Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pieris
profiilit
Pieris
Pieris
Vapaa kuvaus
Aloituksia
39
Kommenttia
407
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Haluaisin+palata+nuoruuteen+ja+mennä+ensimmäiselle+työpaikalleni+Hesburgeriin+pieremään.+Oi+niitä+aikoja+kun+kaasutin+kuivavaraston+täyteen.+Salis,+vie+mut+Heselle+ja+leikitään+nuoria.+Päästetään+kassalla+ihan+saatanallinen+pieru.+Entisten+aikojen+kunniaksi.
12.02.2018 23:37
Jännä+nähdä+minkälaista+sontaa+suollat+kun+päkistät+ulos+jo+kertaalleen+synnytettyä.+Jos+hylkäät+sen+luontoon+niin+sitten+se+on+toistamiseen+hylätty.+Voi+parkaa.
Perustan+oikeutta+kakalle-liikkeen.++Keskityn+suojelemaan+vähäosaisia.+Olen+kakkojen+Äiti+Teresa.
11.02.2018 22:24
Olen+juuri+Espoossa.+Jätän+kikkareen+ykköstien+varteen.+Hae+se+sieltä.
10.02.2018 17:24
On+niillä+ongelmia.+Täytyy+taas+jutella+pupuista.++Pikkupupu+loikki+pihanurmen+poikki,+avasi+peräsuolen,++sen+tuotokset+hangelta+nuolen.
09.02.2018 23:26
Ai+niin,+voisitko+joskus+pökälöidä+jonkun+taloyhtiön+saunaan+lauteiden+alle?+Ajatus+80+asteessa+kuumenevasta+kikkareesta+kiihottaa.
07.02.2018 22:49
Kannattaisi+sinunkin+juoda+jotain+jäätymistä+estävää.+Meinaan+valtteri+voi+kohmettua+pysäkille+jos+ei+ole+saanut+isältään+syntymälahjaksi+sisäistä+lämmikettä.
Schluuuurps,+märkä+pusu+<3
07.02.2018 22:37
Mun+peräluukku+jäätyi+näillä+pakkasilla.+Help,+auttaako+pakkasnesteen+juonti?
04.02.2018 20:21
Salis+rakas,+huomenna+ei+bussit+kulje.+Älä+turhaan+tee+pökälettä+pysäkille+kun+ei+tule+bussia+mitä+missata.+Kakkaa+mieluummin+taksin+takapenkille.
01.02.2018 22:42
Aivan+naurettavaa+menoa.+Jutellaan+pupuista+ja+prinsessoista+jatkossa+niin+mode+tykkää.+Mikä+on+sun+suosikkipupusi?+Mun+on+rusakko.+Ihku+söpöö+hei!
31.01.2018 19:23
K+niinkuin+tunkki+on+nyt+pyllyssä+jumissa.+Muita+hyviä+vinkkejä?
29.01.2018 22:50
Mulla+on+kanssa+vähän+ongelmia+ton+perätuotosten+kanssa.++Mun+pylly+sattuu+kun+pieren+teräviä+pieruja.++Ajattelin+tutkia+Bilteman+ja+Motonetin+kuvastot+jos+löytyisi+joku+tiiviste+ryppyreiälle.+Sellainen,+joka+pehmentää+pieruja+niin+etteivät+revi+aanus-saukkoa+verille.+Löytyy+varmaan+kohdasta+p+niinkuin+pakoputki.
Niin+ja+noista+sun+epäilyttävän+värisistä+valttereista.+Olet+ihan+selkeästi+ollut+sillee+jonkun+eksoottisen+kanssa,+vai+kui?
28.01.2018 13:02
Tehdään+treffit,+tule+Turkuun+valtteroimaan+Louhi.+Tunnistat+minut+ruskeista+housuista+ja+kauas+leijuvasta+"parfyymistä".+Odotan+jo+sua+täällä+hissien+luona.+Älä+missaa+tätä.
26.01.2018 22:27
Ehdin+lukea+sen+kirjoituksesi.+Se+olikin+niin+syntinen,+että+kannatti+poistaa.+Rakkautemme+on+uhattuna.+Mitä+keksimme+ratkaisuksi?+Hyppäämmekö+yhdessä+kalliolta+alas+käsi+kädessä?+Muutammeko+maalle+ja+levitämme+kakkaa+pellolle?+Perustammeko+matkatoimiston+ja+kierrätämme+turisteja+Turun+ja+Espoon+jätteenkäsittelylaitoksella?
Huomenna+pieraisen+Louhessa.
22.01.2018 23:40
Salis,+mode+tuhoaa+rakkautemme!+Mutta+me+emme+luovuta,+emmehän..?
22.01.2018 00:02
Tosi+kiva+tämä+huuhaa-palsta.+Kun+kirjoitat+huuhaata,+se+sensuroidaan.+Kohta+tämäkin++poistuu.+Kiitos+mode.
17.01.2018 10:23
No+isän+ja+äidin+tuntien+vauvasi+on+iso+ja+ruma.+Plus+haju.+Isompana+se+seisoo+pysäkillä+yksinään+palelemassa.+Lopulta+se+pääsee+Hesarin+ykkösuutiseksi+ja+saa+suojatyöpaikan+tasa-arvoyksiköstä.+Kenties+saa+myös+kunniatohtorin+tittelin.+Kuolemansa+jälkeen+saa+näköispatsaan+Sellon+parkkihalliin.
Olet+synnyttämässä+ylhäisökakkaa.
09.01.2018 22:05
Selvisin,+aanus+valkaistiin+ja+tyyny+joutui+kriisiterapiaan.+Mihin+tehdään+seuraava+isku+biologisin+asein?+Tuletko+Louheen?
08.01.2018 23:13
Salis,+nyt+on+onkelma.+Istuin+paljaalla+perberillä+tyynyn+päällä+ja+nyt+tyyny+haisee+persiille.+Onko+vielä+toivoa+tyynyllä?
07.01.2018 18:17
Ehdin+lukea+viestisi+ennenkuin+mode+taas+silppusi+sen.+Sitä+vaan+piti+sanomani+että+sä+olet+koko+ajan+kuolemassa+mutta+et+kuitenkaan+kuole.+Sitkeä+sissi+olet.+Tuo+salapaskominen+on+varmaan+niin+innostava+harrastus,+että+pitää+sut+vastustuskykyisenä.+Kunpa+minäkin+pystyisin+samaan.+Olet+idolini.+Vielä+jonain+päivänä+minäkin+kyyristyn+Turussa+Louhen+parkkiluolan+uumeniin+ja+vapautan+ensimmäisen+valtterini.+Sitä+ennen+keskityn+pieremään+Louhen+hisseihin+suolikaasuja.+Jonkunhan+sekin+on+tehtävä.+Sitä+mietin+kyllä,+että+kun+minusta+aika+jättää+niin+kuka+alkaa+hoitaa+näitä+Pieriksen+tehtäviä?+Olisiko+nyt+viime+hetket+lisääntyä?+Löytyykö+isäehdokkaita?+Saa+ilmoittautua+än+yy+tee+nyt!
04.01.2018 22:18
Kakka+tuli!+En+ehtinyt+viettää+kakatonta+tammikuuta+kovin+kauaa.+Vapautin+saaliin+putken+mutkaan.+Syntymän+ihme.
Raks.
03.01.2018 11:26
12 / 21