Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
annu74
profiilit
annu74
annu74
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
117
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sairas ajatus!!! Ei KUKAAN normaali nainen tilaa monen sadan euron hintaista (eikä edes ilmaista) nukkea äitiyden harjoitteluun!!!!!!!!!!!
Ei taida olla rouva ihan terve jos ei HALUA oikeeta lasta, AINOASTAAN nuken jolla leikkiä ns. äitiä..
Karmivaa.
Pölsteri, älä teekään sen kanssa lasta!!!!!!!!!!!!!!!!!
20.01.2012 21:16
Sitäpaitsi jos nainen sattuu vahingossa suttaamaan sänkynsä, ja varsinkin miehen läsnäollessa, se ihan tasan varmasti harmittaa naista enemmän.
13.01.2012 20:01
Aloittaja ei käsittääkseni puhunut siitä ettei mies suostu imemään valuvaa..
Valui naisesta mitä tahansa, hän yleensä peseytyy ennen kun SUOSTUU nuoltavaksi.
Fiksu ja huomioiva käytös on 'ihan luonnollista'.
13.01.2012 19:59
Karmeen huono kirjotus!!!
Ei kannattais antaa talousneuvoja jos ei tunne edes Aapista..
10.12.2011 14:28
Pöljät luulee että on olemassa kansa, jossa kaikki ihmiset on samanlaisia, sinä mukaanlukien.
"Valkolaiset" ei ehkä ymmärrä sun kieltä? Muistitko sä kesken kirjotuksen että puhutkin murretta?!
Naurettava pelle.
Ja puhuminen ei poissulje varastamista, ihan tiedoksi vain.
19.10.2011 20:54
Kysyä kaverilta neuvoa asiassa/ideassa jonka on nähnyt lehdessä, tv:ssä tai vaikka naapurilla on aika kaukana siitä, että 'tilaisi lehteä siksi että tarvitsee neuvoja kun on elämässään niin hukassa' niinkun täällä kovasti esitetään.
Mun mielestä toi sun mainitsema esimerkki on täysin normaalia ja etenkin yleistä käytöstä. Kyllä mä kyselen ihmisiltä ideoita ja mielipiteitä asioihin! Ehkä mäkin sitten olen jotenkin hukassa..?! =D
09.10.2011 15:34
NIMENOMAAN!!!!!!!!!!!!! Mistä nämä pöllöt keksii että joku helvetin Cosmo olis mitenkään verrattavissa mihinkään naistenlehtiin?!??
09.10.2011 04:17
Luuleksä oikeesti että ihmiset tilais naistenlehtiä siks et ne "tarttis neuvoja"??? Voi JEESUS mitä kansaa täällä pyörii!!!!!!!!!!!!!!!!
09.10.2011 04:14
Ikävää ettet ole huomannut, mutta jotkut vaatteet vaan saavat ihmiset näyttämään erilaisilta kuin toiset. Tyylitajuiset ihmiset näkevät tämän eron.
09.10.2011 04:12
Et kai sä ny tosissas sekota Cosmoa (teinilehti) aikuisiin naistenlehtiin?! Pöljä olet!
Ja vielä: 'hyviäkin aikakauslehtiä on'... Juu, on. Fiksut (ja normaaliälyiset) ymmärtää että se on ihan pikkusen eri asia kun joku teini-Cosmo. Ehkä säkin joskus huomaat eron?
09.10.2011 04:04
Joo.. Mitä mä olen seurannut; miestenlehdissä on huomattavasti värikkäämpiä ja monipuolisempia artikkeleita elämästä yleensä.
09.10.2011 03:52
Voi jeesus mikä ääliö!!!!!!!!!!!!!!!!
08.10.2011 09:57
Hyvä että osataan löytää tekstistä se olennainen.
08.10.2011 09:53
Aivan! Juuri tuon takia on hyvä että joku kirjaa ylös selkeät ohjeet!
Ja 'dieetti'-sanahan on käännös, suomalaisessa kielessä mielletään laihdutuskuuriksi. Englanninkielessähän kyse on ruokavaliosta. Oli se sitten Ducanin tai kenen hyvänsä 'kehittämä'.
16.08.2011 21:54
Täsmälliset ohjeet voi auttaa joskus, kutsuit sitä ihmedieetiksi tai et.
Itse olen aina syönyt vähärasvaista ja kasvispainotteista ruokaa ja urheillut, laihtumatta.
Orjallisesti laskin painonvartijapisteitä ja urheilin, laihtumatta.
Hiilarit jätin pois ja urheilin, laihtumatta.
Oli sen nimi mikä hyvänsä, on hyvä että se, jonka minäkin oon koko ajan tiennyt mutta ei vaan ole toiminut, saa selkeämmät 'kasvot'.
16.08.2011 21:52
Eksä oikeesti osaa kirjottaa yhtään lausetta oikeen?! =D
16.08.2011 21:46
Luku- ja kirjotustaidottomalle sopiva duuni..
13.08.2011 11:32
6 / 6