Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jorma.soukka
profiilit
jorma.soukka
jorma.soukka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
192
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei Antsukka.. Täällä Jallu..
Älä missään tapauksessa vaurioita nännejäsi.. Nännit ovat miehelle kiihoittava suutelu kohde!! Jos niissä on tappeja tai renkaita, ne eivät kiinnosta normaali miestä!! Älä alistu miesten AGRESSIVIISIIN JA Saatanallisiin mieltymyksiin!!
Anaali seksi on Perseestä ja syvältä!!
27.05.2011 23:49
Minun serkkuni (nainen) on lestadiolainen, niinkuin hänen miehensäkin.. Heillä on 10 UPEAA lasta. Jokainen akteemisesti kouluttautunut ja työllistynyt..
Vaikka itse en ole lestadiolainen niin kunnioitan heitä suuresti, ja heidän suuria ystäväperheitään.. Jos jokaisella suomalaisella parilla olisi vaikka kolme lasta niin ei tarvitsisi miettiä missä ovat tulevat veronmaksajat ja vanhustenhoitajat!!
26.05.2011 21:47
Luterilaisissa on uskovaisia noin 10% ja helluntailaisissa lähes 100%..
Siitä tämä torjuminen johtuu..
26.05.2011 21:29
Hassua että kuinka paljon tällä palstalla kirjoitetaan vauvakasteen puolesta??
Jumalan silmissä sillä ei ole mitään tekemistä ihmisen pääsystä Paratiisiin!!
Itse menin kasteelle kun tulin uskoon 34 vuotiaana..
Toinen juttu mikä ihmetyttää on se että vain Vanhoillis lestadiolaiset pelastuvat, joita on ehkä 80000.. Miten käy niiden 6000000000 (6 miljardia) joista ehkä 0,5- 1 miljardi on ottanut Jeesuksen Vapahtajakseen??
Jeesus on tie, totuus ja elämä.. Ei kukaan pääse paratiisiin kuin tunnustamalla
Jeesuksen Herraksi ihmisten edessä.. Silloin Jeesuskin tunnustaa medät
Isänsä edessä!!
Siunauata kaikille Totuuden etsijöille..
26.05.2011 14:07
Tervehdys "No supi"
Minähän kerroin viestissäni että nimenomaan HIRVIKANTAA pitää rajoitta nykyistä enemmän.. Kolareita tapahtuu myös nopeasti lisääntyvän peurakannan takia.. Kymmeniä kuolee vuosittain ja satoja loukkaantuu auton ja hirvieläinten kolareissa!! Karhua ja sutta pitää myös rajoittaa rutkasti koska ne eivät ole mitään uhanalaisia eläimiä! ILVES PITÄÄ EHDOTTOMASTI RAUHOITTAA!!
Aseharrastus anpumaradalla on tosi rentouttavaa, varsinkin kun itse lataa patruunat..
26.05.2011 00:29
Voi sinua reppanaa!! Ihminen ei ole eläin!! Ihminen tietää tarkasti mitä syö mutta eläimet eivä tunne mitään muuta kuin tuskaa kynsien ja hampaitten kautta jotka ne tappaa, niinkuin kerroit.. Meillä on kuitenkin suomessa Jaakko Kolmonen joka tekee reseptejä pässin palleista, kiveksistä, aivoista.. Jaakon reseptit ovat perseestä.. täysin epäsuomalaisia.. Afrikassa korppikotat syövät eläimestä kaiken mutta me suomalaiset syömme vain lihaa.. (jotkut nuijat munuaisia, maksaa jne)
"Kelol" Hipit ovat monessa asiassa oikessa.. Voimme elää myö kasviksista..
25.05.2011 00:56
Voi sinua paskiaista!! Sie et tiä, koska olet tunteeton paskiainen, että kuinka paljon kettusi kärsivät kovassa pakkasessa teräsverkon päällä astellessaan ja ruokaa kerjätessään.. Kuinka "ihminen" (oletko) on voinut noin alas vajota..
Sinä teet SAASTAISTA bisnestä typerien ihmisten mielihaluilla.. Odotan hartaasti että turkistarhaus lopetetaan suomessa ja koko euroopassa!! Ystävällinen neuvo: Pura tarhaus rakennukset, muokka maaperää ja kasvata inhimillistä ravintoa suomalaisille!!
25.05.2011 00:30
En jumaloi koiria enkä kissoja, (itselläni on hyvin hoidettu akvaario) mutta kylläpä kirjoitit viisaasti ja kriittisesti suomalaiseen eläin asenteeseen!!
Kaikki nämä ripsiväri testit kaneilla ja muilla eläimillä ovat, ja syvältä perseestä!!
Ihminen on kaikista LUODUISTA otuksista kaikkein hulluin otus jolla ei ole mitään vastuuta tekemisistään (tai luulevat niin?)
Itse olen sitä mieltä että hirviä, karhuja, susia ja myös peuroja on harvennettava, mutta supista, ketusta, jäniksestä, ilveksestä, sorsasta ja muista linnuista ei ole mitään haittaa.. Luonto pitää itsensä tasapainossa ilman verenhimoisia "metsästäjiä"
Minäkin olen aseharrastaja mutta kun tekee mieli ampua niin menen ampumaradalle.. Se on ihan kiva harrastus!!
25.05.2011 00:05
"Ystävä kallis" Lopeta tuo raukkamainen haulikolla paukuttelu metsissä ja eläinten kidutus.. Tiedäthän että yksikin hauli linnussa, jäniksessä jne. aiheuttaa suuren tuskallisen ja hitaan kuoleman eläimessä jota kuitenkaan et saanut käsiisi.. Mennään ampumaradalle ampumaan kiekkoja, tai mikä parasta niin 300 metrin ampumarata hyvällä kiväärillä antaa suurimman nautinnon!!
24.05.2011 23:36
Voi sinua Paavo raukka.. Teit poliittisen historian näyttävimmän takin käännön!!
Sinulla ja puolueellasi ei ole mitään tulevaisuutta vaikka Putin onkin lähellä sydäntäsi..
24.05.2011 22:54
Hyvä että otit esille tämän tärkeän asian! Ahvenan maasta ei ole muuta kuin suurta taloudellista taakkaa suomen valtiolle.. Samalla voisimme tukea valtion rahalla RKP:n muuttoa Ahvenanmaalle..
24.05.2011 22:42
Suomen ruotsalaisille kelpaa mikä tahansa politiikka kunhan heidän ei tarvitse luopua mistään eduistaan.. Heillä ei ole mitään moraalia ja selkärankaa!!
Ehkä biologeille kiinnostava laji?? Aitoja suomalaisia he eivät ole!!
24.05.2011 22:31
10 / 10