Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paiviv71
profiilit
paiviv71
paiviv71
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
18
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos
10.10.2011 17:38
ok, paiviv71@suomi24.fi, kiitti!!
08.10.2011 20:09
Voi hyvät hyssykät lopettakaan jo tuo paskan jauhaminen.. Puhukaa sit ku tiedätte tosi asioita!! Eiköhän tuo paikka olisi jo aikoja sitten suljettu jos asian olisi noin kun kirjoitatta.. Auki on et that`s it!!
22.08.2011 16:38
Kiitos vinkeistä!!
21.04.2011 16:50
Hei!!
Millä firmalla ja minkä hintasilla lipuilla te lennätte!! Olen itse menossa myös perheeni kanssa Alanyaan 27.6 neljäksi viikoksi. Olen kattellu lentoja netistä mutta en ole tehny varauksia.. Olisin mielelläni ottanu vastaan vinkkejä lennoista + myös ajattelin kysellä tuolta firmalta kyyditystä perille!!
20.04.2011 19:39
hei!!
Voi laittaa sinulle infoa tulee olen menossa Alanyaan ens kuun alussa ja katselen myös samalla heinäkuuksi perheelleni kalustettua asuntoa kuukaudeksi (3 makuuhuoneen) . Paikan päältä saa edullisemmin mitä netin kautta!! Tietty jos vielä siinä vaiheessa sinulla on asunto hakusessa!!
19.04.2011 13:44
Hei Janne!
Et sattuisi tietämään kolmen makuuhuoneen asuntoa vuokralle??
26.03.2011 17:51
Minulla ja perheelläni on aivan toisenlainen kuva paikasta, järkyttävää luettavaa tällainen toisen haukkuminen täällä!!
09.02.2011 18:18
Tietty jos halpaa hakee niin hampurilaisia saa halvalla mutta mielestäni ku lomalla ollaan niin syödään muutaki ku hamppareita niitä saa kotonakin joka nurkalta!! Jokainen omalla tavallaan..
22.08.2010 19:18
Meidän perhe sai kyllä hyvää ruokaa ja palvelua ja mielestäni ruoka oli hintansa arvoista!! Saimme ruokailla rauhassa perheen kesken menemme kyllä ruokaileen eikä arvosteleen henkilökuntaa.. Mutta jokaisella on oma mielipide asioista joka on hyvä asia!!
22.08.2010 19:13
Olimme lasten kanssa kyseisessä hotelissa kaksi viikkoa. Hotelli oli pieni ihan siisti paikka, kävely matkan päässä keskustasta ja rantaa oli vain parin minuutin matka. Olen ollu kahdeksan kertaa Alanyassa eli eri hotelleista on kokemusta ei ollu paras muttei huonokaan. Palvelu oli ystävällistä, ruoka ihan hyvää ja edullista pikku purtavaa rannalla tai altaalla oleskelun jälkeen. Eli oli ihan hyvä, sängyt oli hiukan kovat mutta ne tahtoo olla joka paikassa sellaiset!
19.08.2010 20:18
Mä olin lasten kanssa viime viikolla laiva retkellä! Mutta meidän päivän retki maksoi vain 50€/4hlö johon kuului ruoka ja juomat. Hieno ja hupainen päivä merellä, lapset hyppeli veneestä ja kalliota mereen, roikkuivat veneen perässä narun varassa yms.. Otettiin matka suoraan satamasta ekassa pikku paatissa matkoja kaupitteli Jack Alamo, se millä retki tehdään on niiden toinen isompi paatti!! Minun mielestä hinta\laatu suhde oli kohdallaan koska kaikki ne menee samaa reittiä!!
18.08.2010 17:46
Vieläkö on avun tarvetta?? Minulla on ystävä (Turkkilainen) joka pitää ravintolaa Alanyassa ja viettää talvet suomessa eli puhuu hyvin suomea myös pelailee itsekkin jalkapalloa aina kun on aikaa!! Voisin kysellä häneltä pystyiskö hän auttamaan jos on vielä tarvetta..
18.08.2010 17:36
Drinksuja jos otatte pyytäkää tässä paikassa tarzanin erikoinen ei löydy drinkki listalta raikas ja hyvän makuinen drinkki!! Myös minua olisi himoittanu "akvaario" mutta ku olin ainut aikuinen seurueessa olisi ollu ollu hieman liian paljon juomista yhdelle!!;)
17.08.2010 21:58
Niin ja jos otatte drinksun pyytäkää tarzanin erikoinen todella raikas drinkki ei löydy drinkki listalta!!
17.08.2010 21:54
Olin lasten(3:n) kanssa parin viikon lomalla Alanyassa parasta ruokaa saimme Planet restaurantissa eli Askon baarissa. Ruokailimme useampaan kertaa kyseisessä ravintolassa ensimmäisen "taivaalisen" ja herkullisen kokemuksen jälkeen ja hinnatkin oli kohdallaan, muistaaksen lankkupihvi johon ihastuin maksoi n.25tl eli alle 15€. Se sijaitsee kleopatra rannan puolella lähellä esim. margaritta ja kleopatra hotellien lähellä ja samalla kadulla oli kippis baari ja marco polo!
17.08.2010 21:25
En muista tarkkaan hintoja mutta noin mitä ne maksoi liiroina oli pitsa n.10tl, kanapasta n.14tl, lankkupihvi n.25tl!! Sai myös tilattu listan ulkopuolelta minulla ku oli lapsia kolme kappaletta mukana poika varsinki on todella tarkka mitä syö eli ei mitään mikä "vihertää"..
17.08.2010 21:11
Kleopatra rannan puolella, sillä kadulla oli monia ravintoloita joissa puhuttiin suomea se sijaitsee lähellä kippis baaria ja marco pola vastapäätä ja ainakin margarita hotellli ja kleopatra tower ovat siinä lähellä. "Sisään" heittäjänä oli Tarzan(se joka puhuu suomea) mukava ihminen. Sanokaa Päiviltä ja lapsilta terveisiä Tarzanille+ muulle henkilökunnalle!!
17.08.2010 21:00
1 / 1