Poikaystävä haluaa et panen häntä sträppärillä. Siitä ei näin naisena taida itelle kovin paljoa fyysistä hupia irrota, mut toki kokeillaan kun hän haluaa. Peppujuttuja on kyl ahkerasti aina harrastettu, mut strap-on ihan uus juttu itelle. Kokemuksia, vinkkejä jne ois kiva kuulla?
Strap-on kokemuksia?
12
2288
Vastaukset
- Anonyymi
Sträpäreitä löytyy myös sellaisia, joissa naisille on ollut oma vastakappale. Meillä on ollut sellainen, tykkäsin naisena kovasti! :)
- Anonyymi
Löytyy myös sellaisia sträppejä joihin saa pienen vibran harnesissa olevaan pieneen taskuun joka sitten klitan kohdilta hieroskelee kun nainen ukkoaan nai ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy myös sellaisia sträppejä joihin saa pienen vibran harnesissa olevaan pieneen taskuun joka sitten klitan kohdilta hieroskelee kun nainen ukkoaan nai ;)
Suurkiitos vinkeistä!! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurkiitos vinkeistä!! :)
Ole hyvä ja oikein antoisia ukon naimishetkiä ;) Kaikki naiset kun eivät ole kaltaisiasi, ennakkoluulottimia nautiskelijoita ja kokeilijoita...
- Anonyymi
Kyllä.
Tämä on ehkä paras mahdollinen, löytyy jopa vibraattorit molempiin dildoihin erikseen.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Strap-on/double-delight-strap-on
Kaltaisesi naisen kun vielä jostain löytäisi.. Muille naisille vinkkinä että jos mies kinuaa naiselta peppua, niin tottakai miehen pitää myös antaa naiselle sitä tasapuolisesti..
- Anonyymi
En ole koskaan kokeillut, mutta voisi olla kiihottavaa... antaa miehelle sitä mitä itse saa..
- Anonyymi
Sellainen hihnaton malli, joka pysyy paikallaan ihan itsekseen. Käytännössä se menee niin, että ensin hieroskelen miehen peräaukkoa ja venyttelen, että se vähän rentoutuu ja sitten työnnän dildon sisään. Kun se on paikallaan, asettelen sen oman pääni sisälleni ja keskityn pelkästään omaan nautintooni. Mies saa siinä kyllä omansa.
- Anonyymi
Naisystäväni panee minua perseeseeni strap on:lla.
Ensin hän venyttelee pano-reikääni ja työntää dildon sisääni. Odottelen kyrpä pepussani kun naisystäväni panee oman osan dildosta sisäänsä ja ottaa pano-asennon.
Olemme sopineet, että naisystäväni keskittyy vain omaan nautintoonsa.
Molemmista on luonnollista, että naisystäväni panee minua perseeseeni. - Anonyymi
on maailman vaikein nainen löytaa strap on mimmi
- Anonyymi
Kyllä niitä löytyy, pitää vain uskaltaa kysyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä löytyy, pitää vain uskaltaa kysyä.
Mutta ei ehkä ekoilla treffeillä kannata kysyä vielä...
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496435Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562737Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841175
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.901160Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611103- 891090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2801084- 71985
- 229870