Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piho
profiilit
piho
piho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suomessa olisi kyllä tilaa konservatiivis-sosiaalis-isänmaalliselle puolueelle, koska Keskusta ja Perussuomalaiset menivät liberaalien ja valtaeliitin kelkkaan ja koska uusista pienpuolueista ei ole ollut eikä näytä olevan nousemaan suuremmiksi puolueiksi.
Lähetin viestiä Paavo Väyryselle onnitellen häntä rohkeasta ja oikeasta ratkaisusta ja kysyin samalla, onko hän ajatellut sitä mahdollisuutta, että hän voisi perustaa uuden puolueen.
Paavo Väyrysen perustamalla uudella puolueella voisi olla nimittäin mahdollisuuksia saada kannatusta ja kasvaa merkittäväksi puolueeksi tämän selvän puoluekentässä olevan aukon ja Paavo Väyrysen tunnettavuuden ja uskottavuuden perusteella.
26.01.2016 21:50
Tuo iäkäs ennustaja oli Paavo Väyrysen uskova mummo.
25.01.2016 20:59
Ei ole pilailijoita.
18.01.2016 12:22
Suomesta löytyy kyllä paljon ihmisiä, jotka tietävät, mitä uusilla alueilla voi tehdä.
Hengellinen pointti on se, että Jumala säätää kansojen rajat.
17.01.2016 22:52
Kyllä ottaa. Hyvin moni.
17.01.2016 20:10
Kyseessä ei ole ristiriita vaan ajoitus. Ensin Suomi miehitetään osittain ja sen jälkeen Suomi laajenee.
Jaan tekstejä, jotka otan itse todesta. Muuten en niitä jakaisi.
17.01.2016 14:58
Osuvasti kommentoitu.
17.01.2016 13:59
En tiedä, onko joku Jouko Piha joskus hoidossa, mutta minä en ole. Minä olen Jouko Piho.
17.01.2016 13:58
Näen asiat toisin.
Myös 1000-vuotisessa valtakunnassa on sinne pääseviä eri kansoja, kuten Raamattu selvästi ilmoittaa. Suomikaan ei katoa minnekään, vaan on oleva yksi 1000-vuotiseen valtakuntaan pääsevistä lammaskansoista.
Olen sitä paitsi kirjoittanut paljon myös Jeesuksen tulemuksesta ja hänen 1000-vuotisesta rauhan valtakunnastaan, joten väite, että kirjoittaisin vain tämän maailman ja Suomen poliittisista ja kansallisista asioista, ei pidä paikkaansa alkuunkaan.
17.01.2016 13:57
"Valitsintämänitse" kirjoitti: "Jouko Piho, sun sekoilut alkaa jo ärsyttää. Sinun on aika kuolla."
Älä nyt hermostu. Ota ihan iisisti vaan. Kyllä minä kuolen kun on sen aika.
17.01.2016 13:51
Atteonateisti kysyi, olenko sotilas.
Vastaan, että en ole sotilas. Olen sotilasarvoltani korpraali.
Olen kuitenkin Jumalan armeijassa sotilas. Saan usein sanomia englanniksi. Olen saanut omalle kohdalleni usein sanan "fighter" eli "taistelija".
17.01.2016 13:49
Jarmo kysyi: "Onko Joukolla sisimmässään varmuus siitä että se tapahtuu mitä hänelle on unissa näytetty ja suursuomi on sellainen kuin hän sen olettaa?"
Vastaan, että minulla on sisimmässäni varmuus, että juuri niin tapahtuu kuin olen kirjoittanut.
17.01.2016 13:45
Inhottavarealisti, parodiat ovat vain sinun halveksivassa mielessäsi, ei todellisuudessa.
16.01.2016 18:12
Jarmo kirjoitti: "Hän on rakastunut maailmaan ja Suomeen."
Tämä on täysin väärä väite. En rakasta maailmaa enkä myöskään Suomea väärällä tavalla. Rakastan toki isänmaatani oikealla tavalla ja tahdon sen parasta.
Minä rakastan Jumalaa yli kaiken.
16.01.2016 14:39
Jarmo kysyi, miksi Jumala kertoisi minulle ennalta asioita.
Siksi, että se on Jumalan tapa. Jumala ei tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoilleen profeetoille.
15.01.2016 20:58
Olen Jarmon kanssa eri mieltä Mooseksesta. Mooses ei nähdäkseni ollut itsekeskeinen, vaan Raamatun mukaan nöyrin ihminen maan päällä. Kyllä Mooses antoi kunnian Jumalalle.
Mooseksen hairahdus oli kärsimättömyys, kun hän löi kalliota, vaikka sille olisi pitänyt vain puhua. Voidaan sanoa, että Mooseksen synti oli myös tottelemattomuus, koska hän ei toiminut tarkasti sen mukaan mitä Herra käski.
Mutta Mooseksen synti ei ollut ylpeys.
15.01.2016 20:56
Kekek-kekek, uni on symbolinen ja siinä on kaikki mahdollista.
15.01.2016 19:54
Jumala on Pelastaja, mutta usein Jumala käyttää pelastamisessaan ihmisiä, kuten Moosesta vapauttamaan israelilaiset Egyptin orjuudesta, vaikka periaatteessa Jumala olisi voinut tehdä sen yksinkin ilman ketään ihmistä.
Mutta, kuten sanottu, Jumala käyttää ihmisiä välikappaleenaan.
Ja kunnia tulee tietysti yksin Jumalalle, sehän on selvä.
15.01.2016 19:53
A. Suomi on tasavalta, mutta hallitusmuoto voi muuttua. Kyse ei toisaalta tarvitse olla kuninkaasta, vaan henkilöstä, jolla on monarkkiset oikeudet. Kyse voi olla siis myös vahvasta presidentistä.
B. Jumala valitsee viime kädessä johtajat. Room. 13:1 mukaan vallankäyttäjät saavat Jumalalta valtuutensa.
C. Piholandia on fiktiota, mutta minä en ole sellaisesta kirjoittanutkaan.
13.01.2016 17:53
Miten niin?
Tuo asia odottaa aikaansa. Älähän hätäile.
10.12.2015 21:34
6 / 42