Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Ei se nyt ihan niin yksinkertaista ole. Mielen tuotoksia ovat "valistuneenkin" puheet.

Miten sen nyt ottaa?
    Mielen kautta se Jumalakin puhuu, vai pitääkö sanoa että mieleen. Mieli on se väline joka käyttää kehoa. Tuskin siinä uskonnollisuutta tai henkkareita- passia kysellään. Jotkut ovat antaneet opetta itsensä erityiseksi kuuntelemaan Jumalaa. Siitä väistämättä seuraa että on kehitettävä jotain erityistä sanomaa jotta olisi uskottava muiden silmissä omistaessaan jotain "uskomatonta" Jumalan totuutta.

Jotkut sanovat että aivot kehittävät jotakin mutta minusta aivoilla muutetaan mielessä esiintyvät oivallukset kehon toiminnaksi.
    Sitten on päätetty että jotkut mielen tuotokset hyväksytään Jumalan puheeksi ja tässä sitä nyt sitten pähkäillään?
  2. Minä olen lähtenyt vieraantumaan jo muinoin ev.lut käsityksestä eniten siksi että ei voi olla totta että jumala joka on ainoastaan rakkaus voi tappaa oman poikansa jotta minä pelastuisin.
    Siitä sen ajatuksen tuomasta mielettömästä syyllisyyden ja pelon ilmapiiristä jouduin päättelemään että jumala eli Luoja kaikkeuden Lähde on tietoinen myös minun tuskastani joten pitäköön huolen luodustaan niin kuin parhaaksi näkee. Ei ole mitään väliä onko hän olemassa vai olemattomassa, ainut merkitys on sillä kuinka minä opin rakastamaan, koska jokainen ajattelija pakostakin ymmärtää että niin metsä vastaa kuin huudetaan joten vain rakastamalla saan rakkautta eli hyvinvointia.... ITSELLENI

Onhan myös UT.n todistus rakasta itseäsi, vaikka kuinka piilotellaan että vain lähimmäistä ja jumalaa????

Ensin kuvittelin rakkaudeksi kiintymystä toiseen ihmiseen, nykyisin ymmärrän että yhtä tärkeätä on rakastaa itseä jo siksikin kun itseni kanssa elän ja "kuolen" koko elämäni. Ystävät tulee ja menee...
    Sitten oli se Voitto Viro Lauttasaaren kirkkoherra joka jo 1957 vuonna meni ruotsalaisen meedion puheille nauhurin kanssa kuulemaan mitä, muuntuneessa tietoisuuden tilassa oleva mieli eli meedio puhelee. Olen rakastanut itseäni niin paljon että olen myös kuunnellut muitakin Lähteitä kuin ev.lut tai jehovantodistajia.

lopetan ettei lukija pitkästy. Kirjoja Vihkimys Elisabeth Haich, Sinuhe Mika Valtari sitten useita näitä uudempia kuten J.R Stone Sielu psykologia, Eileen Caddy Ovi sisimpään. jne. vain muutamia mainitakseni
    Nykyisin olen tutkimassa Ihmeiden oppikurssia.