Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piho
profiilit
piho
piho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen on viimeinen tuomio ja sen jälkeen Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan, jossa ei ole enää merta.
Siihen asti tämä nykyinen maa on pystyssä eli vaikka ydinaseita käytetäänkin Kolmannessa maailmansodassa, niin ydinaseita ei käytetä kuitenkaan niin paljoa, että koko maapallo tuhoutuisi, vaan tämä planeetta kestää vielä ainakin 1000 vuotta ennen kuin Jumala hävittää kaiken ja luo uuden taivaan ja uuden maan.
22.02.2010 15:48
Jos olet tosissasi etkä ole Perkeleen pelleilijä, niin unesi on ainakin yhtenevä Raamatun ilmoituksen kanssa, jonka mukaan lopunaikana merestä nousee peto, kuten Ilmestyskirja 13:1 sanoo. Lohikäärme on itse Saatana, joka antaa suuren vallan lopunajan maailmanhallitsijalle eli petomaiselle Antikristukselle. Vastassa olevat leijonakasvoiset enkelit sopivat myös hyvin Raamatun ilmoitukseen. Kristus on Juudan leijona ja hänen enkeleillään voi hyvin olla leijonan kasvot.
19.02.2010 21:46
Piuko Joho parodioi aika hyvin kirjoitustyyliäni, mutta sitä myötä tekstiin tuli tietenkin hirveästi liioittelua.
Haluan muistuttaa, että tietyistä asioista ei ole epävarmuutta, kuten että on varmaa, että Antikristus ilmestyy, Pedon merkin ottamisen pakko tulee, uskovia vainotaan ja osa uskovista tapetaan ja että kaiken jälkeen Jeesus tulee takaisin ja perustaa 1000-vuotisen valtakuntansa.
Milloin tämä kaikki tapahtuu, onkin sitten epävarmempaa, koska Raamatunkin mukaan meidän tietomme ja profetoimisemme on vajavaista.
Käytän sen tähden välillä sanontoja "mahdollista" ja todennäköistä". Syy niiden käyttöön on myös siinä, jos referoin toisten saamia unia tai sanomia.
19.02.2010 20:03
Tuomiopäivän Tytti kirjoitti:
"Odotan mielenkiinnolla Jouko Pihon kommenttia jos profetia tulee hänen sivustolle."
Laitoin profetian eli itse asiassa profeetallisen unen sivuilleni tänään 13.2.2010.
Pyysin unen näkijää ottamaan yhteyttä minuun.
Koska hän ei ole sitä tehnyt (ehkä ei ole ehtinyt tai ei ole ollut mahdollisuutta), niin päätin julkaista unen sellaisenaan ilman minun kommenttejani.
Jos aihetta ilmenee, niin tulen kommentoimaan näkyä.
13.02.2010 23:40
Hui hai kirjoitti: "New Age -piireissä kuulin huhun, että jos Suomi liittyisi Natoon, niin Venäjä vastaisi siihen hyökkäyksellä. Pihomaista ennustelua, vaikka täysin ei-kristityltä suunnalta. Alkavatko eri ryhmittymien ennustelut yhdentyä?"
On mahdollista, että täysin erilaisten, jopa maailmankatsomuksellisesti vastakkaisten ryhmittymien ennustuksissa on jotakin samanlaista.
Raamattukin puhuu tietäjähengestä, jonka sanomat voivat joskus pitää paikkansa. Uskova taas ei voi olla tietäjähengen kanssa tekemisissä, koska se henki on Paholaisesta. Paavalikin ajoi tietäjähengen eräästä tytöstä ulos, vaikka tietäjähenki oli julistanut oikein, että Paavali ja Silas ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita. Henki piti siitä huolimatta ajaa ulos, koska se oli paha henki ja koska se orjuutti tyttöä pakonomaiseen huutamiseen. Mutta sekin esimerkki osoittaa, että pahasta lähtöisinkin oleva sanoma voi olla joskus oikeaa. Useinhan demonisille viesteille on se ominaista, että niissä on siteeksi totta, mutta paljon sitten valhetta.
13.02.2010 17:23
Hyvä aloittaja
Voitko ottaa yhteyttä minuun?
Minulla olisi sinulle pari kysymystä.
Osoite on: jouko.piho@kolumbus.fi
13.02.2010 15:21
Kuka täällä käy keskustelua itsensä ja keksimiensä nimimerkkien kanssa?
12.02.2010 19:50
To realist
The return of east Prussia and Königsberg to Germany is also possible. You are not a realist. Just a pessimist.
11.02.2010 23:23
Sinä et ole Suomen kansa.
Kunhan kiljut itseksesi.
11.02.2010 23:21
Mikrosiru ei olisi ongelma sinällään, mutta jos kyseessä on Pedon merkkiin liittyvä asia, niin silloin se on kirottu mikrosiru, ei siunattu.
Eli tekniikka ei ole probleema, vaan tähän tekniikkaan liittyvä uskollisuus uudelle maailmanjohtajalle, jota pitää merkin ottamisen lisäksi myös kumartaen palvoa, joko kuvaa tai sitten livenä.
Raamattu varoittaa Pedon merkin ottamisesta, koska sen ottaja tunnustaa samalla pedon eli Antikristuksen vallan.
Jos tämä mikrosiru ei vielä ole se lopullinen Pedon merkki, niin sekään ei ole oleellista, vaan se, että jokin merkki laitetaan lopunaikana ihmisten otsaan tai oikeaan käteen. Tällä hetkellä mikrosiru on melkoisen todennäköisesti se mitä tullaan käyttämään. Mutta jos tekniikka kehittyy, niin voihan se olla jokin muukin asia. Oli mikä oli, niin sellaista kaikille pakotettavaa merkkiä, jota ilman ei voi ostaa eikä myydä mitään, ei tule ottaa. Ja jos ottaa, niin joutuu helvettiin.
Uskovan on parempi kieltäytyä merkistä, ja jotua vankilaaan tai tapettavaksi kuin joutua helvettiin ja eroon Jumalasta.
11.02.2010 23:18
Maailmanloppu ei tosiaan tule vielä ainakaan tuhanteen vuoteen, mutta tämän nykyisen aikakauden loppu on lähellä.
Tällöin v. 2028 on todennäköisempi kuin 2018.
11.02.2010 17:55
Vancouverin talviolympialaiset ovat 12.-28.2.2010.
10.02.2010 15:25
Paitsi valtio, niin Karjalaa voisivat laittaa kuntoon myös ne, joilla on rahaa, erilaiset yritykset ja EU.
Minun pienestä eläkkeestäni ei olisi mitään apua Karjalan rakentamisessa. Minä maksan jo veroni ja jos Karjala palautuu Suomelle, niin minä olen siinä mukana oman veronmaksuni kautta.
Toimin eri tavoin Karjalan palautuksen hyväksi. Tällä hetkellä toimintani on lähinnä informaatiota ja kirjoittamista. Myöhemmin saattaa tulla muutakin. Mennään tilanteiden mukaan.
08.02.2010 19:52
Eli Jorma Kovanen haluaa, että asiat jatkuvat Karjalassa yhtä huonosti kuin tähänkin asti. Että eihän sinne kukaan saa mennä mitään parannuksia tekemään eikä missään nimessä rahoja sijoittamaan, että saataisiin jotain muutosta aikaiseksi. Ei kun kurjistukoot vaan!
Kovaa on Kovasen politiikka.
08.02.2010 19:08
Sureva lähimmäinen
Ei ole oikein hylätä perhettä ja pientä lasta profetioiden tai Herran Sanan takia.
Pienille lapsille ei tule puhua kaikkia asioita, koska he eivät ole vielä kypsiä ymmärtämään kaikkea.
Toivon, että kyseessä oleva henkilö osaisi laittaa asiat tärkeysjärjestykseen ajatellen esim. 1.Kor.13. luvun opetuksia rakkauden ensisijaisuudesta kaikkeen muuhun, kuten profetointiinkin, nähden.
07.02.2010 19:30
Pro Kareliassa on Veikko Saksin hyvä kirjoitus Sortavalan tapahtumista osoitteessa:
http://prokarelia.net/fi/?x=artikkeli&article_id=1902&author=10
30.01.2010 19:01
Olen pahoillani, jos koit niin.
Tämä palsta ei ole kuitenkaan sitä varten, että täällä kritisoitaisiin yhden ihmisen 30 vuotta vanhoja asioita.
Täällä on tarkoitus keskustella Karjalan palautuksesta ja tässä ketjussa siitä, mitä on tapahtunut Sortavalassa. Keskustellaan niistä eikä mennä henkilökohtaisuuksiin, varsinkaan jo kauan aikaa sitten tapahtuneisiin asioihin.
Muille lukijoille kuitenkin tiedoksi, että niinä vuosina kun olin SYKRin raamattukoulun opettajana, olin aina kaikissa opiskelijoille tehdyissä tiedusteluissa suosituin ja pidetyin opettaja.
30.01.2010 18:58
RK
Minä olen sama Jouko Piho, joka vaikutti SYKRissä 1978-1981.
30.01.2010 17:39
Nimimerkki Itse Piru
Minä en ole kirjoittanut enkä kirjoita mitään ilkeää.
Koko tyylini on koko ajan asiallista.
Sitä odotan muiltakin.
30.01.2010 17:38
Skenario kirjoitti: "Tuo sinun skenario on yhtä todennäköinen kuin jos minä viikonlopun aamuyönä
lähtisin Helsingin keskustassa yksin haastamaan riitaa viidenkymmenen kaapin kokoisen nahkatukan
kanssa."
Esille tuomasi skenario onkin täysin epätodennäköistä. Tuskin lähtisit millään ilveellä yksin 50 rotevaa miestä vastaan.
Se että Venäjä voisi aloittaa Kolmannen maailmansodan on paljon todennäköisempi vaihtoehto. On myös huomattava, että Venäjä ei välttämättä olisi yksin, vaan sillä olisi liittolaisia, todennäköisesti Kiina ja arabimaat.
30.01.2010 17:35
39 / 42