Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satu.harsia
profiilit
satu.harsia
satu.harsia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ai tietenkin kaiken näköiset ruokakulut yms
31.07.2015 02:54
Heips Limingan taidekoulun hinnasto löytyy täältä http://www.limingantaidekoulu.fi/opiskelu/hinnat-ja-opintotuki
Taide tarvikkeisiin saattaa mennä paljonkin rahaa, enemmän jos innostut vapaa ajalla tekemään omia töitä enemmän. Tarvikkeet ovat koulun omasta kaupasta ostettuina hieman halvempia kuin muualta ostettuina, tai näin ainakin 2010-2011. Riippuu myös että mille linjalle olit ajatellut mennä?
29.07.2015 14:23
Luojan kiitos en ole ainoa tästä turhautunut ihminen...
01.06.2014 01:34
Hesasta pääsee Espooseen junalla tai bussilla, vähän riippuu että minne päin olet sitten menossa. Espoon metro valmistuu vissiin vasta parin vuoden päästä, että ei ihan kannata odotella vähään aikaan sitä metroa, millä espooseen pääsis.
24.03.2013 23:13
Joo tosiaan ei tuol Mankis vissii oo yhtään mitään muutaku se urheilukenttä. Ei kaiketi edes busseja. Kauklahdessa on lähin kauppa (Valintatalo) ,2 kahvilaa (vai onko se toinen ravintola emt), apteekki, kukkakauppa, kampaamoja, kirpputori (ehkä kaksi?) ja ainaki joku ratsastusvaate liike... kauklahden teollisuusalueella on pizzeria, en kyllä ole ikinä käynyt siellä joten en osaa saanoa onko hyvää vai ei.
05.01.2013 22:09
Olin itse opteamin ryhmähaastattelussa joulukuussa, ja pääsin.
Kyselivät siinä sitten ihan perus asioita, esim. ketä on, mitä opiskellut & onko ollut töissä, mitä harrastaa, ja miten on käytettävissä (arkisin, aamuisin/iltaisin, viikonloppuisin).. itse olin maininnut että olin ollut työharjoittelussa Tiimarissa, joten haastattelija kyseli olinko tykännyt siitä, ja eräältä hän kyseli musiikki harrastuksesta ja toiselta uimisesta. Kysyi myös miksi on hakenut ja kuinka kauan on ajatellut olla, eräs haastattelussa ollut sanoi ihan suoraan että hakee tänne vain rahan takia että voi rahoittaa harrastustaan (ja hän pääsi).
Kannattaa ottaa rennosti, kyllä se varmasti ihan hyvin menee kunhan saa suunsa auki. Itsekkin olen melko ujo, mutta olen mielestäni pärjännyt ihan hyvin :)
01.08.2012 19:32
Jos jollakin similläsi on logiikka taso tarpeeksi korkealla, voi hän tehdä kemistisetillä juoman jolla voi muuttaa mielikuvitus ystävät oikeiksi :) eli jos simisi on tehnyt kyseisein juoman ja se löytyy hänen omista tavaroistaan, niin mielikuvitus ystävää klikatessa pitäisi tulla semmoinen vaihtoehto missä voi tehdä mielikuvitus ystävän oikeaksi.
toivottavasti tästä on yhtään apua, oli hieman vaikea selittää joitakin asioita, sillä itse pelaan englanniksi joten en ole varma miten jotkin asiat on käännetty suomeksi
25.07.2012 21:17
olisko Lady Lovely Locks?
18.11.2011 17:50
Luulisin ainakin että löytyy. En usko että Harsioita on hirveän montaa eri sukua..
14.04.2011 20:45
1 / 1