Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

117

1. Luin joskus artikkelin ihmisestä, joka oli mielestään hyvinkin erikoinen. Hän halusi välttää ihmisten vimmaista 'oravanpyöräelämää' ja elää ns. vapaana.
    Niin hän tekikin, aikansa. Harmi, ettei minulla ole tätä lehtijuttua enää tallella.

Artikkeli oli pitkä ja ammattimaisesti laadittu.
    Kaveri eli 'vapaana' eli toisten siivellä aikansa, en muista mitä kuvioita matkalleen sattui.

Lopulta älysi hakeutua töihin. Mutta omasta mielestään tämä Maailman Erikoisuus hakeutui töihin IHAN ERI SYISTÄ kun muut ihmiset.
    Hänen mielestään muut ihmiset kävi töissä siksi, että he halusivat täysin persoonattomasti olla osa oravanpyöräyhteiskuntaa. Tämä älypää kun lopulta hakeutui töihin siksi, että keksi, että sillä keinoin voi elättää itsensä kivasti. Ja kuvitteli vielä senkin jälkeen käyvänsä töissä 'IHAN eri syistä kun tavalliset oravanpyöräihmiset'..

Kiinnostaisi tietää, mikä aloittajaa kiinnostaa, mitä hän haluaisi ystävineen tehdä, minkälaista elämää elää; jos ystäviä olisi.
    Ei kiinnosta työ, ei perhe. Ei koti. Kaikki, jotka laittavat kotiaan, tekevät sen siksi, että haluavat 'täyttää tyhjyyttään materialla'. Onkohan aloittaja ikinä kuullut kodin lämmöstä tai tunnelmasta, perintökalusteiden tunnearvosta?

Jos kaikki tuttavapiirissä puhuvat pelkästään juopottelusta, ymmärrän että tympii. Mutta nykyään nuoret tekevät paljon muutakin.
    Minä, nykyään 39v, ihailen nykynuorisoa, koska ovat niin paljon järkevämpiä kun minun aikani teinit!

Kannattaisikohan katsantokantaa yhtään laajentaa..?
  2. 50e, saa myös tarjota.
  3. AIVAN!!!!!!!!!!!!!!
  4. =D
  5. Saitko rahat takasin?