Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pieris
profiilit
Pieris
Pieris
Vapaa kuvaus
Aloituksia
39
Kommenttia
406
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
KAK-KA KAK-KA KAK-KA!!!!!
28.11.2024 20:25
Ei tuu ulos edes makkarannokaretta. Ummessa on taas. Jumaliuta, paskon seuraavaksi varmaan kahdeksan kilon kinkun kun jotain tulee. Nyt Salis, tuhannen taalan vinkit perskanavan aukaisemiseen??
Terveisin Tiukkasuoli-Pieris (Tuskainen)
25.09.2024 21:59
Salis, tuo aloittaja on joku surkea kopio minusta. Minä kirjoitan aina kirjautuneena ja toisekseen en käytä tekoälyä tuotoksissani. Minulla on rohkeutta luoda ihan itse pierutaidetta. Pieris haisee luomuna, siinä jää AI:t toiseksi. Sitten kun AI alkaa luoda hajuja, olen huolissani asemastani pierukuningattarena.
Raks poks ruiks.
23.07.2024 17:30
Kyllä sun pitäisi nyt mennä kunnon tutkimuksiin kun olet tehnyt jo kuukausikaupalla kuolemaa. Toisaalta, te vanhat patut (sinäkin jo 82 v.) olette muutenkin kuoleman kielissä aina. Mutta jätäthän mulle hyvät massit jos kuolet? Minä olen vielä kuitenkin nuori, vasta 75 vuotta. Elämää on paljon jäljellä ja siihen sopisi Salis-vainaan perinnöllä mällääminen. Nuoria poikia Gambian rannoilta, tämä varmasti sopisi sinulle..?
Mikäli olet jo delannut niin olkoon kakkamyrsky ikuinen, valukoon sonta sadekuurojen myötä niskoihimme, suistukoot Skodat ja Audit tieltä myös siellä taivaissa. Amen.
Tuntuu niin yksinäiseltä taivaltaa täällä yksin, olisipa Salis vielä kakkakumppanini. Päästän vetelän pierun muistoksesi. Ruiks klurrr.
03.07.2024 17:24
Alan nyt epäillä Saliksen mielenterveyttä oikein tosissani. Etkö muista, ettemme ole parisuhteessa? Minä olen itsenäinen (Kelan asiakas) sinkkunainen ja sinulla on se espoolainen pikkurouva, josta niin mielelläsi vaikenet. Se rouva, joka sisustaa kotianne "live love laugh"- ja "carpe diem"-seinätarroilla, maalaa saunanlauteet valkoisiksi Avotakan inspiroimana ja harrastaa ns. valkoista eli sielutonta ja persoonatonta sisustusta. Muutenkin se on kanssasi ihan turhaa kun jäljiltäsi kaikki on ruskeaa.
Niin että Salis, lopetas nyt se useamman naisen pyörittely ja päätä kumpi meistä on se oikea. Minulla on Turussa kakka- ja pierubisnekset myötätuulessa ja suoli toimii hyvin, sinulla on.. niin mitä?
Tiesitkö että mulla tulee kakka kohta ja pierukin jo tuli. Pieris ei mene koskaan umpeen, Pieris on viimeinen kakkasoturi!!
06.06.2024 21:08
Oletko nyt aivan varma ettet sekoita minua johonkin mahdolliseen salarakkaaseesi? Itse nimittäin en ole ollut kenenkään kanssa sillai seksuellisti, sillä olen ollut tiiviisti bisnesmaailman imussa ja keskittynyt pieremään töissä. Olisitpa kuullut mikä jyhkeä rutina ja narina kuului tänäänkin kun ilmaisin mielipiteeni nälän aiheuttamista pakkoliikkeistä.
Asiasta toiseen, paljonko sulle pitää maksaa jos ihan oikeasti tulisit paskomaan hengiltä nuo järkijättöiset kalkkunat meidän työpaikalta? Nää daamit ovat niin sitkeitä ettei pelkästään minun suolikaasuni tapa heitä. Voisimme yhteistyössä sontia ja pierrä ne hengiltä. Koska tulet?
Ruiks.
03.06.2024 19:30
Salis, mulla pääsi töissä oikein megalomaaninen pieru tässä taannoin. Valitettavasti se tuli paskalla istuessa, joten muut eivät kuulleet sitä. Se pieru jyrisi ja jylisi pöntössä, kaikui pitkin vessan seiniä ja kuulosti mahtipontiselta. Olin ylpeä siitä ja nauroin onnellista naurua kun kuulin tuotokseni. Olisitpa kuullut sen, olisit rakastunut minuun samantien.
Ruiks.
30.05.2024 11:48
Mukava huomata, että täällä on muitakin hulluja minun ja Saliksen lisäksi. Toivottavasti viihdyt palstalla monta vuotta.
30.05.2024 11:46
Apila, orvokki, leinikki, hattara. On tämä niin ihanaa...
25.05.2024 21:38
Kirjoitustyylistä päätellen ap on Salis ja näin vakavasti puhuen yhdyn hänen kommentteihinsa. Tämä Suomi24:n moderointilinja on ala-arvoista ja menee yli järjen. Toisaalta nämä p-kuvaviestit saavat olla täällä, mutta sitten taas esimerkiksi meidän harmiton kakkahuumorimme ja siihen liittyvä sanailu käy tiukan sensuurin läpi. Viime aikoina erityisesti minä olen joutunut moden epäloogisuuden uhriksi.
Tasapuolisuuden nimissä nämä typerät pimperolinkit pitäisi poistaa välittömästi ja antaa kakkahuumorin kukoistaa. Ketä tai mitä se vahingoittaa jos Salis ja Pieris vertailevat päästöjään täällä Huuhaalla?
Tämä moden sekoilu vain karkoittaa kirjoittajia ja itsekin olen pohtinut toista paikkaa kirjoitella, joten jos ette halua Suomi24:n kuolevan pystyyn, poistakaa nuo typerät linkit ja antakaa meidän harmittomien hourujen kirjoitella.
Lienee turha toivo...
20.05.2024 19:00
En saa enää lemmenviestejä perille, tämä on mahdotonta. Avaan kohta faniosoitteen niin saatte lähettää minulle haisevia terveisiä.
Sitä odotellessa taas kukkaketo, pupu ja nalle.
14.05.2024 21:16
Salis, en voi vastata sulle kun mun kirjoituksia sensuroidaan. Pistän tähän sallittuja sanoja: kukkaketo, koiranpentu, auringonpaiste. Jokohan menisi läpi.
23.04.2024 12:51
Pieris on ollut taas latauksessa niin on ollut hiljaista täällä.
Salis, voisitko tulla tänne Varissuolle paskomaan vittumaiset työkaverit hengiltä? Vihaan niitä kalkkunoita. Kaasuttamalla ne ei kuole näköjään, yritys on ollut kova. Nyt tarvitaan järeämpiä aseita. Luotan sinuun, älä petä minua.
Raks raks ja ruiks.
21.03.2024 08:55
Voiiiiiiiii helvetti huomenna töihin ei saakelin saakeli. Tässä ajatuksia viikolle:
HAISTAKAA PITKÄ PASKA TE KALKKUNAT HELTTAKAULAT HIIVASIENET, VIHAAN TEITÄ, OLETTE KAMALIA SONTIAISIA, TE HAISETTE JA OLETTE RUMIA, VIHAAN VIHAAN VIHAAN TEITÄ! EN KATSELE TEITÄ SEKUNTIAKAAN YLIMÄÄRÄISTÄ, EN SITTEN MIKROSEKUNTIAKAAN!! VETÄKÄÄ RYPPYREIKÄ PÄÄHÄNNE JA PAETKAA VUORILLE, TE OLETTE SYVÄLTÄ PERSEESTÄ, SIELTÄ MISTÄ AURINKO EI PAISTA! OLETTE TYHMIÄ, IDIOOTTEJA, JÄRKIJÄTTÖISIÄ KANOJA!!! MINÄ VIHAAN TEITÄ, VIHAAN VIHAAN VIHAAN, OLETTE TÄYSIÄ NOLLIA JA LUUSEREITA, MINÄ OLEN PAREMPI JA YLHÄISEMPI. TE ETTE OLE MITÄÄN, EI KERTAKAIKKIAAN MITÄÄN!!!
VETÄKÄÄ VATTU PÄÄHÄNNE JA PAINUKAA MAAN ALLE TE RUMILUKSET, HAISTAKAA PITKÄ SONTA, VIHAAN TEITÄ!!!
Salis, auttaako tähän ryyppääminen??
Terveisin Epätoivo-Pieris
28.01.2024 15:36
Nyt on polttoainetta pieruille, olen syönyt koko joulun. Haisee pahalle ja kuulostaa hienolle. Tosin lievä ummetus vaivaa välillä, mutta Saliksen neuvoilla pärjään varmasti. Tulinen pizza ja pullo viinaa, sillä se lähtee. Toivottavasti Saliksen joulu on mennyt hyvin ja suolessa muhii jo uusi annos yllätyksiä. Allekirjoittaneella putkahti tiukan ähellyksen jälkeen kova kakka peräreiästä. Päätän raporttini täältä tähän.
Lähteekös Salis Tapanintansseihin sontimaan?
25.12.2023 18:00
Presidentti Niinistöltä pitkä pieru: ”Tuli lusikallinen housuun”.
Tasavallan presidentti Sauli Niinistö haisi Sonnan juhlissa eilen viimeistä kertaa.
Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on Sonnan juhlansa pierryt. Kaikkiaan Niinistö ehti piereskellä juhlissa 12 kertaa yhdessä tohtori Nänni Haukion kanssa. Jatkossa rooli muuttuu ja he osallistuvat juhliin enää ruskein kalsarein.
Viestipalvelu X:ssä presidentti intoutuikin narisevaan pieruun.
– Eilinen oli paskanhajuinen päivä. Kiitos kaikille, jotka sontimisrituaaliamme eri tavoin juhlivat. Nännille ja minulle päivä on ikimuistoinen; olemme paskoneet monta desilitraa housuun, Niinistö kirjoittaa.
07.12.2023 17:55
Tämä kaikki tiedetään Sonnan juhlien tuplakakkaajasta – Myös hutsu arvoitus.
Kahteen kertaan alkoholistiparin pieksemäksi jonottanut mies on suurelle yleisölle tuntematon Kakka Hässinen, 529. Sontimista, luontokakkaamista ja pakkotyötä arvostava mies onnistui siinä, mihin tiettävästi kukaan muu ei ole aiemmin pystynyt.
07.12.2023 17:27
Salis, tapahtui äkillinen rupsahtaminen. Joka paikka rupes roikkumaan ja pahimpana perse raahaa maata. Nyt on pakarat ruvella. Mikä avuksi, Bepantteenia vai pehmusteet?
10.11.2023 12:49
KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!
Siinä sulle siunattua tilaa. Perkele. P.S. Jakkupukukalkkunat voi imeä parsaa.
08.11.2023 13:44
MERIKUSI muuttui poikkeuksellisen keltaiseksi viikonlopun aikana Vetelä-Suomessa.
Kusenpinnan nousu sai esimerkiksi Helsingin Peräreikäsaaressa sijaitsevan Eugen Schaumanin puiston tulvimaan, lorottelee Paska-Sanomien lukija Johannes Kakkeli.
Peräreikäsaaressa asuva Kakkeli oli menossa aamukuselle tuttua reittiä pitkin, kun hän huomasi puiston poikki kulkevan polun olevan kauttaaltaan kusen alla. Hän näki edessään vain kusesta kurkistavia käsiä ja muita ruumiinosia.
Kakkeli joutui kiertämään koko puiston päästäkseen pisuaarille. Hän nappasi kuvan kusen alle jääneestä ruumiinraadosta, sillä hän ei ollut koskaan aiemmin nähnyt sellaisen mätänevän.
– Olen asunut täällä vasta valovuoden, mutten huomannut ainakaan vuosisata sitten mitään tällaista, Kakkeli kertoo kusen lentäessä samalla komeassa kaaressa.
15.10.2023 18:29
2 / 21