Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nellamari
profiilit
nellamari
nellamari
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eikö tähän OX APP SUITE ongelmaa löydy ratkaisua ? Olen kirjautuneena , mutta postiin kun yritän niin WTF - ei kelpaa ne normaalit kirjautumis loitsut ...
04.05.2014 20:34
Muistan kun minulla ja sisarellani oli samasta pentueesta sisaruskissat .. toinen teki aamulla pennut 4 ´ja toinen iltapäivästä toiset neljä samalle rottinki tuolille :)
yhdessä sitten hoitivat pennut .. pennuista neljä lähti heti synnyttyä "naapuriiin"
Nyt jännään kun pitkästä aikaa kissa talossa ja vielä tyttö .. tekee nyt toiset pentunsa ja ... ainakin ruoka on hyvin maistunut muutaman päivä ajan .. pakko luottaa että luonto hoitaa hommat jos synnyttää omia aikojaan ,, entinen omistaja on kuitenkin lupautunut tulla avuksi jos jotain hämminkiä tulee ..
Ensimmäisellä kerralla oli ollut vähän hämillään ja koira oli auttanut pentujen nuolemisessa jne..
05.04.2011 14:13
Voi että ku pitääkin ihmisten kokoajan ajatella tuota rahaa ja kumpi käy töissä että sitä rahaa tulee varmasti riittävästi.. itse en ajattelisin ihan noin vaikka rahaakin on pakko olla pakollisiin menoihin, mutta en alkasi sitä tinkimään ensiksi lapsista ja siitä yhdessä vietetystä ajasta !! voihan sitä tulla toimeen vähemmälläkin? vai mitä? hautaan me ei saada kukaan mitään mukaan ..suositteln kyllä kaikille jäämään kotiin jos vain on mahdollista:) lapset on hetken vain pienia ja tarhaan kyllä ehtii myöhemminkin ja hyvä paikka se tarhakin on! en yhtään väheksy !
02.02.2010 16:19
1 / 1