Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pieris
profiilit
Pieris
Pieris
Vapaa kuvaus
Aloituksia
39
Kommenttia
406
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Salis,+en+ole+maaninen,+olen+lyyrinen.+Siinä+on+vissi+ero.+Taiteeni+jää+historiaan.+Vielä+tuhannen+vuoden+kuluttuakin+internetin+arkeologit+päivittelevät,+kuinka+ihmeen+kehittynyttä+vuoden+2021+kirjallisuus+oli.++Olemme+tulevaisuuden+kuuluisuuksia.+Olemme+raivanneet+tiemme+historiankirjoihin.
RUIKS+KLURRRRRRRR!!!
Haistakaa+vetelä+peräreikä!!
26.06.2021 19:51
UAAAAAAAAHHHHHHHHH+AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH+UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHH+PUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHH
*pyllistää*
RRRRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSS+KLURRRRRRRRRRRRRRRRRR+ROTLON+ROTLON+VIU+VIU+NAU+NAU+PRRRRRRRRRT+AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH+UUUUUUUUUUUUUUUUUUH
KYLLÄ+HAISEE+SAATANA+AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH+HAISTAKAA+PERSE+SENKIN+SYYLÄT!!!!!
Ah,+helpotti.+Lärveisiä+uusille+ylioppilaille.
14.06.2021 23:01
Kyllä+Salis+on+oikea+henkilö,+lopettakaa+nyt+jo+tämä+arpominen.+Olen+melkein+nähnyt+hänet,+mutta+luojan+kiitos+vältyin+kuitenkin.+Haju+kuitenkin+ehti+tulla+nurkan+takaa,+joten+tiedän+Saliksen+olevan+lihallinen+(ja+paskallinen)+olento.+Se+odööri+olikin+sitten+hiukan+tymäkämpi,+ei+ihme+etteivät+naiset+pysy+lähellä.+Minä+olen+ainoa,+joka+häntä+kestää+vuodesta+toiseen.+
Nyt+täällä+Varissuolla+haisee,+taitaa+tuuli+käydä+Lespoon+suunnalta.+Hyi+Salis,+lopeta+jo.
14.06.2021 22:52
Salis,+muutetaanko+yhteen?+Vuokrasin+Kuppiksen+lataamosta+perhehuoneiston+pitemmäksi+aikaa.+Päästäisiin+hoitoon+koko+perhe,+sinä+ja+minä+ja+kaikki+lapsemme.+Saataisiin+kanta-asiakasalennusta.+Mites+on,+tartutko+tilaisuuteen?
Ja+mitenkäs+tuota,+mulla+tuli+perseestä+mölisevä+kultamuna.+Mikä+tai+kuka+tai+kekä+tämä+on?
Ja+jottei+totuus+unohtuisi:
*pyllistää*
RRRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSS+KLURRRRRRRRRRRRRRRRRR+rotlon+rotlon+prrrrrt+fffffft+ruikun+kuikun+lärrrrrr+pierrrrrr+narinari+klääääääh+uuuuuh+puuuuuh+lääääh+PIERU+PERSE+SAAKELI+HAISTAKAA+MURJAANI!!
Vetelää+peräreiän+lärinää,+märän+persreiän+armotonta+ruilutusta.+
Salis,+mä+melkein+rakastan+sua+mut+en+sit+kuitenkaan+<3
14.06.2021 22:44
KLURRRRRRRRRRRRR+perkele
Saanko+sniffata+jonkun+peräreikää?
02.06.2021 21:02
Klurrrrrr....+Perse+roplottaa+pehmoisella+soundilla.+Lärinääää+pierrrr+narinaa.+Tuuf+tuuf+fffft+klurrrr.+Ai+että+mä+rakastan+sitä+kun+perse+lurisee.+Rakastan+omaa+persettäni+<3
24.05.2021 19:39
Tuli+peräreiästä+niin+rouhea+murahdus,+että+piti+housuista+tarkistaa+tuliko+postia.+Päästin+eilen+klassisen+saunapierun,+perse+oli+tiukasti+lauteessa+kiinni+ja+rujautin+vetelän+klurrr-hengähdyksen+ilmoille.+Nyt+on+lauteessa+syöpynyt+kohta,+en+tunnusta+mitään.
Peräsuoli+ja+pää+voivat+hyvin,+kumpikin+tuottavat+sontaa+minkä+ehtivät.+Mutta+rakas+Salis,+mitä+hyödyn+jos+otan+sinut+nuorena+tai+vanhana+tai+keski-ikäisenä?+Mitä+voit+tarjota+minulle?+Muutatko+Varissuolle?+Kannattaako+mun+ottaa+sinut+lemmikiksi?+Viihdytkö+talutushihnassa?+Puretko+vieraita?+Onko+sulla+rabiesrokotus?+Kusetko+omille+tai+toisten+kintuille?++Vastaa,+oi+suuri+ja+mahtava+kakkakeisari.
19.05.2021 18:16
Ruiks+KLURRRRRRRRRRRR!!!!!!!!
14.05.2021 20:26
Ei+se+missään+Inkerinmaalla+asu.+Mun+Varissuon+yksiössä+se+makaa+sängyn+alla.+Muutti+sinne+kun+Espoo+karkoitti+sen+ympäristörikoksen+takia.+Niin+että+äläs+hoopo+valehtele.
04.05.2021 22:19
Hälytys+alkaa:+
uuuuuuuUUUUUUUIUIUIUUUUUUUUUUIIIIIuuuuuuiuuii
*pyllistää*+
Kohta+alkaa+infernaalinen+peräreiän+konsertto,+tuomiopäivän+pasuunoita+jo+viritellään....
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUIIIIIKKKKKSSSSSS++KLURRRRRRRRRRRRR+ROTLON+ROTLON+ROTLON+LÄRINÄÄ+PERSSILMÄN+VETELÄÄ+LÄRINÄÄ+UUUUUH+GROUUUUUUH+JYNKS+JYNKS+JYNKS+FÄPÄPÄPÄ+FÄPÄPÄPÄ+PIERRRRRRR+NARINARI+ROUUUUUUH+MOUUUUUH+MOUHON+MOUHON+HUUUUUHAAAAA+HIAWATHAAAA+HIACE+LITEACE+POWER+STEERING+COROLLA+PIERU+HAISTAKAA+PERÄAUKKO+KURKATKAA+PERSSILMÄSTÄ+SISÄÄN+SIELLÄ+ON+AVARUUS+RIPULI+LIEJU+MÄTÄ+OKSENNUS+LÖYHKÄ+HOME+SONTA+HAISTAKAA+KAIKKI+PITKÄ+VETELÄ+RIPULI!!!!!!!!!
Haistakaa+sonta+senkin+mörjäpeput.
Kuulun+mensaan,+imekää+ripulia.
26.04.2021 20:56
Sori+rakas,+olen+ollut+taas+latauspistokkeen+päässä+Kuppiksella+ja+toisekseen+mun+kakalla+on+korona-ahdistus.+Se+itkee+ja+perseestä+valuu+ruskeita+kyyneleitä.++Ei+se+uskalla+tulla+ulos+vaikka+houkuttelen+kasvomaskin+kanssa.+Alkaa+tehdä+jo+tiukkaa+tämän+olon+kanssa,+itkevä+kakka+kasaantuu+kuin+#@@##@+Kelan+luukulle.+Tää+olis+nyt+vähän+niinku+sun+erikoisalaasi,+kerro+millä+lohdutan+kakkaa..?
09.03.2021 20:48
Salis,+mun+persereiästä+vilkutti+käsi.+Ihan+oikeasti.+Kunnon+työmiehen+rasvanäppi+heilui+kun+pyllistin+peilin+edessä.+Pitääx+mun+lähtee+Kupittaalle+taas?
24.02.2021 20:31
Rakas+mieheni+Salis+on+ainakin+ultimaattinen+multipaskaaja,+tulee+ripulia,+kiinteää+ja+nestettä+yhtaikaa.++Oi+mikä+könsikäs!
17.02.2021 22:32
Salis,+mitäs+tuotaniinnii+sanoisit+jos+jalostettaisiin+koronavilkkua+ripulivilkun+ja+pieruvilkun+suuntaan?+Eli+vilkku+aina+varoittelisi+meidän+liikkeistämme+ja+mahdolliset+pierulle+ja+sinun+roiskeillesi+altistuneet+saisivat+tietää+kantavansa+henkilökohtaisessa+ekosysteemissään+pieru-+ja+paskapartikkeleja.+Toisaalta,+yllättävät+iskut+ovat+ominta+itseämme,+joten+ehkä+kuopataan+koko+idea+yhtä+syvälle+kuin+se+hengiltä+sontimasi+lipuntarkastaja.
Vai+onko+parempia+ideoita?+Hölskyykö+mahassasi+parhaillaankin+velliä?+
Slurps+ja+ruiks.
17.02.2021 22:28
RRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSKAKKASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSPEPPUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHINTTISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSPIERUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSRUIKKUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSVETELÄSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSULOSTESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSPIERUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSLÖYHKÄSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSRIBULISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHAJUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSAROMISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSVAKOHIKISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSULOSTESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSKÖNTSÄSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSPESEPERSEESISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSMOUHOSSSSSSSSSSSSSSS
*plop*+tippui+kakka+kintuille.+Terveiset+Salikselle.
24.01.2021 21:06
Salis,+mihin+siirrytään+pieremään+ja+sontimaan?+Suoli24:n+mode+vihaa+meitä.+Ei+luovuteta.
Rakas+kurapyllysi.
24.01.2021 20:21
Voi+eiiiii!!!+Tekoperse+jäi+vahingossa+tiekarhun+alle!+Olin+juuri+viemässä+persettä+ostarin+penkille+päivystämään+ja+se+lipsahti+kädestäni+ja+lensi+kaaressa+karhun+eteen.+Nyt+on+perse+liiskana+lumikasassa.+Korvaako+joku+vakutus+tätä?+Mä+vedän+lärvit+perseen+muistoksi,+nyyh.
RRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKSSSSSSSS+klurrrrrrrr+rotlotlot+fffffffft+prrrrrt+suhinaa+lärinää,+niin+helvetisti+vetelää+peräreiän+lotkotusta.
Perseen+muistoa+kunnioittaen,+Pieris.
21.01.2021 21:05
Salis,+olen+ihan+uupunut.+Työuupumus+iski.+Olen+ihan+väsynyt+ammattimaiseen+pieremiseen+ja+ilmavaivahäiriköintiin.+Burnout+meni+jo+niin+pitkälle,+että+palkkasin+itselleni+sijaisen.+Tilasin+Kaalimato.comista+tekoperseen,+joka+saa+nyt+korvata+minut+toistaiseksi.+Ajattelin+jättää+sen+säksättämään+Varissuon+ostoskeskukseen+ja+lähden+itse+Lapin+erämaahan+meditoimaan.+Warren+pelkääjänpaikalla+on+tilaa,+joten+siihen+voit+tulla+pökälöimään,+kunhan+laitat+vaipat.
Uupunein+säksätysterveisin+rakas+ilmavaivaprostituuttisi.
21.01.2021 17:21
Salis+vanha+hourupää,+et+pysy+enää+Daavidsonilla+pystyssä.+Osta+rollaattori.+Tulen+kävelemään+rinnallesi,+sinä+paskot+housuun+ja+minä+pieren.
10.01.2021 16:58
Salis,+roiskerikasta+uutta+vuotta+sinulle!+Pieris+on+ollut+taas+johdon+päässä+ja+nyt+koitti+vapaus.+Mun+perseestä+karkasi+myyrä,+sellainen+ruskea+ja+karvainen.+Se+meni+jonnekin+lattialistan+väliin,+nakersi+reitin+sieltä+ulos.+Lisääntyyköhän+sellainen+nopeasti?+Kohta+on+Varissuo+täynnä+Pieriksestä+siinneitä+myyriä.
Synnytysterveisin+haisulisi.
10.01.2021 16:55
5 / 21