Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mirka.sarin
profiilit
mirka.sarin
mirka.sarin
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mun+tarvii+myös+sanoa,+että+nyt+6+vuotta+mun+leikkauksen+jälkeen,+en+enää+menis+Terveystalo+kautta.+Vaikka+oon+tyytyväinen,+että+se+ylimääräinen+vyölaukku+on+pois,+niin+mun+napa+on+aivan+kauheen+näköinen.+Se+leikattiin+sellaseks+nuolenkärjen+malliseksi.+Vaikka+erikseen+pyysin,+että+haluaisin+sellaisen+navan,+että+siitä+ei+huomaa+et+on+leikelty.+Ja+sitten++min+entinen+navan+paikka+on+edelleen+näkyvissä+-+siis+siellä+bikinirajan+arvessa.+Ilmeisesti+olin+niin+pienikokoinen,+et+nahka+ei+meinannut+riittää+vedettäväksi+kunnolla+alas.+Mulla+myös+tulehtuu+se+haava,+kun+Tatu+Tarkka+vaan+avasi+ne+sulamattomat+tikit,+mutta+ei+ottanut+pois.+Joten+siitä+tuli+ylimääräistä+riesaa.+Jouduin+syömään+dalacinia+aika+pirun+isolla+annoksella.+
Mun+ystävä+kävi+saman+leikkauksen+mun+innoittamana,+mutta+jossain+Turussa+ja+hänen+vatsa+on+tosi+kaunis+ja+navasta+ei+edes+huomaa,+että+on+vaihtanut+jossain+välin+paikkaa.
Hintaa+mun+leikkaukselle+tuli+ihan+Ina+vajaa+10000.+Olin+kaksi+yötä+sairaalassa,+koska+leikkauksen+aikana+tuli+pikkusia+komplikaatioita+ja+sitten+mä+oksensin+24+tuntia+yhtä+kyytiä.+Kaikenlaisia+lääkkeitä+muhun+koitettiin,+mut+mikään+ei+vienyt+sitä+laattausta+pois.+Tuntui+muuten+tosi+makeelta+oksentaa+selällään+-+ja+kun+koko+vatsa+oli+vedetty+auki+kylkiluita+myöten+👌✌️
01.07.2019 10:52
http://images.neobux.com/imagens/banner/?u=nicolekidman&u3=7357518
27.02.2011 23:01
1 / 1