Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
inkeri1980
profiilit
inkeri1980
inkeri1980
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
36
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Etsin netistä, mutta en löytänyt kuin Saksankielisenä ja en puhu Saksaa. Saksalinen lääkäri tätä minulle määräsi kun selkäni loukkasin, olisin vain halunnut tietää mitä7tai mihin se on tarkoitettu.Kiitos kuitenkin tästä
04.07.2012 16:34
Niin kannattaa muistaa -90 luvun lama. Yrityksille työnnettiin halpaa rahaa.Sanottiin ei meillä devalvoida.Devalvoitiin kaksi kertaa peräkkäin.Terveet yritykset kaadettiin, varsinkin pien yrittäjät.Perheet hajosivat ja kuinka monta heistä lähti oman käden kautta pois. Meni omat talot ja lähiomaiset,jotka olleet takuu miehenä, heidänkin omaisuus.Pankkeja pääomitettiin nehän eivät saaneet kaatua, mutta yksityisiä ei autettu.Niin tehdään nytkin, kun ne maat jotka eivät raha asioitaan osaa hoitaa niin heidän pankkejaan nyt pääomitetaaan.. Ja kuka maksaa KANSALAISET.Se oli varmaa, että velat jäivät.Ne ivät hävinneet, niitä maksajia on vielä tänäkin päivänä.Turha on tuudittautua harhaluuloon, ettei niin kävisi uudestaan
09.06.2012 12:05
Niin kannattaa muistaa -90 luvun lama. Yrityksille työnnettiin halpaa rahaa.Sanottiin ei meillä devalvoida.Devalvoitiin kaksi kertaa peräkkäin.Terveet yritykset kaadettiin, varsinkin pien yrittäjät.Perheet hajosivat ja kuinka monta heistä lähti oman käden kautta pois. Meni omat talot ja lähiomaiset,jotka olleet takuu miehenä, heidänkin omaisuus.Pankkeja pääomitettiin nehän eivät saaneet kaatua, mutta yksityisiä ei autettu.Niin tehdään nytkin, kun ne maat jotka eivät raha asioitaan osaa hoitaa niin heidän pankkejaan nyt pääomitetaaan.. Ja kuka maksaa KANSALAISET.Se oli varmaa, että velat jäivät.Ne ivät hävinneet, niitä maksajia on vielä tänäkin päivänä.Turha on tuudittautua harhaluuloon, ettei niin kävisi uudestaan
09.06.2012 12:03
Tämä ei sinua lohduta yhtään, mutta itse jouduin saman päätöksen tekemään noin vuosi sitten. Ajattele asiaa siltä kantintilta, olette eläneet hyvän elämän keskenänne ja turha koirasi kärsimys on nyt poistettu ja sillä on hyvä olla. Muistot eivät koskaan katoa, eikä niitä kukaan voi sinulta pois ottaa.Niistä saat voimaa ikävääsi.
11.03.2012 14:47
Nimilista kerätty /liitosta ero tai Räty ulos
11.03.2012 14:41
Nimi lista kerätty, nyt erotaan tästä liitosta tai Räty ulos
11.03.2012 14:34
Tehkää niinkuin minä en kelvannut tänne kotimaahan töihin mistä olin pitkälle koulutukseni saanut.Jouduin vähennyksien takia ensimmäisten joukossa pois.
Lapset isoja mikä estää lähtemästä. Muutin norjaan ja työpanokseni riittää, kehujakin on tullut.Että terveisiä vaan.
06.02.2012 16:14
Hei, kiitos laitan nuo kaikki numerot mitä minulla on ja en ole kauppias.
Olen vain vuosien varella ostanut itselleni ja lapsilleni autot häneltä. Kun aikaisemmin ei ole tullut mitään reklamaation tarvetta niin sen takia tuota kyselin
27.07.2011 16:28
No ei ole ensimmäinen kauppa,mitä olen hänen kanssaan tehnyt ja aina on lupaukset pitäneet. Joten jos joku tietää mikä on referenssinumero niin kiitos tästä. Muista kommenteista ei ole hyötyä.
27.07.2011 14:35
Siismyyjän kanssa sovittu,jos tulee määrättyjä vikoja 6 kk aikana niin he maksavat.Ei ole mitään takuu kirjaa.Pyytää vain referessinumeroa
26.07.2011 10:07
Kiitos vaan kaikille vastauksista, ratkaisin ongelman. Kuvat on nyt muistitikulla ja ulkoisella kovalevyllä Ja tosiaan poistin ne omalta tietokoneeltani. Ja haittaohjelmia eiokä mitään muutakaan pöpöjä koneessani ollut. Ja Repe Ruutikalliolle, jos kysyn miten ne poistetaan kokonaan omalta tietokoneelta niin silloin myös tarkoitan sitä. Jokaisella asialla on varmasti joku tarkoitus:)
11.07.2011 14:44
Sain ne sitten toisella ohjeella siirrettyä, mutta nyt halusin poistaa ne lopullisesti koneeltani, mutta ei onnistu.
10.07.2011 22:56
Yritin löytää ohjeen uudestaan mutta tuloksetta. Ohje siis meni näin.Ensin piti laittaa USB tietokoneeseen, sen jälkeen avata oma tietokone, sieltä etsiä USB.
Tämän jälkeen piti avata omat kuva tiedostot ja klikata niitä kuvia mitä halusi siirtää Jos kuvia oli paljon niinkuin minulla niin ctrl+c niin saisi siirrettyä yhdelläkertaa kaikki haluamansa kuvat. Tämän jälkeen piti mennä takaisin omatietokone sivulle ja klikata usb kansiota ja painaa ctrl+v ja kuvien piti siirtyä tällä tavalla muistitikulle. Näin ei kuitenkaan käynyt, tämän jälkeen kun yritin kuvia poistaa tietokoneelta niin se kopio aina uudestaan ja uudestaan samat kuvat takaisin vaikka ne ovat poistettu.
10.07.2011 15:42
Se meni jotenkin näin, laita tikki koneeseen ja sen jälkeen löysin omatietokone kohdasta kansion. Sitten piti avata omat kuva tiedostot ja painaa ctrl+c alas koska kuvia oli paljon sitten piti mennä muistaakseni takaisin omatietokone ja sieltä valita usb ja laittaa ctrl+v joka piti siirtää ne kuvat, mutta ei toiminut. Nyt olen saanut kyllä siirrettyä ne kuvat mutta se kopio ne aina sinne takaisin.
09.07.2011 21:01
Kiitos tiedosta
05.07.2011 13:42
Hei, minulla on puutarhapalsta ja etsin henkilöä, joka jakaisi palstan kanssani.
Vaatimukseni tälle vuodelle olisi, että ko henkilö hoitaisi koko palstan. Syy terveyteni. Olen valmis myös jatkamaan seuraavinakin vuosiana yhteistyötä. Tämä vuosi on jo maksettu, joten ei tarvitsisi maksaa mitään. Ainoa edellytys että
raivaisi nyt olemassa olevan palstan. Palsta on vanhan porvoon tien varrella, Mellunmäen kupeessa. Toivoisin myös luonnonmukaista viljeliää.
21.05.2011 19:52
2 / 2