin geenivirhe tai kromosomivirhe, jonka takia ihmisen fyysinen ruumis ja aivojen ilmoitus sukupuolesta ovat ristiriidassa keskenään.
Voisi tietysti ajatella, että jostain samanlaisesta asiasta olisi kyse homoseksuaalisuudessakin. Minä en ole kuitenkaan törmännyt sellaisiin tutkimustuloksiin, joiden perusteella voisin päätyä kyseiseen lopputulokseen.
En siis tiedä varmuudella, mistä homoseksuaalisuus johtuu.
En pidä homoseksuaalisuutta kuitenkaan sellaisena ilmiönä, jota kannustaisin tai rohkaisisin. Yhteiskunnan ja yksilöiden kannalta miehen ja naisen suhde ja siitä seuraava perhemalli on edelleen paras ja kannustettavin.
Käsitykseeni vaikuttaa luonnollisesti myös Raamatun ilmoitus, joka on selkeästi homoseksuaalisuutta vastaan, jonka mukaan miehen ei tule maata toisen miehen kanssa. Miesten keskeinen hyvä ystävyys on sen sijaan OK, kuten oli Daavidilla ja Joonatanilla.
Ne kristityt, kuten arkkipiispa Kari Mäkinen, jotka hyväksyvät homouden, katsovat, että Raamatun homoseksuaalisuutta koskevat raamatunkohdat ovat aikaansidottuja eivätkä edes viittaa meidän tuntemaamme homoseksuaalisuuteen.
Ne kristityt, kuten arkkipiispanvaalin niukasti hävinnyt Miikka Ruokanen, jotka eivät hyväksy homoutta, katsovat, että Raamatun homoseksuaalisuutta koskevat kohdat eivät ole aikaansidottuja, vaan ne kieltävät homoseksuaalisuuden luonnottomuutena tänäkin päivänä.
Minä olen jälkimmäistä mieltä.
18.03.2010 11:47
Niin, kaikki ei ole nykyään sellaisenaan Jumalan luomaa, vaan osa on sairauden turmelemaa ja sairaus taas tuli ihmiskunnan osaksi syntiinlankeemuksen takia, kun täydellisyys menetettiin. Nyt on sitten kaikenlaista epätäydellisyyttä, virhettä ja epämuodostumaa ihmisten kehoissa.
Kyllä näitä ikäviä ruumiinvikoja täytyy voida korjata. Ei se voi olla Jumalan tahtoa vastaan.
Jos ei voitaisi muuttaa Jumalan luomaa miksikään, niin silloinhan kirurgitkaan eivät voisi tehdä työtään ollenkaan eikä hammaslääkäri voisi poistaa edes kivuliasta viisaudenhammasta.
Joten näissä asioissa järjen käyttö ei ole kielletty. Jumala ei ole niin ahdasmielinen kuin jotkut hänen seuraajansa ovat.
17.03.2010 15:53
Minun ymmärtääkseni transsukupuolisuudessa on kyse joko jostakin virheestä geeneissä tai kromosomeissa, mutta lopputulos on sukupuoli-identiteetin häiriö sikäli, että henkilö kokee olevansa voimakkaasti eri sukupuolta kuin mikä on hänen fyysinen ruumiinsa.
Minun mielestäni tällaisia ihmisiä ei tule halveksia eikä syrjiä, vaan heitä pitää auttaa ja tukea kuten muitakin sairaita ihmisiä.
Aivojen välittämä sukupuoli-identieetti on tällöin mielestäni ratkaisevampi kuin fyysisen ruumiin sukupuoliominaisuudet. Tällöin pieni tyttö, jolla on penis, voi kokea erittäin vahvasti ja jatkuvasti, että hän ei ole poika, vaikka hänet määritellään pojaksi peniksen takia, vaan hän on tyttö, koska hänen sukupuoli-identiteettiään säätelevä aivojen osa hypothalamus ilmoittaa hänen olevan tyttö.
Tällaisessa tapauksessa pidän parempana, että sallitaan ihmisen olla sitä, mitä hän kokee olevansa pakottamatta häntä fyysisen ruumiin ilmoittamaan sukupuoli-identiteettiin, minkä tällaiset henkilöt kokevat poikkeuksetta hyvin ahdistavana vankilana, täysin vääränä kuorena.
16.03.2010 23:37
Tuossa edellä mainitussa Thomas S. Gibsonin profetiassa on se huomattavaa, että se on julkaistu päivälleen 8 vuotta sitten eli jo v. 2002.
Maailma on elänyt syksystä 2008 ja edelleen tuon profetian toteutumisen päiviä.
16.03.2010 18:35
Se loppukaneetti, että Gibsonin profetia toteutui, on Gibsonin oma ajatus. Minä en kääntänyt Gibsonin tekstiä sellaisenaan, vaan tein siitä enemmänkin oman selostuksen. Siksi se loppulausekin voi kuulostaa siltä kuin se olisi minun sanomani. Alkuperäisen tekstin voi lukea englanninkielisillä sivuillani osoitteessa: http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/english/english.htm .
Mutta voin myös tässä sanoa, että minä hyväksyn Gibsonin selityksen.
En ryhmitä sanomia mihinkään nippuihin. Pidän ne tuossa järjestyksessä eli aikajärjestyksessä eli julkaisen niitä sitä mukaa kuin profetioita tulee tietooni.
Minä en voi taata kaikkien sanomien ehdotonta oikeellisuutta. Olen kirjoittanut tästä asiasta profetiasivujeni alussa olevassa vastuuvapausosiossa eli disclaimerissani. Jos et ole lukenut sitä, suosittelen lukemaan.
16.03.2010 15:51
Sanotaan vielä selvennyksenä, että kyseessä ei ole minun selitykseni, vaan alkuperäisen profetian saaneen Thomas s. Gibsonin selitys, jonka englanninkielisen kirjoituksen minä olen vain kääntänyt suomeksi.
Kun olen sitten täällä kirjoittanut lisää, olen koettanut selittää Gibsonin selitystä, koska hän ei voi olla paikalla itse selittämässä selitystään.
Mutta varsinaisesti kyse on siis Gibsonin profetiasta ja Gibsonin selityksestä.
Minä olen vain viestien välittäjä.
16.03.2010 15:15
Olen lukenut ilosanoman linkkiä jo aikaisemmin, ennen tänne tuomista.
Olen asioista eri mieltä.
Sinnekin kirjoittavat ihmiset tekevät aikanaan tiliä kirjoituksistaan.
En halua itse mennä sinne kirjoittamaan.
Haukkukoot ja nimitelkööt rauhassa.
16.03.2010 14:00
Laitan tähän vielä alkuperäisen englanninkielisen profetian.
George Bush shall not leave his office before the end of his second term, but rather shall be killed before that time.
Ja sitten sanon seuraavaa. Bush ei voinut kuolla virassa ollessaan, koska profetian alkuosa sanoi nimenomaan, että "George Bush ei jätä kesken viranhoitoaan ennen hänen toisen kautensa loppua". Jos Bush olisi vaikka salamurhattu presidenttinä ollessaan, niin silloin tuo profetia olisi ollut väärä.
Nyt ongelmaksi muodostuu profetian jälkiosa "vaan hänet tullaan pikemminkin surmaamaan ennen tuota aikaa", joka ei siis voi tarkoittaa fyysistä kuolemaa, koska Bush on profetian mukaan oleva presidenttinä virkakautensa loppuun asti.
Kun kyseessä ei voi olla ruumiillinen kuolema, niin mikä kuolema voisi olla kyseessä?
Poliittinen kuolema.
Jouko Piho
16.03.2010 12:31
37 / 42