Vapaa kuvaus

Aloituksia

135

Kommenttia

5094

1. Monenlaisia profetioita

Minä olen vain pieni ihminen, mutta olen aina käsittänyt profetiat mediatapahtumiksi. Tyyliin tiedoksi annetaan kaikelle
    Profetiat
    0
    27
  2. eläinoikeusmies

Eläinten oikeudet ja hyvinvointi ovat aina olleet lähellä sydäntäni. Voimme varmasti kaikki olla yhtä mieltä, että niide
    Laki
    2
    26
  3. Sinkkuus, syy vaiko seuraus?

Olen aina pitänyt erämaista, retkeilystä ja vaeltamisesta erämaissa siinä määrin kuin se kotimaan kamaralla on ollut mah
    Sinkut
    2
    26
  4. Lohtua karanteenissa oleville

Tässä olisi koskettava laulu karanteenissa olevilla ja sen uhan alla oleville. Kyseisen laulun tekijä lienee itsekin oll
    Sinkut
    6
    26
  5. Polttomoottoreiden kieltäminen

Tämä aloitus oli tarkoitettu kommentiksi keskusteluun, mikä jostain syystä katosi kommenttia kirjoittaessani. Kommenttin
    Politiikka
    0
    25
  6. Hyvä isäntä

Rakastan unia ja niiden tapaa esittää asioita. Todellisuudellakin on hyvät puolensa, mutta siinä ei ole sitä rehellisyyt
    Unien tulkinta
    1
    24
  7. Yhteiskunta porton syleilyssä

Sääliksi käy Irakilaispojat. Täällä heitä odottaa vain kiimaisten nyfmovalaiden kylttymättömät himot. Nämä sairaat seire
    Yhteiskunta
    1
    23
  8. Muuttopainetta

Eurooppaan ja Suomeen tulevat kulkijat ovat pääosin Irakista, Somaliasta ja Syyriasta. Näiden maiden yhteenlaskettu väki
    Maahanmuutto
    1
    23
  9. Ilmastopäästöistä, niin kuin niistä ei olisi jo riittävästi sanottu.

Ilmastohysteria on kaiken mediarummutuksen jälkeen hyvin ymmärrettävää varsinkin nuorten keskuudessa. Päästöt pitäisi sa
    Maailman menoa
    0
    23
  10. Suomen ja Viron symbioosi

Otsikon mukaisesti Suomen ja Viron symbioosi toimii siten, että virolainen halpatyövoima polkee palkat Suomessa ja syrjä
    Yhteiskunta
    0
    22
  11. tarina ja kokemus

Lähdin Helsingistä ja tavoitteenani oli ajaa koko Skandinavian halki parisssa vuorokaudessa. Maisemat olivat syksyisiä k
    Rajatieto
    0
    21
  12. EU ja hyvinvointi

EU:n peruspilarina ovat pääomien, ihmisten ja tavaroiden vapaa liikkuvuus. Tämä tarkoittaa useassa tapauksessa, että pää
    Maailman menoa
    3
    20
  13. Babylonin portto

Sääliksi käy Irakilaispojat. Täällä heitä odottaa vain kiimaisten nyfmovalaiden kylttymättömät himot. Nämä sairaat seire
    Yhteiskunta
    0
    19
  14. Ihme juttuja

Vituttaa varmaan. Minä en hiljentynyt. Olen vielä täällä. Seuraavaksi voitte tulla oven taakse ja poistaa minut henkilö
    Yhteiskunta
    0
    19
  15. Komeus ja häirintä

Komeudesta voi joskus olla etua, mutta sen aiheuttamat haitat tekevät elämästä helposti sietämättömän. Hankaluuksia aihe
    Yhteiskunta
    0
    18