Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mika.malinen
profiilit
mika.malinen
mika.malinen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suomen kansa joutuu vielä nöyrtymään. Tulee aika, jolloin olemme kaikki polvirukouksessa. Paljon ihmisiä on vieraantunu Jumalasta ja Hänen Pojastaan Jeesus Kristuksesta.
Minäkin olen taistellut vastaan, mutta onneksi elo on jatkunut. Yritän elää niin, että pelastus tulisi, välillä se on vaikeaa. Ajattelen, että Jumala antaa jokaiselle mahdollisuuden tavalla tai toisella. Minulla ehdoton käännekohta oli vielä syntymättömän lapsen menetys.
Tätä mahdollisuutta ei kannata hukata. Helvetti on todellinen ja sieltä ei ole poispääsyä, näin olen ymmärtänyt. Uskon täytyy olla ehdoton, siinä ei ole välimuotoja, tyyliin käympä nyt kirkossa ja pelastun. Usko täytyy olla sydämmessä kokoajan, herkeämättä. Tämä tuntui nuorempana vaikealta ymmärtää, mutta nyt sen alkaa tajuamaan, minäkin.
Oma uskoni on ollut vuoristorataa ja tuntunut välillä, ettei sitä juuri ole. En ole kuitenkaan antanut periksi ja tällä hetkellä uskoni on vahvempi kuin koskaan ennen.
Olen kuitenkin vain ihminen ja huomaan monesti sortuvani synniksi luettaviin asioihin. Päämäärä minulla on kirkas ja yritän elää se saavuttamiseksi.
Etsikää Herraa, rukoilkaa hyvien asioiden puolesta, muistakaa myös kiittää.
Jos tuntuu, että ei onnistu, ei tule mitään, niin puhdistakaa ensin sydämmenne, sen täytyy olla puhdas.
14.01.2013 01:31
tuolla summalla millä kuvittelet rakentavasi tuon kokonaisuuden, niin saat korkeintaan hatullisen paskaa
29.12.2012 22:40
1 / 1