Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kisto91
profiilit
kisto91
kisto91
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei sitä välillä voi auttaa. Jos naisella on muhkea rintavarustus ja vielä sitä hieman anteliaammin pitää esillä niin se on ERITTÄIN vaikea pitää katsetta koko ajan silmissä tai jossain muualla. Ite pitää välillä kattoa taivaille ja sitte palata silmiin koska tietää että kohta tulee vilkastua tissejä kuitenkin. Se on melkeen ku refleksi.
08.05.2013 22:59
Kannattaa kokeilla kannabista. Mukavampi vaihtoehto polttaa hieman ja kattoa kotosalla vaikka leffaa ja syödä karkkia ku lähteä kattelee yökerhoihin itseään täynnä olevia kännikaloja.
11.03.2013 00:00
"Tuskin se ukkis susta tuommoista halusi tai ajatuksiesi puolesta taistelisi" Mistä helvetistä sinä tiedät mitä kenenkin ukki halusi? Veikkaisin, että aika moni sotaveteraani juurikin taisteli sen vuoksi ettei kenenkään jälkikasvun enää tarvi nähdä sodan kauheutta. Ja kumpikohan on hyödyllisempää suomen kannalta, ilmainen työvoima vuodeksi yleishyödylliseen työpaikkaan vaiko se, että rämmitään metsässä puoli vuotta tai vuosi tuhlaamassa verorahoja? Miettikää ihmiset omilla aivoillanne, älkääkä AINA menkö sen helpoimman vaihtoehdon perässä. Itse olen suorittanut sivaria n. 8kk päiväkodissa ja koen että lasten kasvatus on paljon hyödyllisempää kaikille kuin se että olisin armeijassa. Ja kaikki sivarit ei todellakaan ole mitään selkärangattomia loisia niin kuin yleisesti väitetään. Itse en ole saanut muuta kuin kehuja työstäni. Päiväkodissa missä työskentelen on muutenkin kova pula työntekijöistä, koska kunnalla ei ole kertakaikkiaan varaa ottaa uusia työntekijöitä. Useammalta taholta on saanut kuulla, että olen korvaamaton apu.
Ps. Luuletko, että kukaan sivari tuollaiselle juntille haluaisikaan töihin?
26.01.2012 13:33
1 / 1