Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piho
profiilit
piho
piho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Inhottava Realisti kirjoitti: "Olet yrittänyt eri tavoin omaa poliittista uraasi käynnistää, joten et selvästikään luota siihen, että Jumala ilman mitään omaa panostasi Sinusta Suomen johtajan tekisi. "
Asia on juuri päinvastoin. Uskon ja luotan siihen, että vain Jumala voi tehdä minusta Suomen johtajan.
Kun jouduin kuuden vuoden aikana huomaamaan, että minulla ei ole mahdollisuuksia olemassa olevissa puolueissa eikä oma puolueeni menestynyt, niin olen tullut siihen tulokseen, että jos on Jumalan tahto, että minä olen jollain tavoin Suomen poliittisessa johdossa mukana, niin se ei tapahdu minkään minun oman panokseni kautta, vaan ainoastaan ja yksinomaan Jumalan yliluonnollisen teon ja vaikutuksen kautta.
Jos olen tässä asiassa erehtynyt, niin sitten minusta ei tule mitään johtajaa tälle maalle. Minusta tulee johtaja vain, jos Jumala niin tahtoo ja siihen tehtävään asettaa. Kaikki on sataprosenttisesti Jumalan käsissä.
07.06.2015 13:46
Vakiväki-- kirjoitti: "Ennustihan hän tannoin, että hänen puolueensa laillisuuspuolueko se oli, tulisi suurimmaksi puolueeksi eduskuntaan 2015, ja kehui että hän (piho) johtaa suomen pois EU.sta ja Karjala liitetään suomeen jne."
Korjaan taas ties kuinka monennen kerran tuon väärän väitteen, että minä olisin muka ennustanut, että puolueeni Suomen Laillisuuspuolue olisi v. 2015 vaaleissa suurin puolue. Minä en ole moista ennustanut. Olen vain jossitellut, että jos Suoman Laillisuuspuolue on suurin puolue v. 2015 vaaleissa, niin minusta tulee pääministeri.
Niinhän ei käynyt. Puolueeni ei saanut kannatusta ja lopetin koko puolueen marraskuussa 2014.
Mitä tulee EU:iin ja Karjalaan, niin Suomi tulee eroamaan EU:sta ja Karjala palautuu takaisin Suomelle - joko johdollani tai ilman minua.
07.06.2015 13:38
Tässä ei ole kysymys järjellisyydestä tai järjettömyydestä, vaan Jumalan suvereenista tahdosta, jolloin hän voi valita sen, joka ei ole mitään tehdäkseen tyhjäksi sen, joka on jotain olevinaan.
07.06.2015 00:57
Ymmärrän sanoman siten, että Jumala on kokoamassa lopunajan armeijaansa, johon kaikkia uskovia kutsutaan. Kaikki eivät kuitenkaan vastaa kutsuun, vaan jatkavat joko nukkumista tai maailman hengen mukaan elämistä. Sellainen peli ei kuitenkaan vetele, sillä Jumalan soturin täytyy olla puhdas, valvova ja täynnä Pyhää Henkeä.
07.06.2015 00:53
Inhottava Realisti, älä mene asioiden edelle. Jos minun tarvitsee koskaan tällaiseen kysymykseen vastata, niin sen aika ei ole nyt.
06.06.2015 18:12
Jumala puhuu minulle välillä suomeksi, välillä englanniksi. Jumala osaa kaikkia maailman kieliä ja voi niin tahtoessaan puhua millä kielellä tahansa.
Mitä ihmettelemistä siinä on?
06.06.2015 18:08
Olen hyvässä seurassa. Apostoli Paavaliakin haukuttiin aikanaan koko maailman tunkioksi.
Terveisin
Sonta-apostoli
06.06.2015 18:02
Ihmisellä ei ole kykyä tietää tulevia tapahtumia, mutta Jumalalla on, ja hän voi kertoa tulevia kenelle tahtoo. Raamattu sanoo: "Jumala ei tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoilleen profeetoille."
06.06.2015 16:09
Puhe Suomen tulevasta profeetasta ei tarkoita, ettei muita profeettoja olisi Suomessa ollenkaan. Kyllä heitä on. Mutta tämän tulevan profeetan tehtävä ja voitelu on ainutlaatuisen voimakas, minkä takia hänestä puhutaan erikseen.
06.06.2015 16:01
Lainaamani raamatunkohta on sovellettavissa muihinkin tilanteisiin kuin vain alkuperäiseen. Kyse on periaatteesta, että näyn ja toteutumisen välillä voi mennä paljonkin aikaa. Silloin on odotettava kärsivällisesti ja kriitikoidenkin olisi syytä pysyä nahoissaan.
05.06.2015 22:46
Ei ole mitään syytä hautajaisiin. Jos näky viipyy, sen aika ei ole vielä tullut.
Raamattu sanoo: "Näky odottaa vielä toteutumistaan, mutta määräaika lähestyy joka hetki, se hetki tulee vääjäämättä. Jos se viipyy, odota, näky toteutuu varmasti ja ajallaan." Hab. 2:3.
05.06.2015 20:13
Sanominen ja asettaminen ovat kaksi eri asiaa. Niiden välissä voi olla paljonkin aikaa.
05.06.2015 19:32
Nimimerkki "Kahenkilonsiikhail" kysyi: "Millä keinoilla aiot Piho päästä täksi johtajaksi?"
Vastaan, että en millään keinoilla. En demokratian keinoilla enkä vallankaappauksen kautta.
Jos Jumala tahtoo minun tai jonkun muun olevan Suomen johdossa, se tapahtuu Jumalan suvereenin siihen asemaan asettamisen kautta.
05.06.2015 17:10
Joo, onnistui.
05.06.2015 00:04
Minä, Jouko Piho, olen aloittaja. Unohdin välillä kirjautua sisälle ja käytin siksi muotoa Jouko_Piho. Kokeilen nyt kirjautumista, joten sen pitäisi kaiketi nyt näkyä rekisteröidyssä muodossa JoukoPiho, kun täällä ei voi olla oikeaa muotoa eli Jouko Piho, koska välilyöntejä ei sallita.
05.06.2015 00:03
Laitan unia, näkyjä ja profetioita tänne, koska tämä on Profetiat-palsta.
24.01.2015 00:08
Asiassa ei ole mitään ihmettelemistä. Tietenkin Natoon kuuluva Viro haluaa myös Suomen tulevan Naton jäseneksi, koska virolaiset ajattelevat, että siinä tapauksessa Suomi voisi auttaa tarvittaessa myös Viron puolustamisessa.
23.01.2015 15:17
Peto ei ole kukaan yksittäinen ihminen, vaan paha henkivalta, joka saa valtaansa monia ihmisiä Venäjällä niin, että he alkavat vihata ja vainota kristittyjä ja juutalaisia.
21.01.2015 20:20
Näky ei ole idiootti, vaan se tulee toteutumaan.
Näyn näkijä ei ole suomalainen, vaan amerikkalainen.
Laitoin tämän v. 2001 nähdyn näyn nyt julkisuuteen, koska näin sen vasta tänään. Käännettyäni näyn englannista suomeksi laitoin sanoman eri foorumeille.
21.01.2015 20:18
Että näin kirjoitti: ""Sinua ei ole ennalta määrätty kumpaankaan paikkaan."
Paitsi semmoinen juttu, että Herra on "jo äitini kohdussa nähnyt päiväni", eli myös sen miten elän ja mihin päädyn. Eli jossain se on saneltu etukäteen, eihän sitä muuten voisi tietää etukäteen."
Jumala tietää kaiken etukäteen, senkin, valitsetko taivaan vai helvetin, mutta Jumala ei määrää sinua kumpaankaan paikkaan. Sinä valitset itse.
18.01.2015 01:26
8 / 42