Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
annu74
profiilit
annu74
annu74
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
117
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onneksi kaikki kuitenkin tietää että tilinumero on AINA 6 numeroa -> viiva-> loput. Paitsi nykyisessä IBAN-muodossa.
10.08.2013 16:09
Luin joskus artikkelin ihmisestä, joka oli mielestään hyvinkin erikoinen. Hän halusi välttää ihmisten vimmaista 'oravanpyöräelämää' ja elää ns. vapaana.
Niin hän tekikin, aikansa. Harmi, ettei minulla ole tätä lehtijuttua enää tallella.
Artikkeli oli pitkä ja ammattimaisesti laadittu.
Kaveri eli 'vapaana' eli toisten siivellä aikansa, en muista mitä kuvioita matkalleen sattui.
Lopulta älysi hakeutua töihin. Mutta omasta mielestään tämä Maailman Erikoisuus hakeutui töihin IHAN ERI SYISTÄ kun muut ihmiset.
Hänen mielestään muut ihmiset kävi töissä siksi, että he halusivat täysin persoonattomasti olla osa oravanpyöräyhteiskuntaa. Tämä älypää kun lopulta hakeutui töihin siksi, että keksi, että sillä keinoin voi elättää itsensä kivasti. Ja kuvitteli vielä senkin jälkeen käyvänsä töissä 'IHAN eri syistä kun tavalliset oravanpyöräihmiset'..
Kiinnostaisi tietää, mikä aloittajaa kiinnostaa, mitä hän haluaisi ystävineen tehdä, minkälaista elämää elää; jos ystäviä olisi.
Ei kiinnosta työ, ei perhe. Ei koti. Kaikki, jotka laittavat kotiaan, tekevät sen siksi, että haluavat 'täyttää tyhjyyttään materialla'. Onkohan aloittaja ikinä kuullut kodin lämmöstä tai tunnelmasta, perintökalusteiden tunnearvosta?
Jos kaikki tuttavapiirissä puhuvat pelkästään juopottelusta, ymmärrän että tympii. Mutta nykyään nuoret tekevät paljon muutakin.
Minä, nykyään 39v, ihailen nykynuorisoa, koska ovat niin paljon järkevämpiä kun minun aikani teinit!
Kannattaisikohan katsantokantaa yhtään laajentaa..?
05.04.2013 02:14
50e, saa myös tarjota.
02.03.2013 11:35
Yleinen palsta, jolla voi kommentoida joko aloitusta tai jotain sitä seurannutta kommenttia. Olisi fiksua jos kommentti liittyisi jotenkin siihen aiheeseen johon vastaa.
25.01.2013 20:41
Hauskaa!
Laitatko mulle sähköpostia suoraan, miten kaupat tapahtuisi?
Mä oon lomalla, joten mun on jokseenkin helppo sopia ajankohtaa.
21.01.2013 21:27
Uh mikä lause, Matkapoju!!! =D
13.01.2013 00:31
Se että sanoo ettei käytä vaikka käyttää ei ole huiputtamista?
Haukkuu toista hulluksi ja ties miksi kun toinen on oikeassa..?
Eli so what arvoisa aloittaja, valehtelu ei ole huiputtamista!
06.09.2012 21:06
AIVAN!!!!!!!!!!!!!!
15.08.2012 00:33
Mies yritti pakoon ja potkaisi lipuntarkastajaa.. Lapset kirkuivat vieressä.
Tarkastaja piti kiinni, lapset kirkuivat järkyttyneinä, mutta viaton mies ei viitsinyt näyttää papereitaan.
Mainiota esimerkkiä lapsille! Vaimokin ihan ulkomailta asti kommentoi tilannetta.
Mies ei kerro itse joutuneensa sairaalahoitoon, mutta toinen tarkastaja saatuaan sumutetta ohessa joutui.
Ohhoi..
Asiallisesti ovat käyttäytyneet kaikki tapaamani tarkastajat, joita on useita kymmeniä. Olen asunut Helsingissä koko ikäni, 38v, ja julkisilla matkustanut aina, suuntavaistottomana kun olen syntynyt.
Tiedän ja myönnän että ihmiskunnan joukossa on hulluja, ilkeitä, pahantahtoisia kieroja ihmisiä, mutta ne piirteet eivät ole valitettavasti sidoksissa ammattiin, ulkonäköön eikä sukujuuriin. Ne ovat valitettava vähemmistö, joihin joskus elämän varrella joutuu törmäämään. Kaikkialla maailmassa.
Tiedän vartijoiden tehneen virkainnoissaan virheitä, tässä tapauksessa mahdolliset virheet vain ei tule esiin, toisin kuin asiakkaan virheet.
Ja kyllä, kuljettajat yleensä myös tervehtivät, samoin kuin tarkastajat. Matkustus- ja lippusäännöt on kerrottu etukäteen, 'vihaako' tämä tietty ammattihenkilökunta asiallisia lipullisia matkustajia yhtä paljon? Vai kohdistuuko ehkä mahdollisesti pelkkiin pummeihin?
15.08.2012 00:33
E-pillerit voi mainiosti uusia joka toinen vuosi tuomalla reseptin terveyskeskuksen laatikkoon, joka toinen vuosi vaaditaan tutkimus. Näin ainakin 2 terveysasemalla jossa olen asioinut. Ja pakkauskokoja on erilaisia; resepti on voimassa vuoden mutta itse olen ainakin kerran saanut muutaman kuukauden yli olevat paketit.
Kysymys siitä miten mies olisi saanut reseptit uusittua ei alle vuodessa ole mitenkään ajankohtainen.
04.08.2012 11:44
"..syötti e-pillereitäni" jotka ilmiselvästi nainen on itse ostanut ennen kun vauvahanke tuli ajankohtaiseksi.
Reseptin uusiminen ei selvästikään ole ollut vielä ajankohtaista.
Pillerit on pieniä ja sulavia, niitä on oikein helppo ujuttaa toisen suuhun salaa.
04.08.2012 11:39
Mietit mitä teet?? Ns poikaystäväsi ei ilmeisesti okseta sinua juurikaan jos vielä mietit?
Sinä olet seurustellut vakavasti 2v, jätkä ei. Ette siis seurustele vakavasti yhdessä.
Kumpikaan heistä ei välitä sinusta, äitisi toiminta on ala-arvoista ja kuvottavaa.
Jätä molemmat.
04.06.2012 19:43
=D
16.05.2012 17:26
Jokaisella pitäisi olla oikeus yksityiselämään myös omassa kehossaan, ja valita itse haluaako sen altistaa taudeille vai ei.
Minä, joka tätä 'kuvittelen', olen 38 vuotias.
10.04.2012 00:28
Mieshän rikkoi niitä alusta alkaen..
10.04.2012 00:20
Mies kusetti naisen jatkamaan suojaamatonta suhdetta.
Nainen kajosi puhelimeen joka on eittämättä väärin mutta kertaerehdys, mies kajosi naiseen suunnitellusti ja systemaattisesti, kauan. Onhan nämä nyt vähän eri mittaluokan asioita.
Älä nyt ainakaan huonoa omaatuntoa pode!!!
Ja käy testeissä jos et ole vielä käynyt. Inhottava jätkä, toivottavasti saa kupan.
10.04.2012 00:16
Saitko rahat takasin?
26.03.2012 13:21
Thaimaalaisen lentokentäkyltin mukaan kelmutusta suositeltiin nimenomaan sen vuoksi että varmistat itse mitä rajan yli kuljetat. Muuta syytä en ole kelmutukselle koskaan tullut aatelleeksikaan, mutta mainiota, jos se lisäksi suojelee kolhuilta!
Ite en oo koskaan kelmuttanut, enkä muutenkaan osaa olla kovin varovainen.
22.03.2012 14:03
Mua kiinnostaisi tietää mikä se myyjän vastuu käytännössä on.
Jos asunnosta pian kaupanteon jälkeen paljastuu hometta, josta jotenkin kummasti naapuri on tiennyt mutta myyjä omien sanojensa mukaan ei; koskeeko se 2 vuoden vastuu tätä? Vai vain myyjän tietämiä ja pimittämiä virheitä?
Kiitos jos joku tietää.
17.03.2012 00:48
Sitä vaan ei kutsuta seurustelusuhteeksi jos sanotaan jo etukäteen että ollaan muidenkin kanssa. Silloin ei petosta edes tapahdu jos ei aleta seurustella, eli sitouduta.
Termiä "pettää" käytetään silloin, kun ollaan seurustelusuhteessa, eli sitoutuneita.
Jos toinen esittää sitoutuvaa mutta ajattelee jo alunperinkin käyvänsä vieraissa, se on petos jo siinä vaiheessa.
Valehtelu = petos.
Etukäteen sovitut panot ei ole. Siinä se ero.
23.01.2012 20:16
4 / 6