Vapaa kuvaus

Aloituksia

489

Kommenttia

8309

1. Maailmanloppu 21. lokakuuta

Taas USA:sta kajahtaa!! Saarnaaja Harold Camping esittää, että toukokuussa tapahtumatta jäänyt maailmanloppu tapahtuuki
    Adventismi
    33
    160
  2. Luominen jatkuu yhä

Jumalan luomistyö jatkuu yhä, kuten seuraavasta uutisesta hyvin ilmenee: http://www.avaruus.fi/uutiset/tahdet-sumut-ja-
    Adventismi
    27
    160
  3. Kristinusko 2.0

Tiedelehti -keskustelussa jo viittasinkin siihen, että jos ei kristinusko saa kohta jotain suurta päivitystä oppeihinsa,
    Adventismi
    40
    159
  4. Siperiasta löytyi Jeesus

TV1 tarjoaa mielenkiintoisen dokumentin ihmisen uskonnollisista mielenliikkeistä tänään, kun sieltä tulee Siperian Jees
    Adventismi
    10
    158
  5. Jumalan tahto toteutui taas!

Kaikki lienevät jo tietoisia siitä, että Suomessa toteutui Jumalan tahto, kun eduskunta päätti hyväksyä tasa-arvoisen av
    Yleistä kristinuskosta
    24
    157
  6. Kuinka valheellinen maailmankuva pysyy pystyssä!

Päivän Helsingin Sanomat tarjoaa jutun, joka on suoraan kuin adventtikirkon varhaisvuosilta tehty, eli että miten ihmism
    Adventismi
    21
    157
  7. Universumin ihmeitä

Tässä on viime aikoina kinasteltu mm. universumin ikuisuudesta ja rajattomuudesta yms asioista ja monilla palstalaisilla
    Kristinusko
    15
    157
  8. Rakas Alex, elintasokuilu

Nyt minä pyydän sinua taas kauniisti vastaamaan, että onko köyhien ja rikkaiden elintasokuilu pahentunut viime vuosikymm
    Adventismi
    47
    157
  9. Jeesus, Jumalan poika?

Osaattekos te viisaammat kertoa, että milloin Jeesuksesta tuli Jumalan poika, sillä raamattu tarjoaa sangen erilaisia nä
    Kristinusko
    29
    157
  10. Lopun ajan ketju, osa 2

Koska Alexin avaus (Världen idag .. ) on mennyt aika pitkäksi ja keskustelupuu on sekava, avaan uuden ketjun, jossa vast
    Adventismi
    31
    155
  11. Miksi vain ajatus jumalista kelpaa tänään?

Minua henkilökohtaisesti ihmetyttää uskonnoissa se, että vuonna 2016 ihmisille kelpaa varhaisten ihmisten aivoituksista
    Adventismi
    11
    155
  12. Sapatin siunaukset näkyvät

Miten te Jumalaan uskovat näette nyt sapatin siunaukset juuri tapahtuneessa Nepalin järkyttävässä maanjäristyksessä? Se
    Adventismi
    29
    155
  13. Neandertalilaisen paluu!

Uskovaiset höpisevät Jeesuksen paluusta ja jokainen koulussa hereillä pysynyt ymmärtää, että haaveeksi jää. Sen sijaan
    Adventismi
    16
    155
  14. Jumalien ujous?

Tuli toista keskustelua ja sen sisältöä miettiessä mieleen sellainen asia, että miksi ihmeessä kaikki jumalat ovat kovin
    Adventismi
    16
    153
  15. Millainen olisi kreationistinen maailma?

Laatukanava HBO:lla on alkanut uusi sarja, joka on herättänyt suuria tunteita. Se kuvaa maailmaa, jossa Jahven sana on l
    Adventismi
    6
    152
  16. Oliko Jumalalla valinnanvaraa?

Yksi kysymys, joka on äärettömän tärkeä miettiessä jumalien olemassaoloa ja heidän oletettuja taikatemppujaan vaikkapa s
    Adventismi
    20
    149
  17. Uskontojen tuho vuoteen 2041 mennessä

Guardian Express julkaisi uuden mielenkiintoisen tutkimuksen, että uskonnot muuttuvat tarpeettomiksi vuoteen 2041 mennes
    Adventismi
    14
    149
  18. Miksi Raamatun luonnonkäsitys on roskaa?

Minua on hiukan mietityttänyt se, että miksi Raamattu on roskaa kaikissa niissä ilmoituksissaan, jotka ovat luonnontiete
    Adventismi
    43
    149
  19. Dinosaurukset Heurekassa

Koska dinosaurukset ovat olleet palstalla tapetilla, laitetaanpa mainos oikeaan dinosaurustietoon. http://www.heureka.f
    Kristinusko
    6
    148
  20. Bushmannin välittämät hyvät profetiat

Jumala puhutteli minua juuri hyvin syvästi ja Hän pyysi minua välittämään teille kaikille iloisia uutisia, joita Hän rup
    Kristinusko
    0
    148