Vapaa kuvaus

Aloituksia

39

Kommenttia

406

1. Ei lannistaa, Salis!

Rakkausketjumme on ilmeisesti poistettu. Me emme luovuta. Täällä näemmä saa kirjoitella Pimppa Middleton-juttuja, mutta
    Huuhaa
    93
    2793
  2. Anteeksi, saanko laskea kaasua hieman?

Suonette anteeksi, on pakko laskea kaasua keskuuteenne. On kertynyt ilmaa suoleen. Päästän ihan äänettömästi, nooooiiiin
    Huuhaa
    26
    1314
  3. peppu lärisee

Mun pepusta kuuluu lärinää. Onx se vaarallista?
    Huuhaa
    16
    957
  4. Pieris on palannut johdon päästä!

Olen pelipaikoilla taas! Olinkin vähän pidemmän kaavan kautta Kupittaalla. Halusin vain sanoa, että *naks* RRRRRRRRRR
    Huuhaa
    10
    744
  5. Salis, missä meidän lentokone on?

Olen nyt vihdoinkin täällä Varissuon lentokentällä enkä löydä sun Air Pussia. Et kai vain ole huijannut minua? Tulin naa
    Huuhaa
    19
    624
  6. Pieriksen faktanurkka

PIERISTÖLIITON puheenjohtajan, sontimisministeri Li Farterssonin mielestä ripulin jatko on kiinni pierun vetelyydestä.
    Huuhaa
    21
    599
  7. Pärsse rutajaa taas

KAKKA TULEE, POIS ALTA KAIKKI!!! RRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSS
    Huuhaa
    6
    566
  8. Persesilmä pois käytöstä! Tiedotus tiedotus! Persesilmä pois käytöstä!

Tiedoksenne, persesilmästä ennustus on tauolla persesilmän epäkunnon vuoksi. Tuli vähän tulisempi krapulapaska, jonka vu
    Huuhaa
    20
    537
  9. Salis delannut?

Onko Saliksesta havaintoa vai heittikö se ns. viimeisen pökäleensä seinään? Jos näin on niin muistoa kunnioittaen, kukaa
    Huuhaa
    7
    416
  10. Salis, täällä sensuroidaan taas!

Lähetin sinulle herkän jouluterveisen, mutta mode poisti sen samantien. Yritän uudelleen, mutta vielä herkemmin. Oikein
    Huuhaa
    8
    347
  11. Salis, nyt lensi p-ka tuulettimeen!

Rakas kollegani, asensin tuulettimen peräreiälle sontaa levittämään. Siinä reiällä se vempele nyt hurisee jatkuvasti, ja
    Huuhaa
    6
    345
  12. Juhannuspieru

Haisevaa keskikesän juhlaa kaikille kakkapyllyille!!!! *pyllistää* RRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSS K
    Huuhaa
    1
    344
  13. Salis, juhlavuosi alkoi!!!

Rakas Salis, tänä vuonna tulee täyteen 20 vuotta kun olen kirjoitellut pieremisestä nettiin. Joku voisi sanoa minua miel
    Huuhaa
    8
    336
  14. Matematiikkapähkinä Salikselle

Dear Salis, olen tänään käynyt jo neljä kertaa kakalla. Ihan sellaista lähdin kyselemään, että kun olen tällainen sopusu
    Huuhaa
    9
    318
  15. Haistoitteko kun pieraisin?

Tuli hiljainen tappaja. Haistoitteko? Haistoittehan, muuten meni tuhnu hukkaan. P.S. RRRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIKKKKKKKKKSS
    Huuhaa
    3
    297
  16. Salis, pelästyin omaa pieruani

Rakas kakkakollega, pieraisin töissä (Varissuon sosiaalipummien työpaja) niin hirveän pierun, että oli pakko karata paik
    Huuhaa
    14
    284
  17. Työajalla piereskely ja kakkiminen (etenkin Salikselle tämä)

Dear huuhaa! Osaako joku tulkita käsienheiluttelualan työehtosopimusta, että mites tämä työpaikalla peräilman ja -pökäl
    Huuhaa
    3
    260
  18. Salis, pieremismotivaatio puuttuu!

Rakas Salis, peppuni on ummessa ja mieli matalalla. Mode syrjii piereviä naisia. Sinä saat kirjoitella tänne kakkahuumor
    Huuhaa
    7
    239
  19. Sanoittajamestari Pieris (omistettu etenkin Salikselle)

Mä unestani taas jo herään kesäpieruun Ja hyvän olon saan, kun kakan äänet kuulen Kesäsuoli on taas ihan vallaton Mä kak
    Huuhaa
    2
    237
  20. Salis, onko mulla kusta päässä?

Rakas Salis, mulla on paha mieli. Kävin provoamassa ja häiriköimässä vauva.fi:n Aihe vapaa-keskustelupalstalla, eikä sie
    Huuhaa
    11
    205