Vapaa kuvaus

Aloituksia

588

Kommenttia

837

1. Näin tulee tapahtumaan.
  2. Minä olen ovenvartija, joka varoittaa uskovia siitä, että kauas matkoille mennyt isäntä on pian palaamassa. Sain tämän ajatuksen seuraavasta raamatunpaikasta:
    "Kun mies matkustaa vieraille maille ja talosta lähtiessään antaa kullekin palvelijalle oman tehtävän ja vastuun, niin ovenvartijan hän käskee valvoa." Mark. 13:34.

Kun käytin tehtävästäni nimitystä ovenvartija, minulla oli siis mielessäni tuo mainitsemani Jeesuksen vertaus vieraille maille matkustaneesta miehestä, joka kuvaa Jeesusta.

Kun valvon hengellisesti ja kehotan ja varoitan ihmisiä, että me elämme lopunaikaa ja että Jeesuksen tulemus on lähellä, niin toimin tehtäväni mukaisesti enkä korota itseäni kuten nimimerkit "Korkeaksi olet" ja "Olen huolissani !" väittävät.

Minä tiedän varsin hyvin, että minä en ole itsessäni mitään enkä minä voi tehdä itsestäni mitään. Ihminen voi kuitenkin tietää hänelle annetun tehtävän. Minulle on annettu tehtävä toimia lopunajassa valvovana vartijana, joka seuraa ajantapahtumia ja kertoo niistä muille ja muistuttaa Jeesuksen takaisintulosta ja hänen valtakunnastaan.

En olisi edes tämän vertaa itsestäni sanonut, mutta vastasin, kun joku kysyi minulta, kuka minä oikein olen. Mielestäni vastaus oli hyvin vaatimaton. Onko ovenvartija nyt jokin merkittävä työ? Mieleeni ei tullut, että se voitaisiin ymmärtää itseni korostamiseksi.

Mutta näin se menee. Sanoo mitä tahansa, niin aina sen joku käsittää väärin.

Osmo A. Wiio: "Kommunikaatio epäonnistuu aina."

Aamen!
  3. Jarmo kirjoitti: "Uskon Pihonkin luulevan itsestään samaa, tai oikeestaan eipä tota luullakaan tartte, kun lukee hänen kirjoituksiaan, jossa hän ottaa koko Suomen ohjat käsiinsä."

Jumala on puhunut minulle Suomen johtajuudesta, tavalla tai toisella, mutta minä en tiedä, kuka tämä Suomen tuleva profeetta on. Ne ovat kaksi eri asiaa ja tehtävää.

Joten Jarmon minuun liittyvä väite on hänen omaa uskotteluaan ja väärinymmärrystään siitä, mitä minä ajattelen.