Vapaa kuvaus

Aloituksia

588

Kommenttia

837

1. Minulla+itselläni+ei+ole+lukuisia+profetioita+Venäjän+miehityksestä,+vain+kaksi.+Muut+sanomat+ovat+minun+sivuillani+julkaisemiani+toisten+profetioita.En+ole+itse+sanonut+koskaan+miehityksen+ajasta+mitään.+Muut+ovat+sanoneet,+ja+minä+olen+julkaissut+heidän+saamansa+ilmoituksen.+Kun+mitään+ei+ole+tapahtunut,+Jumala+on+kuullut+rukouksia+ja+siirtänyt+tuomioitaan.On+siis+todettava,+että+nimimerkin+"Se.ei.ole.luotettava"+väitteet+eivät+ole+luotettavia.
  2. KokouskiertueIlmoitan+tässä+alustavasti,+että+olen+suunnittelemassa+koko+syksyn+2016+kestävää+hengellisten+kokousten+kiertuetta+läpi+Suomen,+jos+Herra+suo+ja+elämme.+Viisi+peräkkäistä+päivää+kestäviä+kiertueita+olisi+viisi+ja+viimeinen+kiertue+olisi+seitsemän+päivää+peräkkäin.+Yhteensä+kokouksia+tulee+olemaan+syksyn+aikana+32.Uskossaan+uudistunut+Johanna+Tukiainen+tulee+olemaan+mukana+ja+todistamaan+kokouksissa+sekä+muita+uskovia+sen+mukaan,+miten+Herra+johdattaa.+Tarvitsen+eri+paikkakunnilta+henkilöitä,+jotka+voisivat+avustaa+kokousilmoitusten+kiinnittämisessä+eri+puolille+kaupunkia.+Jos+voit+auttaa+tällaisessa+asiassa,+ota+minuun+yhteyttä+vaikka+sähköpostitse+osoitteeseen+jouko.piho@kolumbus.fi.Jos+koet,+että+Herra+tahtoisi+sinun+todistavan+tai+laulavan+kokouksessa,+ota+minuun+yhteyttä.Tarvitsen+myös+tietoa+eri+paikkakunnilla+asuvilta+ihmisiltä,+mihin++lehteen+kannattaa+laittaa+maksettu+kokousilmoitus+eli+mikä+lehti+tavoittaisi+eniten+ihmisiä.+Jos+osaat+neuvoa+tässä+asiassa,+ota+minuun+yhteyttä.Otan+vastaan+myös+tietoa+siitä,+mistä+milläkin+paikkakunnalla+saisi+vuokratuksi+tarpeeksi+tilavan+salin,+jossa+olisi+piano+ja+joka+ei+olisi+kovin+kallis.Kokouksissa+on+mahdollisuus+ostaa+kirjojani+Outo+tie,+Ihmeellinen+Israel,+Profetioita+ja+Lopunaika+sekä+elokuussa+2016+ilmestyviä+uusimpia+kirjojani+Sanalastuja+ja+Ihmeellinen+Israel+2.Arkisin+kokoukset+olisivat+klo+18+ja+lauantaina+ja+sunnuntaina+klo+15.+Seuraavassa+on+alustava+kokousaikataulu.+Kun+tiedän+tarkemmin+kokouspaikkojen+osoitteet,+ilmoitan+niistä.Jo+tässä+vaiheessa+toivotan+kaikki+tervetulleiksi+tuleviin+tilaisuuksiin!Kokousaikataulu:1.+kiertue+(Etelä-Suomi)Tiistai+30.8.+klo+18+Loviisa+Keskiviikko+31.8.+klo+18+Porvoo+Torstai+1.9.+klo+18+Kotka+Perjantai+2.9.+klo+18+Kouvola+Lauantai+3.9.+klo+15+Lahti2.+kiertue+(Itä-Suomi)Keskiviikko+14.9.+klo+18+Lappeenranta+Torstai+15.9.+klo+18+Savonlinna+Perjantai+16.9.+klo+18+Joensuu+Lauantai+17.9.+klo+15+Kuopio+Sunnuntai+18.9.+klo+15+Mikkeli3.+kiertue+(Lounais-Suomi)Keskiviikko+28.9.+klo+18+Salo+Torstai+29.9.+klo+18+Turku+Perjantai+30.9.+klo+18+Uusikaupunki+Lauantai+1.10.+klo+15+Rauma+Sunnuntai+2.10.+klo+15+Pori4.+kiertue+(Helsingistä+pohjoiseen+radanvarsi)Keskiviikkona+12.10+klo+18+Pääkaupunkiseutu+(Helsinki,+Espoo+tai+Vantaa)+Torstai+13.10.+klo+18+Kerava+Perjantai+14.10.+klo+18+Hyvinkää+Lauantai+15.10.+klo+15+Riihimäki+Sunnuntai+16.10.+klo+15+Hämeenlinna5.+kiertue+(Pirkanmaa+ja+Keski-Suomi)Keskiviikko+26.10.+klo+18+Tampere+Torstai+27.10.+klo+18+Nokia+Perjantai+28.10.+klo+18+Valkeakoski+Lauantai+29.10.+klo+15+Jyväskylä+Sunnuntai+30.10.+klo+15+Äänekoski6.+kiertue+(Lappi+ja+Pohjanmaa)Maanantai+7.11.+klo+18+Rovaniemi+Tiistai+8.11.+klo+18+Tornio+Keskiviikko+9.11.+klo+18+Kemi+Torstai+10.11.+klo+18+Oulu+Perjantai+11.11.+klo+18+Kokkola+Lauantai+12.11.+klo+15+Vaasa+Sunnuntai+13.11.+klo+15+Seinäjoki
  3. Sehän nähdään.