Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
maunum
profiilit
maunum
maunum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
joo, kiva vaan kun kone kiekuu kolmosella lähempänä viittä tuhatta ei huvita kovin pitkään kyttäillä ohituspaikkaa. kyllä koneessa ruutia on korkeilla kierroksilla.
19.06.2011 19:24
Arvaapas miksi fordit jäi meillä kokonaan koeajamatta? autoissa oli sisällä niin paha haju että jäi kokonaan koeajamatta. tuli ihan mieleen että valmistetaanko nämä venäjällä. mazdan jätän ruosteongelmien takia kauppaan.
18.06.2011 18:38
minulla on verso 1.6 terra
pari kommenttia:
jousitukselta on turha odottaa mersumaista mukavuutta, sillä kuten eräässä koeajossa todetaan, jousitus on pikkuautomaisen yksinkertainen. tämän olen itsekin todennut renkaanvaihdon yhteydessä. sitten kun jousituksella on kantavuuttakin lähes 700 kg eli jouset ovat jäykät, voi arvata ettei lopputulos ole mikään ranskalaista mukavuutta tarjoava. toisaalta tästä seuraa kyllä varma menestys katsastustilastoissa muutaman vuoden päästä.
valvematic moottorista sen verran, että kierrosherkkyys siitä puuttuu kokonaan, mikä on minusta ärsyttävä piirre. aiemmin ajoin vvt-i corollalla missä oli pirteä, kierrosherkkä kone. elikkä kaasussa on viive, millä vastaa. ohitustilanteissa auto voi olla jopa vaarallinen. aivan kuten tuoreimmassa tuulilasissa sanottiin 1.6 avensiksesta, ohituksessa pitää saada kolmonen sisään että auto kiihtyy. tämä on totta. valitettavasti 6-lovisessa laatikossa kolmosen sisään heittäminen ei ole aina helppoa. nelosella tai viitosella auto ei kiihdy. moottorin kulutukseen olen kylläkin tyytyväinen.
18.06.2011 18:26
ikävät kokemukset ovat vähäisiä:
-avaimenperä irtoaa
-radion näyttö sekoillut joskus
-kuljettajan maton klipsit katkenneet
-rekisterikilven valon linssi irtosi
-lapsi sai kerran potkittua takaistuimen kiskon muovisuojan irti
auto siis 1.6 valvematic moottorilla.
21.11.2010 18:56
uusi Verso ja siinä nuo klipsut. Vaikuttaa siltä että tämä on ollut todella hätäisesti keksitty ratkaisu. Matto ei pysy klipsuilla kiinni. Klipsu irtoaa aina ja matto pääsee eteenpäin. Nyt viimeksi kun laitoin mattoa uudestaan klipsuun, klipsu meni rikki.
Sinuna en siis ostaisi klipsumattoa.
12.08.2010 13:40
ei kaikki halua maksaa extraa metalliväristä. toi seatti on paskin, ne pyytää punaisestakin lisähintaa, vain valkoinen on ilmainen.
21.06.2010 19:20
Ostin itse juuri JVC:n halvimman GZMS95 - kameran (179,-) ja olen hyvin tyytyväinen. Kuvanlaatu on varmasti yhtä hyvä kahdensadan kuin kolmensadan kamerassa.
13.06.2010 08:29
1 / 1