Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hessuhalonen
profiilit
hessuhalonen
hessuhalonen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lapsen hoitaminen ja kasvattaminen on kovaa työtä. Siitä on glamour kaukana. Koeta jaksaa.
21.08.2014 15:44
Ne mainitsemasi kasvattamani lapset ovat työssä,hyvin koulutettuina eivätkä ruikukuta kuten sinä. Heitä säälin koska he joutuvat elämään kaltaisesi todella kipeitten ihmisten kanssa ja elättämään teidät hautaan saakka.
08.01.2011 14:15
On se niin väärin kun sulla menee noin huonosti.
Kun minä kävin kansakoulua hiihdin kymmenen kilometriä umpihangessa talvisin kouluun,EI ollut koulukuljetusta.
Kun menein opiskelemaan EI ollut opintotukea,EI asuntotukea,EI opikelija-asuntoja vaan asuin alivuokralaisena ahneitten kaupunkilaisten nurkissa,asunnossa Ei saanut laittaa ruokaa,vessaa sai käyttää päiväsaikaan.
Otin lainaa ja tein töitä että elin.
Kun lapseni syntyivät EI ollut kotihoidontukea ,äitiysloma oli 6 kk.
EN saanut kunnallista päivähoitopaikkaa lapsillemme koska olimme avioliitossa,maksoimme lasten hoidosta milloin kenellekin suuria summia.
Kävin ulkomailla Ruotsissa 25 vuotiaana ensimmäisen kerran,EI ollut rahaa matkustaa.
Koskaan EN ole asunut yhteiskunnan rahoittamassa asunnossa ja kuluttanut veronmaksajien rahoja asumiseeni.
VEROJA olen maksanut kuuliaisesti ja elättänyt satoja muita ihmisiä,kaltaisiasi luusereita myös. Maksanut teidän opintojanne, kotihoidontukianne lapsilisiänne ja asumistukianne.
Mutta olen onnellinen ja aion nauttia elämästäni täysillä sittenkin kun joskus pääsen eläkkeelle.
Pohjoismaisessa demokratiassa me autammemme vuorollamme toisiamme,olen maksanut sinulle että sinä vuorostasi annat minulle kun siirryn työelämästä syrjään,eikö niin.
Onnea tulevaisuuteesi,muista että katkeruus sairastuttaa ihmisen mielen.
K
08.01.2011 09:26
Olet pahan tekosi sovittanut ja joskus on viisainta olla kertomatta kaikkea edes perheelleen.
Mielestäni voit jatkaa elämääsi puhtaalta pöydältä. Anna itsellesi anteeksi.
Tietenkin teko on mielessäsi koko loppuelämän koska olet tunteva ihminen.
Tee elämässäsi hyviä tekoja tasapainottamaan menneisyyttäsi.
Koskaan ei voi tietää mitä elämä meille itsekullekin eteen heittää. Voimia sinulle.
10.09.2010 14:33
1 / 1