Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pieris
profiilit
Pieris
Pieris
Vapaa kuvaus
Aloituksia
43
Kommenttia
415
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka
kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka
kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka+kakka
12.03.2022 20:20
Liukasta+laskiaista+Salikselle.+Minä+jo+laskin+liukkaasti,+nimittäin+kakan+housuun.
Uu+beibi.+Ja+ruiks.
20.02.2022 16:26
Hyvästi,+paskataitelija.
Olen+ryhtynyt+jalanjäljillesi,+sillä+Hellllsinki+tarvitsee+salapaskojaa.+Jos+olisit+vielä+täällä,+olisin+kysynyt+pientä+käytännön+vinkkiä.+Kun+näet+ajoituksessa+on+vielä+vähän+ongelmaa.+Olen+yrittänyt+salapaskoa+raitiovaunussa,+mutta+kun+kakka+tuleekin+housuun+eikä+lattialle.+En+ehdi+vetää+housuja+alas+ennenkuin+pyyttoni+kurkkii+jo.+Näitä+työtapaturmia+on+nyt+ihan+liikaa+ja+pienet+xxxxxxxl-pikkuhousuni+ovat+jo+kaikki+sutussa.++En+ymmärrä+missä+on+vika.++Kakka+on+kuitenkin+niin+arvokas+asia,+että+se+ansaitsee+tulla+nähdyksi+ja+haistetuksi.
Terveisin+yksinyrittäjä+Pieris.
19.01.2022 07:52
Salis,+olis+taas+onkelma.+Työkaverit+sanovat,+että+olen+vastenmielinen+sika.+Pieru+tulla+narahtaa+vähän+siellä+ja+täällä,+hissit+ja+rappukäytävät+ovat+erikoisalaani.+Minua+loukkaa+tämä+nimittely,+olen+herkkä+sielultani.+En+ole+sika,+olen+vain+löyhäsuolinen+kaasupallo.+
Onko+tässä+mitään+lieventäviä+asianhaaroja?
RRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSS+KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR+ROTLOTLOTLOTLOT+PRRRRRRRRRRRT+FFFFFFFFFFFFFFFFFT+MOUUUUUUUUUUH+AAAAAAAAAAAAARGH+KAKKA+TULEE+PLUMPSIS!!
Lärveisiä+uusille+ylioppilaille!
07.01.2022 16:53
Salis,++mode+sensuroi+viestejämme+täysin+ilman+syytä.+Pieru+ja+kakka+ovat+rauhan+asialla,+enkä+siksi+ymmärrä+viestien+poistoja.+Nobelin+rauhanpalkintokin+on+ideoitu+pöntöllä+istuessa.+Miten+saisimme+vietyä+laajemmalle+joukolle+rauhaa+ja+rakkautta?+Hyvin+olet+kyllä+tehnyt+ruohojuuritason+työtä+ratikoissa+ja+Sellossa.+Siitä+on+hyvä+ponnistaa,+kunhan+ei+ponnista+silloin+kun+on+ripuli.
Tiesitkö+että+meikäläisen+perse+ruplattaa+taas+innoissaan+ja+housuista+kuuluu+vetelän+perseen+armotonta+roilotusta+ja+ruilutusta?
RRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSS+KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!
Lärveisiä+uusille+ylioppilaille.
02.11.2021 17:36
Mul+tuli+just+piaru.+Kui+täs+näi+kävi?
01.10.2021 20:30
Salis,+vastoin+yleistä+ennakkokäsitystä,+rakkautemme+ei+ole+kuollut+mihinkään.+Olen+vain+hieman+kiireinen+työskennellessäni+suolistoasiain+läänintaiteilijana.+Apurahoja+pitäisi+taas+hakea+ja+siihen+prosessiin+tarvitaan+hernekeittoa,+mämmiä,+viinaa,+kaalia+ja+ryynäriä.+Tulisitko+auttamaan+apurahahakemuksen+täytössä+vähän+niinkus+yhtiökollegana,+sinulla+kun+on+myös+tuota+tarttumapintaa+paitsi+perseessä+kuin+mentaalipuolellakin?+Saat+rahoista+pienen+siivun+niin+saat+ostaa+lisää+Serlaa+ja+Kossua.+
Diili?
P.S.+*pyllistää*
RRRRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS+KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR+RUILUN+RUILUN+RUILUN+MOUHHHHHHHHHHH+KRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH+PERSE+PERKELE!!!
Ah,+helpotti.+Lärveisiä+uusille+ylioppilaille.
01.09.2021 21:57
Salis,+nyt+otat+lääkkeesi+ja+lopetat+sen+itseksesi+höpisemisen+ja+itsellesi+vastailun.+Sivupersoonat++vaikenevat+lääkityksellä.
Ruiks.
08.08.2021 23:31
Salis,+lopeta+se+itseksesi+puheleminen+ja+ota+lääkkeesi!+
T:huolehtiva+naisesi
P.S.+Ruiks
24.07.2021 18:24
Salis,+en+ole+maaninen,+olen+lyyrinen.+Siinä+on+vissi+ero.+Taiteeni+jää+historiaan.+Vielä+tuhannen+vuoden+kuluttuakin+internetin+arkeologit+päivittelevät,+kuinka+ihmeen+kehittynyttä+vuoden+2021+kirjallisuus+oli.++Olemme+tulevaisuuden+kuuluisuuksia.+Olemme+raivanneet+tiemme+historiankirjoihin.
RUIKS+KLURRRRRRRR!!!
Haistakaa+vetelä+peräreikä!!
26.06.2021 19:51
UAAAAAAAAHHHHHHHHH+AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH+UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHH+PUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHH
*pyllistää*
RRRRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSS+KLURRRRRRRRRRRRRRRRRR+ROTLON+ROTLON+VIU+VIU+NAU+NAU+PRRRRRRRRRT+AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH+UUUUUUUUUUUUUUUUUUH
KYLLÄ+HAISEE+SAATANA+AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH+HAISTAKAA+PERSE+SENKIN+SYYLÄT!!!!!
Ah,+helpotti.+Lärveisiä+uusille+ylioppilaille.
14.06.2021 23:01
Kyllä+Salis+on+oikea+henkilö,+lopettakaa+nyt+jo+tämä+arpominen.+Olen+melkein+nähnyt+hänet,+mutta+luojan+kiitos+vältyin+kuitenkin.+Haju+kuitenkin+ehti+tulla+nurkan+takaa,+joten+tiedän+Saliksen+olevan+lihallinen+(ja+paskallinen)+olento.+Se+odööri+olikin+sitten+hiukan+tymäkämpi,+ei+ihme+etteivät+naiset+pysy+lähellä.+Minä+olen+ainoa,+joka+häntä+kestää+vuodesta+toiseen.+
Nyt+täällä+Varissuolla+haisee,+taitaa+tuuli+käydä+Lespoon+suunnalta.+Hyi+Salis,+lopeta+jo.
14.06.2021 22:52
Salis,+muutetaanko+yhteen?+Vuokrasin+Kuppiksen+lataamosta+perhehuoneiston+pitemmäksi+aikaa.+Päästäisiin+hoitoon+koko+perhe,+sinä+ja+minä+ja+kaikki+lapsemme.+Saataisiin+kanta-asiakasalennusta.+Mites+on,+tartutko+tilaisuuteen?
Ja+mitenkäs+tuota,+mulla+tuli+perseestä+mölisevä+kultamuna.+Mikä+tai+kuka+tai+kekä+tämä+on?
Ja+jottei+totuus+unohtuisi:
*pyllistää*
RRRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSS+KLURRRRRRRRRRRRRRRRRR+rotlon+rotlon+prrrrrt+fffffft+ruikun+kuikun+lärrrrrr+pierrrrrr+narinari+klääääääh+uuuuuh+puuuuuh+lääääh+PIERU+PERSE+SAAKELI+HAISTAKAA+MURJAANI!!
Vetelää+peräreiän+lärinää,+märän+persreiän+armotonta+ruilutusta.+
Salis,+mä+melkein+rakastan+sua+mut+en+sit+kuitenkaan+<3
14.06.2021 22:44
KLURRRRRRRRRRRRR+perkele
Saanko+sniffata+jonkun+peräreikää?
02.06.2021 21:02
Klurrrrrr....+Perse+roplottaa+pehmoisella+soundilla.+Lärinääää+pierrrr+narinaa.+Tuuf+tuuf+fffft+klurrrr.+Ai+että+mä+rakastan+sitä+kun+perse+lurisee.+Rakastan+omaa+persettäni+<3
24.05.2021 19:39
Tuli+peräreiästä+niin+rouhea+murahdus,+että+piti+housuista+tarkistaa+tuliko+postia.+Päästin+eilen+klassisen+saunapierun,+perse+oli+tiukasti+lauteessa+kiinni+ja+rujautin+vetelän+klurrr-hengähdyksen+ilmoille.+Nyt+on+lauteessa+syöpynyt+kohta,+en+tunnusta+mitään.
Peräsuoli+ja+pää+voivat+hyvin,+kumpikin+tuottavat+sontaa+minkä+ehtivät.+Mutta+rakas+Salis,+mitä+hyödyn+jos+otan+sinut+nuorena+tai+vanhana+tai+keski-ikäisenä?+Mitä+voit+tarjota+minulle?+Muutatko+Varissuolle?+Kannattaako+mun+ottaa+sinut+lemmikiksi?+Viihdytkö+talutushihnassa?+Puretko+vieraita?+Onko+sulla+rabiesrokotus?+Kusetko+omille+tai+toisten+kintuille?++Vastaa,+oi+suuri+ja+mahtava+kakkakeisari.
19.05.2021 18:16
Ruiks+KLURRRRRRRRRRRR!!!!!!!!
14.05.2021 20:26
Ei+se+missään+Inkerinmaalla+asu.+Mun+Varissuon+yksiössä+se+makaa+sängyn+alla.+Muutti+sinne+kun+Espoo+karkoitti+sen+ympäristörikoksen+takia.+Niin+että+äläs+hoopo+valehtele.
04.05.2021 22:19
Hälytys+alkaa:+
uuuuuuuUUUUUUUIUIUIUUUUUUUUUUIIIIIuuuuuuiuuii
*pyllistää*+
Kohta+alkaa+infernaalinen+peräreiän+konsertto,+tuomiopäivän+pasuunoita+jo+viritellään....
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUIIIIIKKKKKSSSSSS++KLURRRRRRRRRRRRR+ROTLON+ROTLON+ROTLON+LÄRINÄÄ+PERSSILMÄN+VETELÄÄ+LÄRINÄÄ+UUUUUH+GROUUUUUUH+JYNKS+JYNKS+JYNKS+FÄPÄPÄPÄ+FÄPÄPÄPÄ+PIERRRRRRR+NARINARI+ROUUUUUUH+MOUUUUUH+MOUHON+MOUHON+HUUUUUHAAAAA+HIAWATHAAAA+HIACE+LITEACE+POWER+STEERING+COROLLA+PIERU+HAISTAKAA+PERÄAUKKO+KURKATKAA+PERSSILMÄSTÄ+SISÄÄN+SIELLÄ+ON+AVARUUS+RIPULI+LIEJU+MÄTÄ+OKSENNUS+LÖYHKÄ+HOME+SONTA+HAISTAKAA+KAIKKI+PITKÄ+VETELÄ+RIPULI!!!!!!!!!
Haistakaa+sonta+senkin+mörjäpeput.
Kuulun+mensaan,+imekää+ripulia.
26.04.2021 20:56
Sori+rakas,+olen+ollut+taas+latauspistokkeen+päässä+Kuppiksella+ja+toisekseen+mun+kakalla+on+korona-ahdistus.+Se+itkee+ja+perseestä+valuu+ruskeita+kyyneleitä.++Ei+se+uskalla+tulla+ulos+vaikka+houkuttelen+kasvomaskin+kanssa.+Alkaa+tehdä+jo+tiukkaa+tämän+olon+kanssa,+itkevä+kakka+kasaantuu+kuin+#@@##@+Kelan+luukulle.+Tää+olis+nyt+vähän+niinku+sun+erikoisalaasi,+kerro+millä+lohdutan+kakkaa..?
09.03.2021 20:48
5 / 21