Voimat menettänyt Nenoniel kysyy

Voimani ovat aika lopussa. Voi miten toivoisin tuon ketjun poistamista ja kadun niissä olevia väkivaltajuttujani, missään niistä en ollut tosissani:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13294155/seurustelemattomuus-este

Tämä on vähän epämääräinen kysymys viestissä kysyttäväksi...

Onko lukemattomien kokemattomuutta esteenä pitävien naisten ja harvoojen sitä ei ollenkaan haittana pitävien naisten lisäksi naisia, jotka pitävät sitä haasteena mutta eivät mahdottomana voitettavaksi, voisivat tavata minut muutaman kerran, tutustua minuun siten kunnolla ja tehdä päätelmän vasta sitten, voisivat ajatella, että tuottaa se kokemattomuuteni vaikeutta, mutta kun antaa minulle aikaa jonkin verran, voin päästä yli siitä?

Väitän edelleen, että suurelta osin se, että sitä kokemattomuutta nykyään niin suurena esteenä pidetään, johtuu sitä, että hektisessä yhteiskunnassa naiset, kuten eivät ehkä miehetkään, eivät jaksa toiseen kunnolla tutustua, vaan hylkäävät automaattisest, jos heti ensi kerralla kun tapaa toisen ei toinen ihan mahtavalta vaikuta?

Toivon tapaamista mieluiten Jyväskylän, toiseksi mieluiten Tampereen, kolmanneksi mieluiten Helsingin seudulla.

nenoniel@luukku.com

1

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja voisiko joku nainen "kouluttaa" minua, vaikkei itselleen minua haluaisikaan?

Minulla on vuosien takaa trauma, joka ei ole ohi vieläkään. Se johtuu siitä, että ensi treffieni jälkeen nainen sanoi, ettei enää halua kanssani olla tekemisissä, mikä johtuu kokemattomuudestan. Tuotakin tuskaa joka päivä kannan. Viime unessanikin hän oli mukana, mikä osoittaa kai, että kokemukseni oli aika karsea? Miksei hän voinut sanoa muuten, ettei tavannut minua, siis niin, ettei olisi kertonut sitä, että tuo johtuu kokemattomuudestani?

Mitä minun pitäisi tehdä? Olen aikuinen mies! Miten voisin unohtaa tuon henkilön? Ja jos en voi unohtaa, miten voisin ottaa hänelle sen asian puheeksi, kuinka paljon hänen lausuntonsa aiheuttaa minulle kärsimystä lähes joka päivä yli viiden vuoden jälkeenkin? Aika fanaatikkona voivaan kai pitää, kun olin tuolloin vasta 21-vuotias!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4269
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1223
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      918
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      114
      855
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      837
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      826
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      789
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      773
    Aihe