Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Nenoniel
profiilit
Nenoniel
Nenoniel
Vapaa kuvaus
Aloituksia
23
Kommenttia
149
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
NAISET+EIVÄT+YHTÄÄN+VÄLITÄ+MINUSTA!
12.06.2018 21:43
Lähtevätkö+naiset+tässä+siitä,+että+minun+on+odotettava+parisuhdetta+poikkeuksellisen+pitkään+vai+siitä,+ettei+minun+kaltaisillani+ollenkaan+ole+oikeutta+parisuhteeseen?
12.06.2018 21:40
Eräs+nainen,+jonka+kanssa+haluaisin+seurustella,+sanoi,+että+haluaa+olla+vain+ystäväni.+Minä+sanoin+sille+naiselle,+että+nyt+on+vain+kaksi+vaihtoehtoa.+Elämässä+on+muitakin+tilanteita,+joissa+niitä+on+vain+kaksi,+joskin+noiden+tilanteiden+määrää+liioitellaan.+Minun+on+kelvattava+hänelle+kokonaan+tai+sitten+ei+ollenkaan.+Jos+en+kelpaa+seurustelemaan+hänen+kanssaan,+en+halua+olla+hänen+kanssaan+tekemisissä+ollenkaan.
Kysyin+eräältä+vanhemmalta+naiselta,+mitä+mieltä+hän+on+siitä,+että+sanoo+noin.+Hän+siihen,+että+kyllä+niin+voi+sanoa.
14.05.2018 08:41
No+onhan+ystävyyssuhteitakin+hyvä+toki+olla.+Minulla+on+niitä+jo,+tosin+voisi+niitä+olla+enemmän.+Mutta+tämä+on+eri+asia.+Mielestäni+ystävyyssuhde+ei+ole+parisuhteen+korvike+muttei+toisaalta+myöskään+päinvastoin.+Ajatuksia?
Vielä+yksi+asia:+Poistettakoon+tuo+nimimerkillä+Jaakkolei+kirjoittamani+viesti,+joka+muistuttaa+tätä+viestiä.+Sitä+kirjoittaessani+unohdin+sisäänkirjautumisen.
20.11.2017 02:05
Siis+olen+tuon+ketjun+aloittaja.
17.05.2017 06:10
Ei+pelasta+helluntailaisuus+eikä+toisaalta+
luterilaisuuskaan+vaan+usko+Jeesukseen+Kristukseen.+Ja+helluntailaisista+selvästi
suurempi+osa+Jeesukseen+uskoo+kuin+luterilaisista,+joten+helluntailaisia+
prodentuaalisesti+pelastuu+enemmän.
16.08.2016 22:20
Voisiko+joku+jossain+päin+Suomea+tavata+minut+ja+arvioida,+olenko+ihan+kelvoton+ihminen.
15.07.2016 11:51
Minkä+ikäinen+olet?
30.06.2016 20:33
En+maksa.+Mitä+tuo+on,+että+EHKÄ+annat?+Mutta+vaikka+lupaisit+varmastikin+antaa,+en+maksaisi.
30.06.2016 20:30
Toki+ystävyys+on+arvostettavaa,+mutta+ei+se+riitä+loputtomiin!+Ei+ole+mitään+pervoilua+sanoa+naiselle,+että+nyt+on+valittava+ottaako+kaikki+tai+ei+mitään,+joko+seurustelu+kanssani+ja+pyrkimys+avioliittoon+tai+sitten+ei+ystävyyttäkään.+Elämässä+on+muitakin+tilanteita,+joissa+vaihtoehtoja+on+vain+kaksi,+joskin+niiden+määrää+liioitellaan.
Jumala+auttaa+minua.+Se,+että+uskon+Häneen,+takaa,+etten+tee+itsemurhaa,+enkä+väkivaltaa+muita+kohtaan.+Ateistienkin+on+pakko+tunnustaa,+että+uskossa+on+jotain+hyvää.
Olen+kieltämättä+nyt+todella+kurjassa+mielentilassa.+Mutta+kun+saan+uskovaa+terapiaa,+uskon+paranevani+siitä.+Sitten+on+realistista,+että+joku+nainen+voisiolla+minulle+enemmänkin+kuin+ystävä.
30.06.2016 20:29
Sinä+et+nyt+ymmärrä+minua+ollenkaan.+Ei+se+pelkkä+ystävyys+riitä.+Ja+olen+valmis+enemmän+tarjoamaan+kuin+seksiä,+nimittäin+seurustelun+ja+toivottavasti+tulevaisuudessa+avioliiton.
30.06.2016 20:21
No+enhän+sitä+pyytänytkään,+mutta+tiesin+ja+tiedän,+että+se+olisi+turhaa.
Minä+tarvitsen+apua.+Ihan+oikeaa+apua,+enkä+vain+lässytystä+tästä+asiasta.+Sydämeni+itkee+asian+vuoksi+ainakin+pari+tuntia+joka+päivä,+mikä+ajaa+alkoholin+käyttöönkin.+Eikö+voisi+määrätä+tähän+lääkettä,+joka+lopettaisi+seksihalun+ja+läheisyyden+puutteen+aiheuttaman+tuskan.+Ihmisiltä,+ainakin+naisilta,+puttuu+nykyään+päästä+ruuvi,+joka+tarvitaan+siihen,m+että+pystyy+asettumaan+toisen+ihmisen+asemaan.
Fantasiana+on+muun+muassa+kerrostalon+(joskin+asukkaista+ensin+tyhjennetyn)+räjäyttäminen.+Vaikkakaan+en+aio+toteuttaa+sitä.+Se+pakottaisi+poliitikot+ajattelemaan+myös+minun+kaltaisteni+ihmisten+asioita.+Poliitikot+ovat+1900-luvun+loppukymmeninä+ja+uudella+vuosikymmeninä+yhteiskuntaamme+rakentaneet+jatkuvasti+niin+yksipuolisesti+niin+toisenlaisten+ihmisten+ehdoilla,+että+tunnen+syvästi,+etten+kuulu+2000-luvun+suomalaiseen+yhteiskuntaan.+Ymmärtääkö+kukaan?
nenoniel@luukku.com
19.06.2016 18:10
Katso toinenkin viestiketjuni:
Eräältä tuntemaltani viisikymppiseltä naiselta, joka miehensä kanssa harkitsee omakotitalon myyntiä ja muuttoa rivitaloasuntoon, kun elämäntilanne on muuttunut, kun ei ole enää kotona asuvia lapsia (talo on käynyt rakkaaksi, mutta on aika suuri kahden ihmisen asuttavaksi), kysyin, uskooko hän, että talon saisi myytyä. Siihen tämä nainen, että riippuu siitä, paljonko talolle pannaan hinnaksi.
Samoin se, saatko miehen, riippuu todennäköisesti vaatimuksistasi. Sen sijaan se, saako minun kaltaiseni mies naisen, ei juuri riipu vaatimuksista, kun valinnan tekee ensisijaisesti nainen. Ilmeisesti kukaan nainen 2000-luvun Suomessa ei huoli tällaista miestä, naisista on tullut niin hirveän vaativia.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/12777807/sosiaaliset-suhteeni-korvataan-mommoilla
En jaksa lähteä tässä ketjussa inttämään, kun saisin yhä lisää ja lisää haukkuvia ja halveksivia viestejä osakseni, lähettäkää sen sijaan sähköpostia nenoniel@luukku.com
30.05.2016 00:08
Riippunee suurestikin siitä, kuinka kranttu olet. Katso aloittamani viestiketju:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13294155/seurustelemattomuus-este
nenoniel@luukku.com
29.05.2016 23:57
Ja voisiko joku nainen "kouluttaa" minua, vaikkei itselleen minua haluaisikaan?
Minulla on vuosien takaa trauma, joka ei ole ohi vieläkään. Se johtuu siitä, että ensi treffieni jälkeen nainen sanoi, ettei enää halua kanssani olla tekemisissä, mikä johtuu kokemattomuudestan. Tuotakin tuskaa joka päivä kannan. Viime unessanikin hän oli mukana, mikä osoittaa kai, että kokemukseni oli aika karsea? Miksei hän voinut sanoa muuten, ettei tavannut minua, siis niin, ettei olisi kertonut sitä, että tuo johtuu kokemattomuudestani?
Mitä minun pitäisi tehdä? Olen aikuinen mies! Miten voisin unohtaa tuon henkilön? Ja jos en voi unohtaa, miten voisin ottaa hänelle sen asian puheeksi, kuinka paljon hänen lausuntonsa aiheuttaa minulle kärsimystä lähes joka päivä yli viiden vuoden jälkeenkin? Aika fanaatikkona voivaan kai pitää, kun olin tuolloin vasta 21-vuotias!
07.05.2016 10:49
Mutta mistä löytää sen, jolle tarjota läheisyyttä, ystävyyttä jne.?
02.05.2016 06:13
Mitä lääkettä käytit?
02.05.2016 06:11
Jonkinlainen tilastoharha lienee vuonna 2005 ollut. Ja osin surkean, omahyväisen, sisäänpäinkääntyneen Lahden propagandaa. Lahdella ei ole juurikaan mitään omaa, menestys perustuu lähinnä Helsingin läheisyyteen.
21.04.2016 02:51
No eihän sekään ole varsinaisesti väärin, ettei anna rahaa hyväntekeväisyyskeräykseen, jonka kohteena ovat oikeasti apua tarvitsevat, ei väärin, vaikka olisi upporikas. Mutta ei sellaista antamatta jättämistä pidä arvostaa.
Samoin moraalisesti, jos ei mitään uskonasioita olisi, olisi syytä auttaa sitä, joka kärsii seksittömyydestä. Ja se, että uskomattomat välinpitämättömät naiset eivät anna, koituu jopa hyväksi niille miehille, joita he siten yrittävät pitää pilkkanaan!
17.04.2016 23:59
No en minä sentään niin karsea ole, ettei minulle voisi myydäkään. Mutta en aio ostaa.
Miksi sinun täytyy väittää minua vammaisimmaksi kirjoittajaksi ja valehdella, etten voi saada maksamallakaan? Eikö sinulla ole mitään myötätuntoa eikä kykyä asettua toisen ihmisen asemaan? Korostan vielä, etten aio seksiä ostaa mutten usko,n etten voisi ostaa jos haluaisin!
15.04.2016 08:24
5 / 8