bushmanni

Aloituksia
489
Kommenttia
8309
Maailmanloppu 21. lokakuuta
Taas USA:sta kajahtaa!! Saarnaaja Harold Camping esittää, että toukokuussa tapahtumatta jäänyt maailmanloppu tapahtuuki33160Luominen jatkuu yhä
Jumalan luomistyö jatkuu yhä, kuten seuraavasta uutisesta hyvin ilmenee: http://www.avaruus.fi/uutiset/tahdet-sumut-ja-27160Kristinusko 2.0
Tiedelehti -keskustelussa jo viittasinkin siihen, että jos ei kristinusko saa kohta jotain suurta päivitystä oppeihinsa,40159Siperiasta löytyi Jeesus
TV1 tarjoaa mielenkiintoisen dokumentin ihmisen uskonnollisista mielenliikkeistä tänään, kun sieltä tulee Siperian Jees10158Jumalan tahto toteutui taas!
Kaikki lienevät jo tietoisia siitä, että Suomessa toteutui Jumalan tahto, kun eduskunta päätti hyväksyä tasa-arvoisen av24157Kuinka valheellinen maailmankuva pysyy pystyssä!
Päivän Helsingin Sanomat tarjoaa jutun, joka on suoraan kuin adventtikirkon varhaisvuosilta tehty, eli että miten ihmism21157Universumin ihmeitä
Tässä on viime aikoina kinasteltu mm. universumin ikuisuudesta ja rajattomuudesta yms asioista ja monilla palstalaisilla15157Rakas Alex, elintasokuilu
Nyt minä pyydän sinua taas kauniisti vastaamaan, että onko köyhien ja rikkaiden elintasokuilu pahentunut viime vuosikymm47157Jeesus, Jumalan poika?
Osaattekos te viisaammat kertoa, että milloin Jeesuksesta tuli Jumalan poika, sillä raamattu tarjoaa sangen erilaisia nä29157Lopun ajan ketju, osa 2
Koska Alexin avaus (Världen idag .. ) on mennyt aika pitkäksi ja keskustelupuu on sekava, avaan uuden ketjun, jossa vast31155Miksi vain ajatus jumalista kelpaa tänään?
Minua henkilökohtaisesti ihmetyttää uskonnoissa se, että vuonna 2016 ihmisille kelpaa varhaisten ihmisten aivoituksista11155Sapatin siunaukset näkyvät
Miten te Jumalaan uskovat näette nyt sapatin siunaukset juuri tapahtuneessa Nepalin järkyttävässä maanjäristyksessä? Se29155Neandertalilaisen paluu!
Uskovaiset höpisevät Jeesuksen paluusta ja jokainen koulussa hereillä pysynyt ymmärtää, että haaveeksi jää. Sen sijaan16155Jumalien ujous?
Tuli toista keskustelua ja sen sisältöä miettiessä mieleen sellainen asia, että miksi ihmeessä kaikki jumalat ovat kovin16153Millainen olisi kreationistinen maailma?
Laatukanava HBO:lla on alkanut uusi sarja, joka on herättänyt suuria tunteita. Se kuvaa maailmaa, jossa Jahven sana on l6152Oliko Jumalalla valinnanvaraa?
Yksi kysymys, joka on äärettömän tärkeä miettiessä jumalien olemassaoloa ja heidän oletettuja taikatemppujaan vaikkapa s20149Uskontojen tuho vuoteen 2041 mennessä
Guardian Express julkaisi uuden mielenkiintoisen tutkimuksen, että uskonnot muuttuvat tarpeettomiksi vuoteen 2041 mennes14149Miksi Raamatun luonnonkäsitys on roskaa?
Minua on hiukan mietityttänyt se, että miksi Raamattu on roskaa kaikissa niissä ilmoituksissaan, jotka ovat luonnontiete43149Dinosaurukset Heurekassa
Koska dinosaurukset ovat olleet palstalla tapetilla, laitetaanpa mainos oikeaan dinosaurustietoon. http://www.heureka.f6148Bushmannin välittämät hyvät profetiat
Jumala puhutteli minua juuri hyvin syvästi ja Hän pyysi minua välittämään teille kaikille iloisia uutisia, joita Hän rup0148