Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

211

1. Höpsis. Kysehän oli siitä kuka perii lapsettoman lapsen. Eiköhän se mene niin että omat vanhemmat perii puoliksi (olettaen ettei lapsella ole vihittyä puolisoa tai testamenttia). Tietysti jos toinen tai molemmat vanhemmat ovat kuolleet, tulee sisarukset jaolle, Myös sisarpuolet.
    Itse olen varautunut asiaan siten että jos lapseni kuolee ilman rintaperillistä, niin minun jälkeeni jäänyt omaisuus jakautuu tasan muiden lasteni kesken. Ex-puolisollani tai mahdollisesti hänen muilla lapsillaan ei ole minulta lapselleni tulevaan perintöön mitään asiaa. Tietenkään en pysty vaikuttamaan lapseni itse hankkimaan omaisuuteen ja sehän onkin hänen asiansa.
  2. Eiköhän Marevan-lääkityksenkin kanssa voi syödä ihan normaalin ruokapalvelun annoksen. Niissä ei niin suuria määriä ole ns. huomioitavia ruoka-aineita. Kuten vihreää (pinaatti, herne, salaatti esim.) tai vaikkapa mustaviinimarjaa. Sitä paitsi jos syö säännöllisesti runsaamminkin ko. ruokia niin sehän näkyy verikokeissa ja lääkitys on sen mukainen. Vältettävä vaan suuria vaihteluja. Ettei mätä yhtenä päivänä kiloa mustaherukoita.