Vapaa kuvaus

Aloituksia

6

Kommenttia

222

1. Toki+kaikista+asioista+voi+olla+montaa+mieltä,+mutta+siitä,+että+aiempien+viikkojen+ja+kuukausien+trollausvaihe+suomi24+kanaria+palstalla+olisi+ollut+jotenkin+myönteinen,+olen+tasan+eri+mieltä.+Tilanne+saavutti+kliimaksinsa,+kun+Antiquen+loma+alkoi+ja+hän+aloitti+paikanpäältä+raportoinnin.Kun+sama+trolli+seurasi+meitä+Annan+puolelle,+teki+Annan+Kanarian+palstan+mode+todellisen+urotyön+ja+putsasi+epäasiallisuudet,+sekä+onnistui+vielä+bannaamankin+saastan+levittäjän.+Riemukseni+olen+nyt+todennut+saman+tilanteen+Suomi24+Kanaria+palstalla,+joskin+olen+kovin+epävarma+siitä,+kuinka+kauan+tämä+tilanne+jatkuu.+Jos+se+jatkuu,+tervehdin+asiantilaa+tyytyväisenä.+Nyt+satunnaiset+asiakirjoittajat+ja+kyselijät+eivät+välttämättä+heti+poistu+lokakampanjan+pelästyttäminä.+Näin+ainakin+toivon.
  2. po.+"viestissäni"
  3. Voimakkaasti+yksinkertaistaen+voisi+sanoa,+että+vuokraan+kannattaa+varata+vähintään+tonni+per+kuukausi,+jos+arvostaa+tilaa+ja+laatua.+Vaikka+hinta+pitemmässä+sopparissa+laskee,+niin+vaatimustaso+nousee.+Siten+3+kk++ja+sen+neljätonnia+realisoituu.+Hinta+jopa+puolittuu,+kun+hyväksyy+sijainnin+sieltä+”keskellä+ei+mitään”.Siksi+porukkavuokraus+on+yks+muoto.+Se+laskee+kuluja+per+nuppi,+mutta+vähentää+yksityisyyden+rauhaa.+Joku+laskee+siihen+laskee+vielä+kotimaan+tyhjänä+seisovien+kämppien+kulut+ja+saa+elämisen+kustannukset+kovin+kohtuuttomiksi.+Eläkeläisen+tuleekin+aina+muistaa,+ettei+käärinliinoissa+ole+taskuja.Tota+pesämuna-ajattelua+PdlC:n+kämpissä+pohtisin+tarkasti.+Potentiaali+Euroopassa+on+toki+posketon,+mutta+tarjonta+kasvaa+myös.+En+tietenkään+usko,+että+hinnat+laskisi+merkittävästi,+mutta+kun+huomioi+tulevaisuuden+myyntikulut+ja+verot+niin...Jahtasin+aiemmin+La+Paz’sta+,+saksalaisille+rakennetusta,+apartementos-kohteesta+riittävän+kokosta+kämppää+ja+siitä+suoraan+tekstiä:We+are+interested+to+rent+an+apartment+with+2+bedrooms,+at+least+3+months,+but+also+4+months.+You+wrote+3+months,+all+inclusive,+800+euros+per+month+and+4+months+750+euros+per+month.Sekin+olisi+ollut+siis+ihan+ok+kämppä,+mutta+taktista+vedätystä+mahdollisimman+myöhäisestä+vuokrausajankohdasta+on+havaittavissa.+Kun+sain+sitten+mahdollisuuden+apartementos-tyypistä+ylöspäin,+tartuin+tilaisuuteen.Mersut+näkyy+joitain+ärsyttävän.+Kerran+mersumies+on+aina+mersumies.+Tilaisuuden+tultua+ostin+semmoisen+taas.+CE+jätti+jäljen.+CLK+oli+tarjolla,+mutta+klassiseen+väyryseen+päädyin.+Se+on+mulla+harrasteauto,+se+kesäpeli.+Siinäkin+pätee+toi+”käärinliinoissa+ole+taskuja”.
  4. Uudesta+kämpästä+pikkasen+pitempi+matka+tulee+vanhaan+kotikauppaan,+so.+Cupolaan,+mutta+ei+oleellisen+paljon+pitempää.+La+Paz+on+keskustasta+varsin+soveliaan+kävelymatkan+päässä,+enkä+oleta+pienen+lisämatkan+sitäkään+muuttavan,+koska+ihan+ollaan+tutulla+kulmalla.On+koto-Suomen+kelit+nyt+mallillaan.+Järvi+oli+juhannuksena+myös+ällistyttävän+tyyni.+Kun+lokakuu+ehtii,+alkaa+kaipuu+taas+Puertoon.+Tässä+kerkeää+sitä+ennen+kierrellä+kotomaan+kontuja+prätkän+kahvoissa.+Näillä+ilmoilla+se+on+nannaa...