Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
strap_on_naista
profiilit
strap_on_naista
strap_on_naista
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
73
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lelut on ihanaa vaihtelua ja tietysti vaatii myös luottamusta kumppania kohtaan jos antaa laittaa tapin pyllyyn. Siinä kun kumppanilla pitää olla malttia ettei satuta toista liian nopealla laittamisella. Ja onhan se seksikästä kun takaa päin rakastellessa naisen pyllyssä on tappi paikoillaan.
13.04.2024 15:23
On aivan mahtavaa saada naiselta strap on dildoa ja olen monesti saanutkin. Sitä voisi hieman alustaa että nainen vaatisi että miehen pitäisi laittaa ensin anustappi pyllyyn ja sitten vaikka kauppaan. Ja kaupan jälkeen tappi pois ja dildo sisään. Tuollainen olisi parisuhteessa kivaa touhua..
07.04.2024 20:56
Sukkahousuilla+tai+ilman,+molemmat+kelpaavat+ja+erittäin+mielelläni+nuolen.
30.11.2019 21:42
Juurikin+näin..+Vanhempia+naisia+muka+löytyisi,+mutta+tosiasiassa+ei+ainakaan+näiltä+sivuilta.++Mutta+niinhän+se+on+aina,+kysyntä+ja+tarjonta+ei+kohtaa.
27.11.2019 21:25
Naisia+on+erilaisia+ja+varmaan+on+yhtä+paljon+mieltymyksiä,+mutta+miten+yleensä+naiset,+pidättekö+siitä+että+mies+nuolee?++Kiusoittelee+ja+lopuksi+nuolee+orgasmin?+Itse+miehenä+nautin+siitä+suuresti+kun+saa+naista+kiusata+ja+nuolla+hänelle+orgasmin.+Mitä+kosteampi,+sitä+parempi..+Nam!
25.11.2019 20:47
Olisi+mahtavaa+jos+saisi+nuolla+naiselle+orgasmin.+Se+on+varsinkin+kiihoittavaa+kun+nainen+istuu+kevyesti+kasvoille+ja+häntä+saa+nuolla+ja+itse+saan+kaikki+kiimalimat+suuhuni!+Nam!
24.11.2019 21:59
Joskus+takavuosina+minulla+oli+juuri+tuollainen+suhde+parikymmentä+vuotta+vanhempaan+naiseen.+Kumpikin+vapaita+joten+ei+tarvinnut+pelätä+mitään+ja+seksi+oli+ihanaa+ja+monipuolista.++Sitä+kesti+monta+monta+vuotta+mutta+aikansa+kutakin..++Olisi+taas+mahtavaa+löytää+vanhempi+nainen+jota+saisi+"kiusata"+oikein+kunnolla.+;o)+
Ikää+on+itselle+kertynyt+pikkasen+päälle+40v+ja+pääkaupungin+suunnilta+olisi+kiva+löytää+tuollainen+mukava,+vanhempi+nainen..
24.11.2019 20:30
:o)+Tämä+on+juuri+sitä+"rasismia"+mitä+tässä+yhteiskunnassa+harrastetaan.+Vaikka+avoimeen+työpaikkaan+olisi+pätevä+hakija,+mutta+jos+hänellä+on+ulkomaalainen+nimi,+niin+häntä+ei+sen+takia+valita..+Monissa+paikoissa+mietitään+anonyymejä+hakemuksia+jotta+työpaikkojen+hakeminen+olisi+kaikille+tasavertaista.+Noh,+mutta+en+minä+tässä+mitään+menetä..
24.11.2019 18:32
Mielelläni+kuulisin+tarinasi+tarkemmin..+Osa+miehistä+on+täysiä+mulkkuja,+hienoja+ja+ujoja+miehiä+löytyy,+mutta+he+eivät+pidä+itsestään+meteliä.+Suulaat+ja+naisia+naurattavat+miehet+saavat+aina+naiset+ujon+miehen+edestä..++Kuten+tuolla+ylempänä+kirjoitin,+myös+miehillä+on+suuria+tunteita+ja+matka+sydämeen+on+joskus+pitkä.
24.11.2019 17:24
Syitä+on+varmaan+yhtä+paljon+kuin+on+ihmisiä..+Yksi+on+oman+elämän+hallinta.+Jos+mies+on+työelämässä+ja+yrittää+elää+järkevästi+tuloillaan+ja+nainen+elää+yli+varojensa+niin+itse+en+ainakaan+mitään+vakavaa+suhdetta+tuollaisen+naisen+kanssa+haluaisi.++Tiedän+että+on+naisia+jotka+eivät+välttämättä+halua+käydä+töissä+ja+räpyttelevät+vain+silmäripsiään+ja+odottavat+että+mies+hoitaa+koko+taloudellisen+toimeentulon.+Ehkä+se+on+joskus+ollut+tasa-arvoa+mutta+ehkä+ei+enää+nykyään.+Tai+riippuu+miehen+tuloista..++Oman+elämän+henkinen+ja+fyysinen+hallinta..+Olisi+kiva+kuulla+aloittajan+elämästä+ja+sen+hallinnasta+enemmän+niin+voisi+ehkä+kertoa+siitä+jotain..
17.11.2019 22:00
On+todella+ihanaa+kun+nainen+istuu+naamalle+ja+saa+nuolla+hänelle+orgasmin.+Mahtavaa+saada+kiimalimat+suuhun..+Nam!
17.11.2019 21:43
Kaltaisesi+naisen+kun+vielä+jostain+löytäisi..++Muille+naisille+vinkkinä+että+jos+mies+kinuaa+naiselta+peppua,+niin+tottakai+miehen+pitää+myös+antaa+naiselle+sitä+tasapuolisesti..
13.11.2019 11:37
Mieluummin+koru+pillussa+kuin+naamassa.+Pillukoru+kiihoittaa+ainakin+minua+enemmän++kuin+naamassa+oleva+niitti.
10.11.2019 22:18
Vaikea+sanoa+kun+en+tunne+sinua.+Meitä+on+moneen+junaan,+niin+miehiä+kuin+naisiakin.+Jokaisella+on+oma+luonne,+ulkonäköön+ihastutaan,+luonteeseen+rakastutaan.+Jos+toinen+on+varattu,+niin+sitten+ymmärrän+miksei+parisuhde+kiinnosta,+Itseä+kiinnostaa+naisessa+luonne,+hänen+vapaa-aikansa,+baarielämä,+arvot.+Se,+miten+hän+ajattelee+toisista+ihmisistä+ja+varsinkin+kohtelee+heitä.++Itse+haluan+tutustua+naiseen+kiireettä,+aikaa+käyttäen.+Naiset+eivät+yleensä+ymmärrä+minkälaista+on+elää+miehenä+suurien+tunteiden+kanssa.+Kun+omaa+herkän+sydämen+ja+sitä+on+aikoinaan+satutettu,+niin+sen+sisimpään+pääseminen+on+nykyään+pitkä+matka+eikä+moni+nainen+jaksa+sitä+matkaa+taivaltaa.+Olen+yrittänyt+olla+Ystävä+kaksisuuntaista+mielialahäiriötä+sairastavalle+naiselle,+mutta+se+taival+on+itselle+liian+rankka,+tuntuu+että+sitä+itse+vajoaa+suohon.++Tiedän+että+elämässä+jää+paljon+saavuttamatta+kun+ei+heti+uskalla+avata+sydäntään,+mutta+kun+tuntee+itsensä+niin+miksi+satuttaa+itseään?+Joskus+kun+olen+ihan+oikeasti+rakastunut+ja+siitä+saanut+näpeilleni,+niin+sen+jälkeen+on+menty+yli+vuosi+pohjamudissa+ennen+kuin+olen+päässyt+takaisin+jaloilleni.+Toisille+uuden+suhteen+aloittaminen+on+mahdollista+vaikka+seuraavana+päivänä,+mutta+ei+minulle.+Kuten+sanottu,+olemme+kaikki+erilaisia,+mutta+tuntematta+toista+ihmistä,+on+vaikea+kertoa+syytä.
09.11.2019 22:05
Eikös+siitä+tule+aika+hölmö+fiilis??+Suu+auki+ihmettelet+että+miten+siinä+nyt+näin+kävinkään,+ihan+kuin+toinen+lukisi+sinun+ajatuksesi??+Se+on+niitä+hetkiä+kun+huomaat+ettet+ilman+toista+voi+elää..
26.01.2019 19:48
Ja+jos+nimimerkki+on+vielä+misspönttöuuni+ja+profiilikuvassa+on+siili,+niin+tälläinen+ihminen+ei+voi+olla+mitään+muuta+kuin+läpeensä+hyvä+ja+ihana+ihminen!
26.01.2019 19:21
Kyllähän+elämä+toisen+ihmisen+kanssa+on+ihanaa,+kun+vain+on+oikea+sävel+ja+samat+ajatukset.+Aikoinaan++tapasin+yhden+mukavan+naisen+jonka+kanssa+keskustelu+oli+kuin+Aku+Ankasta,+silloin+kun+hänen+veljenpoikansa+keskustelevet,+Toinen+jatkoi+toisen+lausetta..+Se+oli+epätodellista..+Sitä+ei+voinut+käsittää+miten+toinen+voi+ajatella+samalla+taajuudella.+
Mutta+sitten+on+myös+tavannut+naisia+joiden+kanssa+ei+ole+ollut+tälläistä+yhteyttä.+Moniongelmaisen+ihmisen+perässä+vetäminen+on+raskasta+ja+siinä+hukkaa+oman+elämänsä,+sitä+vaihtoehtoa+en+suosittele.+Jos+löytää+tälläisen+moniongelmaisen+ihmisen,+pystyy+hyvin+elämään+ilman+naista/miestä.+Mutta+jos+löydät+itsesi+täydellisen+puolikkaan,+et+voi+elää+ilman+toista.
26.01.2019 19:12
En+usko+että+nainen+tarvitsee+miestä+mihinkään.+Sama+se+on+toisinpäin..+Nuoruudessa+haaveilin+perheestä,+kolmesta+lapsesta,+farmariautosta+ja+omakotitalosta.++Silloin+ei+löytynyt+yhtään+naista+jolla+olisi+ollut+sama+unelma+SEKÄ+olisi+ollut+henkisesti+kypsä+tähän+haaveeseen.+Tapaamani+naiset+halusivat+viettää+nuoruutta,+lentää+baarista+toiseen.
Nyt+15-20+vuotta+myöhemmin+kaikki+tapaamani+naiset+ovat+lapsensa+jo+hankkineet+ja+haluavat+elää+nuoruutta+joka+heillä+jäi+kokematta+kun+perhe-elämä+sotki+nuoruuden.+Eli+en+ole+löytänyt+naiselle+käyttöä+joten+tuskin+nainenkaan+tarvitsee+miestä+mihinkään.+Tietty,+olisihan+se+vanhana+kiva+jutella+(ja+kinata)+jonkun+kanssa+mutta+näillä+korteilla+mennään.
26.01.2019 18:25
Mistäpäin+keskustelun+aloittaja+etsii+seuraa+ja+minkä+ikäinen+hän+on?
23.01.2019 18:46
Itse+kun+taas+olen+etsinyt+seuraa+naisesta,+niin+aina+halutaan+heti+naimisiin+eikä+avoin+seksisuhde+koskaan+kelpaa.+Mistä+löytää+aloittajan+kaltaisen+naisen?+Vai+pitääkö+miehen+olla+uberkomea?
23.01.2019 16:38
1 / 4