Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
B.Borg
profiilit
B.Borg
B.Borg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
214
Kommenttia
326
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oikaisu:Jostain+syystä+kirjoitin+"tankkauskone"+jostain+syystä+vaikka+pitää+olla+"vakoilukone"
08.07.2017 22:11
Nyt+julkisuuteen+päästettyjen+arkistojen+joukossa+löytyy+myös+aikaisemmin+Rendleshamiin+liittyvä+salainen+ollut+muistio+jossa+todetaan+mm."+...että+näyttää+varmalta+että+jotakin+hyvin+merkillistä+tapahtui".+(Puolustusministeriön+muistio+1995,+"Salainen+vain+UK+silmille+A,kappale+12".
(.+...+There+seems+no+doubt+that+something+very+strange+occurred...+"+(Ministry+of+Defence+"Secret+UK+Eyes+A"+memo+from+1995,+para+12).+)
27.06.2017 23:27
Meinasin+melkein+unohtaa+että+onhan+tuo+oma+havaintoni+mukana+myös+SUTin+Havaintotietokannassa+numerolla+773.
27.06.2017 02:08
Olen+aina+ollut+erittäin+kiinnostunut+kaikenlaisista+laitteista+ja+koneista+ja+kulkuneuvoista.
Tähän+liittyen+harrastin+nuorempana+aktiivisesti+lentokoneita+ja+osasin+tietyssä+vaiheessa+enemmän+tai+vähemmän++ulkoa+kaikki+Observer's+Book+of+Aircraft-nimisessä+teoksessa+listatut+lentokoneet+ja+helikopterit.+Tuttavan+kanssa+pyörittiin+taivaalla+Cessna-koneessa+lukuisia+kertoja+ja+pääsinpä+Finnairin+ensimmäiseen+DC-8-koneeseen+tutustumislennolle+kun+se+saapui+Suomeen+ensimmäisen+kerran.
Myöhemmin+olen+lentänyt+paljonkin+sekä+Suomessa+että+ulkomailla+ja+edelleen+tarkkailen+rutiininomaisesti+taivasta.
Silti+en+ole+tähän+päiväänkään+pystynyt+tunnistamaan+sitä+mustaa+palloa+jonka+näin+Helsingin+Hakaniemessä+7.6.2005.
Sattumalta+tästä+havainnostani+on+taas+juttua+Uforaportti+22-23-kirjassa+sivuilla+58-63.
Tätä+havaintoani+on+yritetty+selittää+ties+millä+selityksellä+joista+ei+yksikään+ole+vielä+kelvannut+ainakaan+minulle.
Joku+vuosi+sitten+Helsingin+Ufopiiriin+tuli+minulle+vieras+mies+joka+kertoi+nähneensä+vaimonsa+kanssa+mustan+pallon+Hakaniemen+yllä+Vuosaaresta+käsin+ja+tajusin+että+he+olivat+ilmeisesti+nähneet+saman+kuin+minä.
Sovittiin+että+mies+lähettää+minulle+tarkan+havaintoilmoituksen+jota+hän+ei+milloinkaan+kuitenkaan+tehnyt.
Koska+mies+oli+luvannut+ottaa+minuun+yhteyttä+niin+minä+en+ollut+ottanut+hänen+yhteystietonsa+joten+en+löytänyt+myöhemmin+tätä+miestä+uudelleen+vaikka+aktiivisesti+yritin.
27.06.2017 01:56
Tuosta+viimeisestä+viestistä+saa+helposti+sen+käsityksen+että+tuo+Leirin+haastattelu+on+tehty+tänä+vuonna,+eli+2017.
Kuitenkin+Leir+kuoli+jo+14.3.2014+eli+yli+3+vuotta+sitten.
25.06.2017 15:42
En+nyt+keksi+tähän+hätään+mitä+minun+nyt+pitäisi+sanoa.+Juuri+tuo+juttu+on+se+jota+peräänkuulutin.+Mistä+se+nyt+sukeltaa+esille+on+mysteeri+minulle.
19.06.2017 15:45
No,+en+minä+viitsi+yrittää+kuudetta+kertaa.
Täytyy+vaan+sanoa+että+tämän+foorumin+lukijat+eivät+saa+tietää+ainakaan+tätä+kautta+mitä+mieltä+Richard+Haines+ja+Thomas+Bullard+nykyisin+ovat+ufoilmiöstä.
Harmi.
10.06.2017 15:13
Onnittelut+nimimerkille+"NeOvatJoukossamme"+siitä+että+hän+löysi+tämän+tuoreen+Bigelowin+haastattelun.
Minun+oli+itse+katsottava+tuo+haastattelu+kokonaisuudessaan+ennekuin+uskoin+että+se+oli+todellinen.
Asia+on+nimittäin+sillä+tavalla+että+Skinwalker-karjatilan+tiimoilta+lähtien+on+yritetty+saada+Bigelowia+kertomaan+mitä+hän+tietää+ufoista,+eikä+kukaan+ole+onnistunut+siinä+ennenkuin+nyt.
Mm.+Jesse+Ventura+yritti+turhaan+ohjelmassaan+saada+Bigelowia+kertomaan+Skinwalkerin+tapauksista..
Itsekin+olen+jo+vuosia++tarkkaan+kuunnellut+ja+yrittänyt+analysoida+kaikki+mitä+Bigelow+sanoo+yrittäessäni+keksiä+mitä+mieltä+hän+on+asioista.
Olenhan+kirjoittanut+kokonaisen+kirjasen+tuosta+Skinwalkerin+karjatilasta.
Kun+Bigelow+nyt+sanoo+mitä+sanoo+tässä+60++haastattelussa+niin+se+edustaa+erästä+merkkipaalua+ufologian+historiassa.
Tässä+on+tuo+varsinainen+haastattelu:
http://www.cbsnews.com/videos/life-in-outer-space/
31.05.2017 15:41
1.Vaikka+Lovekin+puhuu+haastattelussa+Blue+Bookista+niin+ei+edes+hän+itse+väitä+että+olisi+ollut+mukana+millään+tavalla+Blue+Bookissa.
Haastattelussa+näytetyt+tilastot+löytyy+myös+esim.+omista+kirjoistani.
2.Amerikkalainen+tutkija+Kevin+Randle+on+tutkinut+oliko+Lovekin+USA:n+armeijassa+palvellut+prikaatikenraali+tai+ei.
Randlelle+selviää+ettei+Lovekin+ole+milloinkaan+ollut+kenraali+armeijassa+tai+edes+kansalliskaartissa+vaan+on+ollut+jäsenenä+North+Carolina+State+Guard+Associationissa+joka+oli(on)+eräänlainen+vapaaehtoinen+pelastusorganisaatio+joka+
toimi+hätätilanteissa.:
http://kevinrandle.blogspot.fi/2006/02/lovekin-is-general-but.html
Haastattelussa+mainittuun+Eisenhowerin+aikaan+Lovekin+oli+nuori+juuri+opiskelunsa+päättänyt+nuori+mies.
28.05.2017 16:40
Joku+vuosi+sitten+SUTin+hallituksessa+oli+henkilö+jolla+oli+kiikarissa+uusi+työpaikka.+Työnantaja+kuitenkin+googlasi+ja+löysi+ko.+henkilön+SUTin+nettisivuilta.
Tulos:Työpaikka+meni+sivu+suun+ja+ko.+henkilö+pyysi+nimensä+poistamista+SUTin+nettisivuilta+joka+tapahtuikin.
Tämä+tapaus+ei+liittynyt+ollenkaan+tieteelliseen+neuvonantajaan.
15.05.2017 18:26
Merkillistä+mutta+nuo+linkit+ovat+taas+näkyvillä.Voisin+vaikka+vannoa+että+äsken+niitä+ei+enää+ollut....Kummallista.
27.04.2017 16:12
Laitoin+aikaisemmin+tänään+tähän+ketjuun+lisää+linkkejä+ulkomaiseen+lehdistöön+jossa+kommentoitiin+tätä+uutta+vaihetta+Hessdalen-ilmiössä.
Suomi24-foorumin+täysin+älytön+robotti+on+nyt+ilmeisesti+poistanut+tämän+
viestin+jossa+nämä+norjalaiset+ja+italialaiset+kommentit.
Joka+silti+haluaa+tutustua+niihin+voi+bongata+ne+Skepsiksen+foorumilta+koska+laitoin+ne+myös+sinne.
27.04.2017 15:44
Lisää+kirjoituksia+tuosta+uudesta+Hessdalenin+valokuvasta:
http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/2017/04/26/Dette-bildet-kan-bevise-fenomenet-i-Hessdalen-14641999.ece
http://www.dagbladet.no/nyheter/har-ventet-i-nesten-to-ar-med-a-offentligjore-dette-bildet-av-det-mystiske-lysfenomenet-i-hessdalen/67520348
http://it.blastingnews.com/cronaca/2017/04/ufo-sfera-incandescente-fotografata-a-hessdalen-001653205.html
27.04.2017 11:07
Norjalaiset+tutkijat+ovat+nyt+näyttäneet+Wienin+kongressissa+uuden+valokuvan+Hessdalenin+ilmiöstä.
Erikoista+tämän+kuvan+kanssa+on+se+että+teltassa+olleet+tutkijat+näkivät+näytöiltään+ulkopuolella+olevan+valopallon+joka+oli+alle+100+metrin+etäisyydellä+teltasta.
Tutkijat+ryntäsivät+ulos+teltasta+mutta+tuolloin+ilmiö+olikin+jo+kadonnut.
Saadusta+kuvasta+näkyy+kuitenkin+että+valopallo+valaisee+alapuolellaan+olevan+maan+ja+että+valopallo+on+vain+noin+30+metrin+korkeudessa.
Täsmälleen+samalla+paikalla+on+myösd+aikaisemmin+nähty+valopalloja+ja+tästä+syystä+tutkijat+miettivät+että+ovatko+löytäneet+näiden+valopallojen+syntypaikan.:
https://www.nrk.no/trondelag/presenterte-nytt-hessdalsfenomen-pa-forskningskongress-1.13487794
26.04.2017 13:40
Lisättäköön+vielä+että+tietojeni+mukaan+SUT+ry:ssä+on+tällä+hetkellä+kolme+tohtorintason+jäsentä.+
Kahden+väitöstilaisuuksissa+olen+ollut+läsnä.
Edellämainituista+yksi+on+tekniikan+tri.
23.04.2017 00:59
Teoksessani+"+Tiedemiehet+ja+ufot"+olen+luetellut+kaikki+suomalaiset+tohtorit+ja+professorit+jotka+ovat+lausuneet+jotakin+ufoista,+puolesta+tai+vastaan.
23.04.2017 00:53
Kuten+tunnettua+niin+olen+jo+vuosia+kerännyt+suomalaisia+ufokuvia+teokseeni
+"+Outoja+kohteita+Suomen+taivaalla".
Olen+myös+analysoinut+ja+kommentoinut+noita+kuvia.
Tällä+hetkellä+tuosta+teoksesta+löytyy+228+kuvaa+ja+vanhin+niistä+on+vuodelta+1952.
Kaikkia+heijastuskuvia+en+ole+kuitenkaan++jaksanut+ottaa+mukaan+teokseen.
Tekijänoikeussyistä+noita+kuvia+ei+voi+julkaista+missä+huvittaa,+mutta+tuo+teos+on+jo+vuosia+ollut+SUT+ry:n+tutkijoiden+käytettävissä.
16.04.2017 17:23
Tullessani+SUT+ry:n+puheenjohtajaksi+vuoden+2009+alussa+ja+käydessäni+SUT+ry:n+toimistossa+Hervannassa+ensimmäisen+kerran+niin+silloiset+SUT+ry:n+toimihenkilöt+näyttivät+minulle+paksun+kirjepinon.+Kirjeet+oli+lähetetty+eräs+"tutkija".
Toimihenkilöt+kysyivät+minulta+mitä+tehdä+noille+kirjeille?
Luin+läpi+noita+kirjeitä.
Ne+olivat+tavattoman+lapsellisia,+naiiveja,+ja+"+liittyivät+"+usein++jotenkin+Suomen+ilmavoimiin.+Ne+olivat+täynnä+"salaista+"+tietoa,ja+sisälsivät+runsaasti+uhkauksia+jotka+kohdistuivat+SUT+ry:hyn+ja/tai+SUT+ry:n+toimihenkilöihin,varsinkin+erääseen+henkilöön.
Niissä+oli+paljon+juttuja+lähettäjän+salaisista+ja+uusista+"tutkimuksista"+jotka+olivat+niin+salaisia+ettei+lähettäjä+voinut+kertoa+tarkemmin+niistä.
Kirjeet+olivat+sen+tasoisia+että+käskin+heittää+ne+kaikki+roskiin+mikä+tapahtuikin+ja+annoin+samalla+ohjeet+että+jos+niitä+tulee+lisää+niin+laittakoot+ne+suoraan+roskiin+nekin.
Täysin+ala-arvoista+tekstiä+ilman+päätä+tai+häntää.
Kyseinen+"ufotutkija+"+perusti+muistaakseni+myöhemmin+jossain+vaiheessa+oman+"tutkimusjärjestön"+jolla+oli+komea+nimi,mutta+tutkimuksissaan+jostain+kumman+syystä+harrasti+vain+sukellustoimintaa.
Kyseisellä+"tutkijalla"+oli+myös+monta+ammattia.Välillä+hän+oli+ollut+lentäjä+ja+välillä+rekkakuski+ja+välillä+sukeltaja,välillä+hinaajan+kapteeni,+ja+ties+mitä.
Tämä+henkilö+oli+se+jonka+piti+esiintyä+tuossa+peruutetussa+tilaisuudessa+ja+tuoda+esille+"+uusia+todisteita+"+Porin+tapauksesta.
Skepsis+kuitenkin+huomasi+sitten+jossain+vaiheessa+missä+mentiin+ja+peruutti+tilaisuuden.
Luulen+kyllä+ettei+kukaan+menettänyt+mitään+sen+takia+että+tuo+tilaisuus+peruutettiin.
Kirjeiden+tulo+SUT+ry:lle+niin+sekin+loppui+kun+niistä+ei+enää+välitetty+ollenkaan.
11.04.2017 15:49
Unohdin+kertoa+että+se+dokumenttisarja+josta+puhuin+oli+National+Geographicin+sarja+"+UFO+Europe.+Untold+Stories"+jota+on+näytetty+monellakin+kanavalla.
09.04.2017 23:33
Kerrottakoon+tässä+taas+että+vuonna+2012+National+Geographicin+filmiryhmä+oli+tulossa+Lontoosta+Suomeen+tekemään+juttua+tuosta+Porin+tapauksesta.
Olisivat+tahtoneet+käyttää+tuota+Tukevan+haastattelua+Grannin+filmistä+omassa+dokumentissaan.+Neuvottelin+varmasti+kymmenen+kertaa+Grannin+ja+Nationalin+kanssa+asiasta+mutta+Grann++vaatimalla+vaati+kaikenmaailman+selvityksiä+ja+todistuksia+ja+muistaakseni+jopa+lontoolaisen+filmiyhtiön+tilinpäätöksiä+ja+jotain+EU:n+todistuksia+ennenkuin+olisi+sallinut+tuon+haastattelun+ottamista+mukaan+Nationalin+dokumenttiin.+Kyllästyin+lopuksi+näihin+ikuisiin+neuvotteluihin+ja+pyysin+heitä+neuvottelemaan+suoraan+keskenään+jota+sitten+ilmeisesti+ei+tapahtunutkaan,+vaan+filmiyhtiö+lähti+sen+sijaan+Portugaliin+filmaamaan+portugalilaista+vähän+vastaavanlaista+tapausta.
Siina+samalla+sitten+olin+yhteydessä+Kuroseen+ja+tiedustelin+että+tahtooko+hän+sen+sijaan+tulla+mukaan+Nationalin+dokumenttiin?
Kysyin+Kurosen+mielipidettä+tuosta+ESS:n+lehtijutusta+johon+Kuronen+totesi+ettei+hänellä+enää+ole+mitään+lisättävää+asiaan.
Tällä+tavalla+sitten+menetettiin+mainio+tilaisuus+päästä+mukaan+Porin+tapauksella+tuohon+NG:n+dokumenttiin.
09.04.2017 23:16
9 / 17