Vapaa kuvaus

Aloituksia

135

Kommenttia

5094

1. Moosecow ja Viiltäjä-Jack, osa 1

Jäin vaunujen kyydistä Gayton Cressin ja Willow Roadin kulmassa melko uuden talon edessä. Viime aikoina tänne Hampsteadi
    Kirjallisuus
    0
    67
  2. Matador, osa 3

Näin silmissäni jälleen areenan, härkätaistelijan ja raivoisan, pelokkaan härän. Olin nähnyt ja kokenut tuota samaa fant
    Jatkonovellit
    0
    67
  3. Keski-ikäinen nainen ja selfie = uutinen?

Pidemmän aikaa seurattuani erään kotimaisen iltapäivälehden uutisotsikoita, en ole voinut välttyä huomaamasta ilmiötä, j
    Julkkikset
    0
    66
  4. Harlem Knights osa1

Heräsin radiosta kantautuvaan meteliin. Äitini ilmeisesti kuunteli presidentin puhetta - Jimmy Carterin tai jonkun sella
    Jatkonovellit
    0
    65
  5. Koira-asiamies

Eläinten oikeudet ja hyvinvointi ovat aina olleet lähellä sydäntäni. Voimme varmasti kaikki olla yhtä mieltä, että niide
    Koirapuisto
    0
    64
  6. Kummitukset ja nautinto

Miksi meillä on kummituksia? Tarvitsemmeko niitä johonkin? Kyllä. Ihmisellä on sisäänrakennettu oikeuden kokemisen tu
    Kummittelu
    1
    64
  7. Takapuolen pyyhkiminen Ottawan miinasopimuksella

Olisikohan korkea aika lopettaa hörhöily ja lämmittää vaikka saunaa henkilömiinat kieltävällä Ottawan sopimuksella. Suom
    Yhteiskunta
    0
    64
  8. Mielipidetutkimus

Asioitko mieluimmin SS-marketissa vaiko KKK-kaupassa?
    Yhteiskunta
    0
    64
  9. Antamisen ihanuus

Olin talvisessa Lapissa autoilemassa ja lähestyin Rovaniemeä pohjoisesta päin. Olin pienen ja vähän isommankin tauon tar
    Sinkut
    1
    63
  10. Matador, osa 2

Saavuin kohteeseen taksilla, ja Kaisuli odotti pihalla. ”Tervetuloa”, hän sanoi iloiseen tapaansa ja lisäsi, ”kierrellää
    Jatkonovellit
    0
    63
  11. Moosecow ja Viiltäjä-Jack, osa 2

Edelleen lordi jatkoi: ”Herra Rhythmic, osa teatteriseurueesta palasi takaisin Oxfordiin, matkustakaa sinne, ottakaa sel
    Kirjallisuus
    0
    62
  12. Elämän maku

Aukaisin kaappini jäisen, otin oluen hileisen, kaadoin lasiin korkeaan. Juomistani ensimmäinen, sen vaikutus on vähäine
    Runot
    0
    61
  13. Avaimet_tulkintaan

Unet eivät ikinä viittaa todellisiin tapahtumiin. Ne eivät ikinä viittää tuleviin taikka menneisiin. Kuolleet siellut
    1
    61
  14. Agentit Dana ja Fox, osa 2

Ulkona etsin katseellani Mulkowalskin autoa, en tiennyt millaisella hän ajoi. Yhden auton sisällä näkyi liikettä ja lähd
    Jatkonovellit
    0
    59
  15. Sinkku, ryhdy muusikoksi. Saat naisia.

Olen tässä aloitellessani soittotaidoltani vielä lapsenkengissä, mutta rakastan haasteita. Eivätköhän kielet ala pian ta
    Sinkut
    18
    58
  16. Pizzaa ja geenejä

Konstailemattomana ruokana pizza sopii luonteeltaan varsin monenlaiseen nälkään niin töissä, pikkujuhlissa kuin vapaa-aj
    Pizza
    0
    57
  17. Kummitustalot ja muut sellaiset ilmiöt

Minua nämä ilmiöt ovat kiehtoneet lapsesta saakka. Rakastan yöpymisiä hautausmailla ja niiden liepeillä. Teen ne aina a
    Kummittelu
    4
    56
  18. Tri Google

En mitenkään yritä väheksyä terveyskeskus- tai koululääkäreitä, mutta nykyisen pikaisen terveydenhoidon aikana pidän jok
    Yleistä terveydestä
    1
    55
  19. Kohtaus kuivaushuoneessa

Kohta on ylänaapurin, kiimaa tihkuvan tyttelin, viikottainen pyykkivuoro. Kuivumaan jäi pikkuhousut. Mies pikkupöksyt
    Viihde ja kulttuuri
    0
    54
  20. Turmiolan tikittävä pommi

Muutin vuosia sitten tietyssä tarkoituksessa toiselle paikkakunnalle, missä jouduin viettämään noin puolet vuodesta yksi
    Päihteet
    0
    54