Vapaa kuvaus

Aloituksia

37

Kommenttia

173

1. Kolmelta+naiselta+olen+saannut+tinderistä,+ainoat+naiset+joita+olen+tavannut+tinderistä,+matcheja+huomattavasti+enemmän+-+mutta+joko+välimatka,+aikataulu+(naiset+kyllästyy,+menettää+mielenkiinnon+jos+ei+käy+just+silloin+kun+heille+sopii)+tai+suuttuu+jostain+-+mutta+en+valita.
  2. 1. Nautinnonhaluinen hedonisti, ruoka, musiikkia, tanssi, muoti, matkustaminen, seksuaalisesti kokeilunhaluinen mahdollisesti ryhmäseksiin ja sadomasokismiin asti (mahdollisesti koska ei pakollisia ominaisuuksia)
    2. Älykäs ja kiinnostunut kaikesta osaa keskustella ja väitellä - taide, tiede, uskon not, filosofia, psykologia, symbolit, markkinointi, itsensäkehittäminen
    3. Optimistinen, lämminpersoona, "äidillinen", pystyy rakastamaan, käsittelemään tunteitaan
    4. Itsevarma, rohke, seikkailunhaluinen
    5. rauhallinen, ei stressaa, ei ole negatiivinen, osaa olla suhteellisuudentajuinen
    6. Saa olla pitkä, pisamia, siniset, harmaat tai vihreät silmät, hyvät hampaat, puhdas iho, blondit, punaiset tai vaalean ruskeat hiukset, tykkää pienistä leteistä ( http://3.bp.blogspot.com/-ddqVm_4pcIY/TbVikFZzetI/AAAAAAAAASs/lMvlGKTmCLQ/s400/xtina.jpg )
    kiinteät rinnat ja peppu, saa olla naisellisen pehmeän pyöreä ja harrastaa fitnessiä eli olla timmissä myös, tykkää värjätä häpykarvojaan shokkiväreillä esim pinkki ja pitää posliinina
    7. On esiiintymishaluinen, hyvä esteettinensilmä/maku, kiinnostunut muodista, nudisti
    8. ei haittaa miehen kunnianhimoisuus, saa olla kunnianhimoinen myös itse
    9. jommankumman tai molempien tulee olla tarpeeksi aktiivisia ja periksiantamattomia että tutustutaan ja ihastutaan/rakastutaan
    10. mieluiten ehkä biseksuaali tai ajatus suhteesta jossa on yksi mies ja montanaista kiinnostaa

tiedostan että noi on fantasiaa, mutta niinhän toiveet on suuntaa antavia :)

Jos joku nainen kiinnostui minusta tai korjaamaan käsityksiäni (mihin ei ole välttämättä tarve kun pidän naisiakin ihmisinä) voi laittaa mailia julius@julius.fi
  3. Itsekin aloitin maalaamisen kuvia kopiomalla.
    On tärkeää miettiä mitä haluaa kuvata ja miten?
    Mikä on tärkeintä ja kiinnostavinta taiteessa ja elämässä?
    Millainen on paras mahdollinen kuviteltavissa tai edes mahdollisesti oleva taideteos?
    Älä anna taide sanan rajoittaa ajatteluasi, koska ajatukset taiteesta on yleinsä hyvin konservatiivisia - äläkä anna minkään muunkaan.
    Mikä on tärkeää sinun mielestäsi ja miksi?
    Näihin saat vastauksia kun kysyt tarpeeksi monta kertaa, etsit ja luet laajasti ja etenkin ajattelet ja mietit?
    Taiteilija jonka taiteesta ei nouse kiinnostavia ajatuksia ja jonka visuaalisuus ei ole erityisen kunnianhimoista ei ole kiinnostava.

Moni taitelija tai kuvittaja tai valokuvaaja tai mikä nimi onkaan indentiteetti tuntuu päästävän itsensä todella laiskalla ajattelulla ja vähällä - se on sääli.

Samanlainen tai oikeastaan paljon suurempi ero on jos laulaa valmiita lauluja tai säveltää ja sanoittaa itse.