Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

7

1. Laskutusohjelma Vistasta seiskaan.

Vanhassa Vistassa on Arkhimedes 4, se oli vielä 2008 kokonaan ilmainen. Olen yrittänyt siirtää sen nykyiseen seiskaan ul
    Ohjelmat ja sovellukset
    2
    68
  2. Laskutusohjelma Vistasta seiskaan.

Vanhassa Vistassa on Arkhimedes 4, se oli vielä 2008 kokonaan ilmainen. Olen yrittänyt siirtää sen nykyiseen seiskaan ul
    Apua aloittelijalle
    0
    56
  3. Sähköongelma Hiluxissa ??

Kysymyksessä vm. 2000 Hilux. Mittarissa vasta vajaat 180.000. Kellosta häviää näyttö, mutta ainoastaan kesäisin, ilmojen
    Ajoneuvot ja liikenne
    2
    2052
  4. Toimii. . .ei toimi 450- verkko ? ? ?

Soneralta tuli tiedote, että Datamen 450-verkko sammuu konkurssin takia 12.12.2013. Tälläkin hetkellä kirjoitan tätä vie
    Yleistä laajakaistasta
    11
    533
  5. Emännälle uusi kone (tieto) !

Nykyinen Asus X71S series, noin 5-v vanha kannettava. Järjestelmä Vista Premium. Muisti 3GB 17" WXGA Suunnilleen samant
    Apua aloittelijalle
    32
    396
  6. 9:n lataus ei onnistu...?

Service pack 2 asennettu, kokeilin Windowsin palomuurin kanssa ja ilman, aina jumii kielipaketin asennukseen. Kone on As
    Verkkoselaimet
    1
    68
  7. MF-135

Olisikohan mitään karvahattukonstia kun ajokytkin ei irroita kaikissa tilanteissa? Epäilen itse öljyyntymistä, vo-kytkin
    Traktorit
    8
    251
  8. 2730

Neuvokaahan viisaammat kouluakäymätöntä. Mitkä asetukset tulisi olla, että saisin toisen puhelimen karttaohjelman näkymä
    Nokia-puhelimet
    1
    60
  9. Läppärionkkelma!

Kone vaan päivittää pääsemättä eteenpäin. Tätä se on tehnyt jo toista viikkoa. Toisinaan koneen saa sammutettua vain aku
    Apua aloittelijalle
    13
    154
  10. Pöljä...kö

Miksi ei toimi??? On kaksi samanlaista 450 Desktkop-modeemia. Toisen liittymä irtisanottu. Olisi tarkoitus käyttää näitä
    Tietotekniikka
    5
    144