Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piho
profiilit
piho
piho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Saatanako? kysyi: "Mutta sitä en ymmärrä että miksi Kaikkivaltiaan Jumalan piti uhrata oma ainoa poikansa Jeesus! Mikä voima oli Jumalaa suurempi joka pystyi tätä vaatimaan?"
Kukaan ei vaatinut Jumalalta mitään. Jumala päätti itse rakkaudessaan uhrata Poikansa ja Poika suostui rakkaudessaan Isän ehdotukseen.
Jumalan piti uhrata Poikansa Jeesus, koska vain Jeesuksen antama uhri oli tarpeeksi suuri maksamaan pois meidän syntivelkamme. Mikään muu uhri ei olisi riittänyt.
18.01.2015 01:24
Orja? kirjoitti: "Jos kaikkivaltias joutuu uhraamaan oman poikansa, niin eipä taida olla kaikkiavaltias ."
Jumala voi kaikkivaltiudessaan itse päättää, millä tavalla hän pelastaa ihmiskunnan. Jos ja kun siihen pelastamiseen kuuluu oman Pojan uhraaminen Jumalan uhrikaritsana, niin se on Jumalan asia. Pelastaja voi itse määritellä sen, mitä hän tekee, kun pelastaa ihmiset. Se ei irvileuoille kuulu.
18.01.2015 01:20
En tiedä, miksi Ovadia Josef puhuu jälleensyntymästä, mutta hän on väärässä.
Juutalaisuudessakin on erilaisia toisistaan poikkeavia oppeja kuten kristinuskossakin. Kaikki näkemykset eivät ole oikeita.
17.01.2015 23:05
Sielunvaellus ja jälleensyntyminen eivät sovi juutalaiseen uskoon eikä kristinuskoon.
17.01.2015 19:58
Juutalainen profeetta Miika kirjoitti 700-luvulla eKr., että Messias on syntyvä Betlehemissä. Näin Miika:
"Sinä Betlehem, sinä Efrata, sinä olet pienin Juudan sukukuntien joukossa! Mutta sinun keskuudestasi nousee Israelin hallitsija. Hänen juurensa ovat muinaisuudessa, ikiaikojen takana."
Miikan profetia soveltuu täydellisesti Jeesukseen, joka syntyi Betlehemissä, ja joka oli Jaakobin pojan Juudan jälkeläinen.
Myös Miikan maininta tulevan hallitsijan ajallisista juurista muinaisuudessa ikiaikojen takana soveltuu vain Jeesukseen, joka oli olemassa Jumalan luona jo kauan ennen ihmiseksi syntymistään. Tavalliseen ihmiseen tuollainen aikamäärite ei kerta kaikkiaan sovi.
17.01.2015 14:10
Kun Jeesus tulee takaisin maan päälle, tällä kertaa ei vauvana eikä kuolemaan, vaan kuningasten kuninkaana ja koko maan hallitsijana, niin viimeistään silloin kaikki juutalaiset tunnustavat, että Jeesus on Messias.
Juutalainen profeetta Sakarja kirjoitti tästä tulevasta tapahtumasta näin:
"Mutta Daavidin sukuun ja Jerusalemin asukkaisiin minä vuodatan armon ja rukouksen nöyrän hengen. Ja he kohottavat katseensa minuun, kohottavat katseensa häneen, jonka ovat lävistäneet. He surevat häntä, niin kuin surraan ainoaa poikaa, ja valittavat häntä katkerasti, niin kuin esikoista valitetaan." Sakarja 12:10.
16.01.2015 23:39
Jeesus sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."
Tuo edellisen kirjoittajan mainitsema Danielin kirjassa oleva Ihmisen Poika, jolle annettiin kaikki valta, ei voi olla kukaan muu kuin Jumalan Poika Jeesus, joka syntyi ihmiseksi pelastaakseen ihmiset ihmisenä ristin kuolemansa uhriansion ja sovituksen kautta. Jeesus oli täydellinen uhrikaritsa, Jumalan Karitsa, jonka jälkeen ei eläinuhreja enää tarvita.
16.01.2015 23:31
Messiaanista juutalaisuutta voi olla ja on. Messiaaniset juutalaiset uskovat sekä Vanhaan testamenttiin että Uuteen testamenttiin, joka kertoo Vanhan testamentin Messias-ennustusten täyttymyksestä Jeesuksessa Kristuksessa. Selvin on Jesajan kirjan luku 53, joka kertoo Herran kärsivästä Palvelijasta. Oletko lukenut sen luvun?
16.01.2015 22:51
Pundit kysyi, mikä on riittävää kannatusta.
Riittävää kannatusta olisi ollut se, että olisimme saaneet kerätyiksi vaadittavat 5000 kannattajakorttia yhden vuoden aikana.
Se ei kuitenkaan onnistunut. Saimme kokoon vain 1210 korttia. Koska kortteja ei saatu kerätyiksi, Suomen Laillisuuspuoluetta ei olisi voitu hyväksyä Oikeusministeriössä rekisteröidyksi puolueeksi, joten SLP ei olisi voinut osallistua kevään eduskuntavaaleihin, joihin saavat ottaa osaa vain rekisteröidyt puolueet. Päätimme sen tähden purkaa yhdistyksen ja lopettaa koko toiminnan, mikä tapahtui 25.11.2014.
15.01.2015 17:45
Minä perustin jo oman puolueen, Suomen Laillisuuspuolueen, 7.5.2012, mutta jouduimme lopettamaan sen 25.11.2014 kannatuksen puutteen vuoksi.
En mene enää puoluepolitiikkaan.
15.01.2015 16:36
Näinhän tapahtui Neuvostoliitossa. Kaikkia uskovia ei sentään passitettu mielisairaalaan, vaan osa teljettiin vankileireihin vuosien ankaraan pakkotyöhön. Rikoksensa: usko Jumalaan, kun olisi pitänyt uskoa, että kansa on kaikkivaltias.
14.01.2015 19:02
Eräs mies soitti minulle tänään (13.1.2015) ja kertoi seuraavan unen.
Nimimerkin J.A.S uni syksyllä 2014
Näin syksyllä 2014 unta, että Juha Sipilä ohjasti reessä kyydissä ollen isokokoista ja voimakasta porohärkää eli kuohittua urosporoa, jollaista käytetään vain vaativiin vetotehtäviin.
Koin herättyäni voimakkaasti, että Juha Sipilästä tulee seuraavan hallituksen pääministeri ja että hallituksesta tulee vahva.
13.01.2015 17:45
Sama mies.
Miksi ei olisi kyse profetiasta?
09.01.2015 17:49
Offi10001 varoitti väärästä profetiasta.
Millä perusteella moinen tyrmäys, kun neljästä v. 1981 mainitusta asiasta on kolme jo toteutunut eli Neuvostoliiton hajoaminen ja muuttuminen Venäjäksi, yhteisen eurovaluutan synty ja homolain läpimeno?
Vain viimeinen kohta eli Venäjän hyökkäys puuttuu enää ja sekin toteutuu pian.
08.01.2015 00:48
Näin tulee tapahtumaan.
07.01.2015 00:19
Minä olen ovenvartija, joka varoittaa uskovia siitä, että kauas matkoille mennyt isäntä on pian palaamassa. Sain tämän ajatuksen seuraavasta raamatunpaikasta:
"Kun mies matkustaa vieraille maille ja talosta lähtiessään antaa kullekin palvelijalle oman tehtävän ja vastuun, niin ovenvartijan hän käskee valvoa." Mark. 13:34.
Kun käytin tehtävästäni nimitystä ovenvartija, minulla oli siis mielessäni tuo mainitsemani Jeesuksen vertaus vieraille maille matkustaneesta miehestä, joka kuvaa Jeesusta.
Kun valvon hengellisesti ja kehotan ja varoitan ihmisiä, että me elämme lopunaikaa ja että Jeesuksen tulemus on lähellä, niin toimin tehtäväni mukaisesti enkä korota itseäni kuten nimimerkit "Korkeaksi olet" ja "Olen huolissani !" väittävät.
Minä tiedän varsin hyvin, että minä en ole itsessäni mitään enkä minä voi tehdä itsestäni mitään. Ihminen voi kuitenkin tietää hänelle annetun tehtävän. Minulle on annettu tehtävä toimia lopunajassa valvovana vartijana, joka seuraa ajantapahtumia ja kertoo niistä muille ja muistuttaa Jeesuksen takaisintulosta ja hänen valtakunnastaan.
En olisi edes tämän vertaa itsestäni sanonut, mutta vastasin, kun joku kysyi minulta, kuka minä oikein olen. Mielestäni vastaus oli hyvin vaatimaton. Onko ovenvartija nyt jokin merkittävä työ? Mieleeni ei tullut, että se voitaisiin ymmärtää itseni korostamiseksi.
Mutta näin se menee. Sanoo mitä tahansa, niin aina sen joku käsittää väärin.
Osmo A. Wiio: "Kommunikaatio epäonnistuu aina."
Aamen!
06.01.2015 18:56
Joku väittää Paul Begleytä vääräksi profeetaksi.
Olen eri mieltä.
Kaikkea ei pidä uskoa, mitä netistä löytyy.
06.01.2015 18:41
Jeesus on ovi ja Jeesus on myös lammasten paimen.
Lammastarha on uskovien joukko, seurakunta.
Minä olen ovenvartija, joka varoittaa uskovia siitä, että kauas matkoille mennyt isäntä on pian palaamassa. Sain tämän ajatuksen seuraavasta raamatunpaikasta:
"Kun mies matkustaa vieraille maille ja talosta lähtiessään antaa kullekin palvelijalle oman tehtävän ja vastuun, niin ovenvartijan hän käskee valvoa." Mark. 13:34.
Kun käytin tehtävästäni nimitystä ovenvartija, minulla oli siis mielessäni tuo mainitsemani Jeesuksen vertaus vieraille maille matkustaneesta miehestä, joka kuvaa Jeesusta.
Kun valvon ja kehotan ihmisiä, että me elämme lopunaikaa ja että Jeesuksen tulemus on lähellä, niin toimin tehtäväni mukaisesti enkä korota itseäni Jumalan asemaan kuten nimimerkki "Korkeaksi olet" väittää.
06.01.2015 18:27
Emmukka 2 kysyi, kuka minä oikein olen.
Olen ovenvartija.
05.01.2015 21:38
Jarmo kirjoitti: "Uskon Pihonkin luulevan itsestään samaa, tai oikeestaan eipä tota luullakaan tartte, kun lukee hänen kirjoituksiaan, jossa hän ottaa koko Suomen ohjat käsiinsä."
Jumala on puhunut minulle Suomen johtajuudesta, tavalla tai toisella, mutta minä en tiedä, kuka tämä Suomen tuleva profeetta on. Ne ovat kaksi eri asiaa ja tehtävää.
Joten Jarmon minuun liittyvä väite on hänen omaa uskotteluaan ja väärinymmärrystään siitä, mitä minä ajattelen.
05.01.2015 14:33
9 / 42